F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Rocznice kierowców
Urodzili się:
48 lat temu P. Adams
36 lat temu A. Lotterer
92 lata temu E. Russo
Zmarli:
56 lat temu A. Keller

  Obecni kierowcy GP

  Obecni testerzy

  Byli mistrzowie świata
Pokaż wszystkich kierowców na literę:
A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z

Brendon Hartley
Kierowca zespołu Toro Rosso<< poprzedni  |  następny >>
Narodowość:
  Nowa Zelandia
Data urodzenia:10 listopada 1989 (28 lat temu)
Miejsce urodzenia:Palmerston North
Miejsce zamieszkania:Wielka Brytania
Oficjalna strona www:
brendonhartley.co.nz, języki:
Stan cywilny:Kawaler
Imiona dzieci:-
Wzrost:184 cm
Waga:67 kg
Ważniejsze tytuły
mistrzowskie poza F1:
2007 Formuła Renault 2.0 Eurocup
2015, 2017 WEC
2017 Le Mans 24H (zwycięzca)
Testy w Formule 1:
(wyniki testów i inne dane)
Red Bull (2008-2010)
Toro Rosso (2009-2010)
Mercedes (2012-2013)
Pierwsze zgłoszenie:GP Stanów Zjednoczonych - 22 października 2017
Ostatnie zgłoszenie:GP Brazylii - 12 listopada 2017
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-

Kariera
2016
Porsche zachowuje swój mistrzowski skład, lecz tegoroczny sezon nie układa się tak dobrze jak wcześniejszy. Mimo czterech wygranych w Niemczech, Meksyku, Stanach Zjednoczonych i Chinach, odpadnięcie na Silverstone oraz odległe pozycje na Spa i w Le Mans oznaczają dla Hartley'a, Webbera i Bernharda pozycję tuż za pierwszą trójką na koniec mistrzostw.
2015
Po roku nauki Porsche zaczyna narzucać rywalom swoje warunki i Hartley wraz z Webberem oraz Bernahrdem zdobywają mistrzowski tytuł. Model 919 Hybrid z numerem startowym #19 tryumfuje w czterech rundach na Nurburgringu, Circuit of the America, Fuji oraz w Szanghaju. Z kolei w Le Mans zajmuje drugie miejsce za siostrzanym prototypem Porsche prowadzonym m.in. przez Nico Hulkenberga.
2014
Zostaje fabrycznym kierowcą Porsche, które uruchomiło swój program w Długodystansowych Mistrzostwach Świata z prototypem LMP1. Startuje w parze z Markiem Webberem oraz Timo Bernhardem i w końcowej klasyfikacji zajmują dziewiątą pozycję. Z kolei w Le Mans po raz drugi w karierze nie udaje mu się zameldować na mecie.

Statystyki
 SezonP.StartyPunktyZwyc.PodiumPktwł.P. pos.Naj. okr.Nie skl.Zespoły
 20172330000002Toro Rosso
  Razem:3
(3)
00
(0.0%)
0
(0.0%)
0
(0.0%)
0
(0.0%)
0
(0.0%)
2
(66.7%)
1 zespół
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował,
P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)

Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu  |  Rezultaty wszystkich wyścigów
Wszystkie pole positions  |  Wszystkie zwycięstwa  |  Wszystkie najszybsze okrążenia
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GPTorNrBolidOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2017
Austin39Toro Rosso STR121913
Mexico City28Toro Rosso STR1217NSjednostka napędowa
Interlagos28Toro Rosso STR1218NSjednostka napędowa
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się,
WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni  |  następny >>  |  ^




F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca