F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Sezon 2004
Sezon 2003
Sezon 2002
Sezon 2001
Sezon 2000
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Kolejna edycja Race of Champions odbędzie się w Arabii Saudyjskiej

    Rene Rast wywalczył tytuł mistrzowski DTM

    DTM: Green wygrał sobotni wyścig na Hockenheimringu

    Markiełow wygrywa sprint F2 w Jerez

    Lorandi wygrywa sprint GP3, Russel zdobywa mistrzostwo

    Leclerc zdobywa mistrzostwo F2 po wygranej w Jerez

    Fukuzumi wygrywa sobotni wyścig GP3 w Jerez

    DTM: Rene Rast odniósł zwyciestwo w drugim wyścigu w Austrii

    DTM: Ekstrom odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu na Red Bull Ringu

    Wickens wygrał drugi wyścig DTM na Nurburgringu

    Więcej wiadomości...
    Alesi wygrywa kolejny niedzielny wyścig GP3
    Łukasz Godula, 30 lipca 2017<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Giuliano Alesi odniósł drugie z rzędu zwycięstwo w niedzielnych zmaganiach GP3 podczas zawodów zdominowanych przez ekipę Trident na Hungaroringu.

    Alesi pokonał Ryana Tvetera i Kevina Jorga, podczas gdy Dorian Boccolacci otarł się o podium i dojechał na czwartym miejscu. Drugi wyścig okazał się katastrofą dla zespołu ART Grand Prix, gdzie Nirei Fukuzumi i wczorajszy wygrany Jack Aitken nie dojechali do mety, a lider mistrzostw, George Russell dojechał na 12. miejscu.

    Jednak Anthoine Hubert uratował honor drużyny i zameldował się na piątym miejscu, co dało mu awans na trzecią lokatę w generalce. Samochody ekipy Trident już na starcie okupowały czołowe cztery miejsca, podczas gdy na pole position ustawił się Tveter i prowadził po starcie, jednak zablokował koła w pierwszym zakręcie i pojechał zbyt głęboko, wypychając Jorga.

    To pozwoliło Alesiemu wejść na wewnętrzną i objąć prowadzenie w drugim zakręcie. Gdy stawka wjechała w trzeci zakręt, Leonardo Pulcini i Fukuzumi zderzyli się, co pozbawiło Japończyka skrzydła i musiał zjechać powoli do boksów z przebitą oponą.

    Alesi i Tveter odjechali w tym czasie od Jorga, a Boccolacci był atakowany i wyprzedzony przez Alessio Lorandiego. Jednak na siódmym okrążeniu Lorandi zwolnił po wyjechaniu z toru w zakręcie numer 9, a później zatrzymał się w pierwszym wirażu z powodu awarii zawieszenia. W tym czasie zatrzymał się również Steijn Schothorst.

    To spowodowało ogłoszenie wirtualnej neutralizacji, jednak gdy się zakończyła, środek stawki mocno się do siebie zbliżył, co wykorzystał Airken, wyprzedzając Huberta na piątym miejscu, podczas gdy Russell wskoczył do czołowej dziesiątki, po starcie z ostatniego miejsca.

    Podczas gdy czołowa trójka spokojnie odbyła restart podczas drugiej wirtualnej neutralizacji, gdy na torze zatrzymał się Bruno Baptisa, Aitken zaatakował Boccolacciego. Junior Renault wyprzedził rywala, jednak pojechał za szeroko i musiał oddać pozycję. Chwilę później zaatakował ponownie i wyprzedził Boccolacciego z użyciem DRS w pierwszym zakręcie, jednak ponownie wyjechał zbyt szeroko i stracił pozycję na rzecz Francuza, Huberta i Niko Kariego.

    Na 13. kółku Russell naciskał na Aitkena w trzecim zakręcie. Jednak gdy rywal lidera generalki pojechał za szeroko, ten nie miał gdzie uciec i zetknęli się. Obaj stracili na prędkości, wypadając z punktowanych pozycji, a Aitken musiał się wycofać z zawodów z powodu przebitej opony.

    Na czele Alesi dojechał do mety 0,6 sekundy przed Tveterem, a ten zameldował się kolejne 1,7 sekundy przed Jorgiem. Kari ukończył wyścig szósty, przed Raoulem Hymanem, Marcosem Siebertem i Arjunem Maini, podczas gdy Pulcini dopełnił pierwszą dziesiątkę.

    GP3 Series > 2017 > Węgry 2 (sprint), Hungaroring - 4,381 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 10Giuliano AlesiTridentDallara GP3/161729:05,37915
    2. 11Ryan TveterTridentDallara GP3/1617+0:00,62012
    3. 9Kevin JorgTridentDallara GP3/1617+0:02,41810
    4. 12Dorian BoccolacciTridentDallara GP3/1617+0:04,1908
    5. 4Anthoine HubertART Grand PrixDallara GP3/1617+0:06,9556
    6. 5Niko KariArden International Dallara GP3/1617+0:08,9034
    7. 27Raoul HymanCampos RacingDallara GP3/1617+0:09,8582
    8. 24Arjun MainiJenzer MotorsportDallara GP3/1617+0:12,7401
    9. 28Marcos SiebertCampos RacingDallara GP3/1617+0:31,642
    10. 6Leonardo PulciniArden InternationalDallara GP3/1617+0:42,876
    11. 3George RussellART Grand PrixDallara GP3/1617+1:12,795
    12. 14Mathieu VaxiviereDAMSDallara GP3/1617+1:24,137
    13. 15Tatiana CalderonDAMSDallara GP3/16161 okr.
    Niesklasyfikowani
    26Julien FalcheroCampos RacingDallara GP3/1613
    1Jack AitkenART Grand PrixDallara GP3/1613
    16Bruno BaptistaDAMSDallara GP3/168
    22Alessio LorandiJenzer MotorsportDallara GP3/167
    7Steijn SchothorstArden InternationalDallara GP3/166
    2Nirei FukuzumiART Grand PrixDallara GP3/161
    Najszybsze okrążenie: George Russell (ART Grand Prix) - 1:33,715 na 16 okrążeniu
    Premia za najszybsze okrążenie w Top 10: Leonardo Pulcini (Arden International) +2 pkt.
    Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca