F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Kubica przetestuje na Monzy prototyp LMP2 SMP Racing

    Alonso: Gdyby nie problem z ładowaniem turbo mógłbym powalczyć o PP

    Indy 500: Alonso zakończył kwalifikacje na piątym miejscu

    Gunther wygrywa również na zakończenie weekendu F3

    DTM: Green wygrał niedzielny wyścig DTM na Lausitzringu

    Gunther wygrywa drugi wyścig weekend F3 w Pau

    Formuła E: Buemi odniósł w Paryżu piąte zwycięstwo w sezonie

    Joel Eriksson wygrywa pierwszy wyścig weekendu F3 w Pau

    Indy 500: Carpenter najszybszy w sobotnich kwalifikacjach

    DTM: Auer wygrał pierwszy wyścig na Lausitzringu

    Więcej wiadomości...
    Leclerc: Wprowadzenie do GP3 DRS poprawi widowisko
    Nataniel Piórkowski, 22 grudnia 2016<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>


    Urzędujący mistrz GP3 – Charles Leclerc jest przekonany, że wprowadzenie od przyszłego roku do bolidów serii DRS zaowocuje poprawą widowiska.

    Pragnąc jak najlepiej odwzorować wyzwania związane z jazdą bolidem Formuły 1, od nadchodzącego sezonu kierowcy GP3 będą mogli używać systemu redukcji oporu aerodynamicznego (DRS).

    Leclerc, który w przyszłym roku awansuje do GP2 z ekipą Premy, pokonał w ostatnim czasie 2600 kilometrów testowych, pomagając w rozwoju rozwiązania, jakie znajdzie się wkrótce w bolidzie GP3/16.

    „Pierwsza opcja jaką testowaliśmy nie zapewniła znaczącej różnicy. Kiedy w samochodzie pojawiło się drugie rozwiązanie, postępy były olbrzymie. Dostrzegaliśmy je zarówno na torze Yas Marina jak i w Bahrajnie. Wydaje mi się, że z całą pewnością w GP3 będzie dużo więcej szans na podjęcie próby wyprzedzania, co sprawi, że wyścigi staną się jeszcze bardziej interesujące. Zawsze milej jest dojechać do końca prostej z nieco większą prędkością, więc czerpałem dużo przyjemności z jazdy!”.

    „W Bahrajnie testowałem także wiele różnych mieszanek ogumienia, które Pirelli chce rozwinąć z myślą o użyciu w przyszłości. Było to dla mnie bardzo dobre doświadczenie. Ogólnie uważam, że sześć dni testów było bardzo użyteczne” – dodał Francuz wchodzący w skład juniorskiego programu Ferrari.

    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca