F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Wickens wygrał drugi wyścig DTM na Nurburgringu

    DTM: Auer odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu DTM na Nurburgringu

    II Ogólnopolskie Warsztaty Formuła Student 2017

    Ghiotto wygrywa sprint F2 na Monzy

    Russell wygrywa dramatyczny wyścig GP3 na Monzy

    Antonio Fuoco wygrał sobotni wyścig F2 na Monzy

    Międzynarodowa edycja F3 może zastąpić GP3 od sezonu 2019

    Zaprezentowano nowy bolid Formuły 2

    Sergio Sette Camara wygrywa sprint F2 na Spa

    Alesi wygrywa kolejny sprint GP3

    Więcej wiadomości...
    Latifi wygrywa sprint F2 na Silverstone
    Łukasz Godula, 16 lipca 2017<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+
    Nicholas Latifi w solidnym stylu zwyciężył w dzisiejszym sprincie F2 na torze Silverstone po tym jak prowadził od startu do mety i pokonał parę Luca Ghiotto i Artjoma Markiełowa.

    Latifi musiał przetrwać ataki na ostatnim okrążeniu po neutralizacji w końcówce zawodów, tymczasem lider mistrzostw, Charles Leclerc finiszował piąty. Oliver Rowland dojechał do mety czwarty, jednak został relegowany na dziesiąte miejsce po doliczeniu pięciu sekund kary za manewr na Markiełowie. Na starcie Latifi odjechał stawce i wykorzystał słaby start Jordana Kinga.

    Rowland wystrzelił na starcie z szóstego miejsca i wyprzedził Sergio Canamasasa, jak również zaatakował Kinga po zwenętrznej Abbey. Junior Renault zaatakował Brytyjczyka na dohamowaniu w Village i przeskoczył przed niego gdy jechali przez Loop.

    Jednak King nie zamierzał odpuszczać i pojechał po zewnętrznej co doprowadziło do kontaktu, który kosztował Kinga odpadnięcie z zawodów, a Rowlanda sporo prędkości na prostej. Tym samym musiał się bronić przed Markiełowem, jednak zmusił Rosjanina do wyjazdu na trawę za co dostał wspomniane pięć sekund kary.

    Latifi spokojnie jechał na prowadzeniu, kręcąc najszybsze okrążenia i budując sobie sporą przewagę w początkowej fazie wyścigu. Rowland naciskał na Ghiotto, który przeskoczył na drugie miejsce po słabym starcie Kinga, jednak ostatecznie nie udało mu się wyprzedzić rywala.

    Markiełow wdał się w walkę w końcowej fazie wyścigu, do czego dołączył Leclerc, przy czym niemal stracił skrzydło. Walka została wstrzymana gdy Ralpg Boschung wyjechał w szybkim zakręcie na pobocze, gdy atakował Alexandra Albona. Szwajcar stracił kontrolę nad samochodem i uderzył w ścianę.

    Jego samochód został szybko uprzątnięty i wyścig został wznowiony na okrążenie przed metą. Larifi zwyciężył z przewagą 1,7 sekundy, podczas gdy Rowland starał się nieco zamieszać w stawce, zwalniając wszystkich na restarcie.

    To pozwoliło Latifiemu i Ghioto odjechać, jednak nie uchroniło go przed udanym atakiem Markiełowa, do którego doszło na prostej Wellington. Leclerc stracił piątą pozycję na rzecz Canamasasa, jednak odzyskał ją po karze dla Rowlanda.

    Norman Nato finiszował szósty, przed Nyckiem de Vriesem, który startował z ostatniego miejsca. Nobuharu Marsushita został sklasyfikowany ósmy, a Gustav Malja dziewiąty.

    Formula 2 > 2017 > Wielka Brytania 2 (sprint), Silverstone - 5,891 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 10Nicholas LatifiDAMSDallara F2/112137:17,05315
    2. 5Luca GhiottoRussian TimeDallara F2/1121+0:01,71712
    3. 6Artjom MarkiełowRussian TimeDallara F2/1121+0:05,30010
    4. 17Sergio CanamasasTridentDallara F2/1121+0:07,6988
    5. 1Charles LeclercPrema RacingDallara F2/1121+0:07,9436
    6. 20Norman NatoPertamina Arden Dallara F2/1121+0:08,2794
    7. 18Nyck de VriesRapaxDallara F2/1121+0:08,8012
    8. 7Nobuharu MatsushitaART Grand PrixDallara F2/1121+0:09,4841
    9. 4Gustav MaljaRacing EngineeringDallara F2/1121+0:10,618
    10. 9Oliver RowlandDAMSDallara F2/1121+0:12,263
    11. 8Alexander AlbonART Grand PrixDallara F2/1121+0:13,262
    12. 12Robert VisoiuCampos RacingDallara F2/1121+0:13,535
    13. 2Antonio FuocoPrema RacingDallara F2/1121+0:13,825
    14. 3Louis DeletrazRacing EngineeringDallara F2/1121+0:14,386
    15. 17Callum IlottTridentDallara F2/1121+0:14,665
    16. 14Sergio Sette CamaraMP MotorsportDallara F2/1121+0:14,925
    17. 21Sean GelaelPertamina Arden Dallara F2/1121+0:15,871
    18. 16Nabil JeffriTridentDallara F2/1121+0:45,918
    Niesklasyfikowani
    11Ralph BoschungCampos RacingDallara F2/1117
    15Jordan KingMP MotorsportDallara F2/111
    Najszybsze okrążenie: Charles Leclerc (Prema Racing) - 1:43,219 na 13 okrążeniu (+2 pkt.)
    Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    piro, 16.07.2017 20:43[!]
    Świetny wyścig, dużo się działo. To co zrobił Rowland na ostatnim kółku trochę mnie zdziwiło bo myślałem że jest niezgodne z przepisami ale najwyraźniej wszystko było w porządku. Szkoda że dostał wcześniej 5 sec kary i przez cały czas myślał że to była kara za wypchanie z toru Markiełowa. No i na uwagę zasługuje manewr Canamasasa w dwóch ostatnich zakrętach ostatniego okrążenia bo to mimo wszystko wyprzedzenie obecnego lidera klasyfikacji.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca