F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. S. Vettel202 
2. L. Hamilton188 
3. V. Bottas169 
4. D. Ricciardo117 
5. K. Raikkonen116 
6. M. Verstappen67 
7. S. Perez56 
8. E. Ocon45 
9. C. Sainz35 

  Przydatne linki
Kubica pewny, że jest w stanie poprowadzić bolid w specyfikacji z sezonu 2017
Mateusz Szymkiewicz, 20 lipca 2017, wyświetlenia: 4540<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

Robert Kubica przyznał, że jest pewny, iż ze swoimi ograniczeniami jest w stanie poprowadzić bolid Formuły 1 w specyfikacji z sezonu 2017.

Polak ma za sobą dwie sesji testowe za kierownicą Lotusa E20 z 2012 roku. Zawodnik podczas jazd zorganizowanych przez Renault na obiektach Ricardo Tormo oraz Paul Ricard prezentował bardzo dobre tempo, natomiast ograniczenia prawej ręki nie przeszkadzały mu w jakikolwiek sposób w prowadzeniu bolidu Formuły 1, czy w obsłudze kierownicy.

Sytuacja ta wywołała spekulacje, jakoby fabryczna ekipa Renault zamierzała powierzyć 32-latkowi model R.S.17 podczas najbliższej sesji testowej na Hungaroringu, piątkowego treningu czy nawet Grand Prix w miejsce Jolyona Palmera. Mimo to szef stajni z Enstone postanowił nie udzielać na ten temat jednoznacznej odpowiedzi. „Nie chcę cokolwiek dodawać od siebie do tych spekulacji. Obecnie koncentrujemy się na wydobyciu maksimum z aktualnego składu kierowców i pakietu, a dopiero potem będziemy myśleli o sezonie 2018” – powiedział Cyril Abiteboul.

Z kolei sam Robert Kubica ujawnił, że nie czuje jakichkolwiek obaw przed poprowadzeniem bolidu Formuły 1 w aktualnej specyfikacji. „Główne różnice polegają na prędkościach w zakrętach, ale to tylko kwestia przyzwyczajenia oraz pracy do wykonania. Jeżeli inni są w stanie to robić, to nie widzę powodów, dla których ja miałbym sobie z tym nie poradzić. Jeżeli więc Renault będzie miało odpowiednią pewność oraz odwagę, by mnie wypróbować, to powiedzmy, że jestem w stanie temu sprostać”.

„Konieczne będą treningi oraz przygotowania, ale wiem, że mogę być tym samym kierowcą, jakim byłem wcześniej. Bez jakiejkolwiek fałszywej skromności, wiem że mój poziom w 2010 roku był wysoki. Teraz już wiem, że udało mi się odzyskać to co los odebrał mi w 2011 roku podczas wypadku. Kiedy zobaczyłem bolid w Walencji to pomyślałem: «To jest pasja, którą od zawsze czułem i to jest moje życie». Podczas drugiej sesji te odczucie było jeszcze bardziej wyraźne. Wiem, iż nie muszę się martwić i poczułem ten spokój w kokpicie, którego brakowało mi przez ostatnie sześć lat. Reszta wydarzeń jest po prostu magiczna i pozostanie to ze mną niezależnie od tego co się wydarzy” – powiedział zwycięzca Grand Prix Kanady 2008.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
LeVi_, 20.07.2017 11:05[!]
Piękna wypowiedź, aż miło się czyta.. :D
Matikson, 20.07.2017 12:47[!]
Ta pewność doprowadzi go do czegoś więcej niż samego powrotu.
paymey852, 20.07.2017 19:20[!]
Dobrze że Robert dał taki przekaz bo ostatnia wypowiedz o 80-90 % była błędnie interpretowana.
Jeśli w Renault osoby decyzyjne mają obawy to takie wypowiedzi dają więcej pewności.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca