F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. L. Hamilton345 
2. S. Vettel302 
3. V. Bottas280 
4. D. Ricciardo200 
5. K. Raikkonen193 
6. M. Verstappen158 
7. S. Perez94 
8. E. Ocon83 
9. C. Sainz54 

  Przydatne linki
Massa: Kubica może mieć problemy na niektórych torach
Nataniel Piórkowski, 25 października 2017, wyświetlenia: 6091<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Embed from Getty Images

Felipe Massa dał jasno do zrozumienia, że nie uważa, aby Robert Kubica i Paul di Resta byli odpowiednimi kandydatami na kierowcę Williamsa w sezonie 2018.

Williams nadal nie podjął decyzji w sprawie wyboru zespołowego partnera Lance'a Strolla w trakcie przyszłorocznej kampanii. Według doniesień prasowych team z Grove ma rozważać zatrudnienie Kubicy, di Resty, Massy bądź Pascala Wehrleina.

Massa sugeruje, że w przypadku Kubicy problemem mogą okazać się ograniczenia fizyczne. „Po pierwsze nie mam pojęcia, jak radzi sobie z jazdą. Szczerze mówiąc nie jestem w stanie zrobić tego, co robi Robert – prowadzić bolid przy użyciu tylko jednej ręki. Jest dla mnie czymś niemożliwym, abym uważał, że w pewnych wyścigach nie będzie miał problemów, szczególnie iż te bolidy są bardziej wymagające fizycznie. Naprawdę szanuję to, co robi – to coś niesamowitego – ale niemożliwe jest by wierzyć, że nie będzie miał pewnych problemów”.

Massa uważa, że dobrym wyborem dla Williamsa nie byłby także Paul di Resta. „Nie sądzę, że jest odpowiednim kierowcą dla zespołu, który pomagałby w rozwoju bolidu, zapewniał wyniki i tak dalej. W dodatku nie uważam, że wykonuje dobrą pracę w serii, w której obecnie się ściga. Zresztą, nie jestem tutaj aby narzekać lub do czegoś przekonywać. To tylko i wyłącznie moja opinia”.

Wicemistrz świata z 2008 roku przekonuje, że nie może już zrobić nic, aby wpłynąć na decyzję Williamsa. „Jestem dość pewny tego, że ludzie wiedzą, co jest najlepsze dla zespołu. Tak jak powiedziałem, czasem w Formule 1 nie liczy się tylko twój talent, czasem bierze się pod uwagę inne czynniki. Niestety w przypadku niektórych zespołów to część Formuły 1”.

Kierowca z Sao Paulo zaznaczył, iż jest przygotowany na to, że sezon 2017 będzie jego ostatnim spędzonym na startach w Formule 1. „Tak, oczywiście, ale dobrze się z tym czuję. Zero frustracji. Tak jak mówiłem wcześniej, zrobiłem więcej niż się spodziewałem. Jeśli będę musiał zakończyć karierę, to nadszedł odpowiedni czas. Jeśli nie będę musiał tego robić, to będzie tak może dlatego, że wciąż są pewne rezerwy. Jestem odprężony gdy myślę o mojej pracy, o moim bolidzie. W mojej karierze minął czas, abym odczuwał frustrację”.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
teambuktu, 26.10.2017 10:05[!]
@ergie zgadzam się ale się nie zgadzam :)
niepewność w kontekście tego jak będzie jeździł i się dogadywał z mechanikami po takiej przerwie. bo, że fizycznie da radę to nie ma co wątpić. nie pchałby się tutaj inaczej.
ryzyko natomiast w tym sensie, że z zewnątrz może to wygląda trochę wariacko i nieprawdopodobnie, że Kub może być szybki ale za to Williams może bardzo dużo na tym zyskać. zgodnie z zasadą, kto nie ryzykuje, nie jedzie ;)
Maniekkloss, 26.10.2017 11:16[!]
Williams MASę najchętniej by wymienił na (1) młodszego (perspektywicznego); (2) z doświadczeniem (w równowadze do STR) oraz (3) potrafiącego współpracować z inżynierami i (4) szybkiego.
MAS spełnia punkt (2)
DIR spełnia punkt (1) i tylko dlatego, że jest młodszy od MAS i KUB
KUB spełnia punkt (2)(3)(4) - o ile potwierdzą się doniesienia z odbytych i przyszłych testów
WEH spełnia punkt (1) nawet za bardzo w kontekście Martini (4) wiemy tylko tyle, że częściej wygrywa z partnerem zespołowym
Jakby nie patrzeć KUB ma najwięcej zalet. Jest tylko niepewność co do fizyczności, tj ograniczenia, które nie pozwolą wyciągnąć mu pełnego potencjału z bolidu.

MAS ma rację - to nie ból fizyczny może sprawiać KUB cierpienie, ale świadomość, że mógłby szybciej, ale nie przeskoczy ograniczeń.
MAS podziwia KUB za to jak jest szybki kierując jedną ręką.
MAS nie mówi nic więcej o DIR niz to co wiemy o nim.
Nic dziwnego, że przy takiej analizie widzi siebie jako najlepsze rozwiązanie dla Williamsa.

Czytajmy ze zrozumieniem. W jego wypowiedzi nie widzę nic nieprzychylnego dla KUB. Jak pokkreślił sam MAS to jest tylko i wyłącznie jego opinia.
marios76, 26.10.2017 11:45[!]
@ergie Papa Stroll tak sie boi formy swojego mlokosa, przy Kubicy, ze zabronil Williamsowi uzywac "ich" bolidu :) A powinien odwrotnie, bo widac ze Lance to nie jest ani Max ani Ocon ... w ogole do kogo go porownac?
@MairJ23 - wybaczam :) Traktuje Cie kolego powaznie, i szanuje ale za ta wypowiedz ponizej poziomu do ktorego mnie przyzwyczailes , to przyjmij tak po kolezensku "kopa w tylek" i jedziemy dalej :)
Dokladnie rozumiem sens, ale brzmialo to troche jak wypowiedz Massy ;) Spoko!
@bolekse Nie pozabijamy- dogadamy sie, bo zaden z nas nie jest trollem i kazdy ma troche racji... wspolne wnioski sa zawsze lepsze niz bezsensowna wymiana zdan- wszystkk wyjasnione. A Masse ocaniam juz za wiele wypowiedzi, a nie jedna konkretna. Slabo to wyglada.

A co do Williamsa, to widac ze Massa honoru za grosz nie ma- wiec niech biora kogokolwiek, a jak sie nie sprawdzi to Filip przyjdzie na reszte sezonu i bedzie sie zegnal z kibicami po raz trzeci ;D
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca