F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Mick Schumacher będzie ścigał się w Formule 2

    Fuoco wygrywa na zakończenie sezonu F2

    Mazepin wygrywa ostatni wyścig GP3 w historii

    Russell wygrywa i zostaje mistrzem F2 w Abu Zabi

    Pucini wygrywa główny wyścig GP3, Hubert zostaje mistrzem

    Dan Ticktum wygrał wyścig o Grand Prix Makau (akt.)

    Bob Fernley stanie na czele zespołu McLarena w Indianapolis 500

    Fernando Alonso weźmie udział w przyszłorocznym Indianapolis 500

    Marcus Ericsson dołączy do stawki IndyCar w sezonie 2019

    Russell wygrywa sprint F2, Norris traci szanse na mistrzostwo

    Więcej wiadomości...
    Raikkonen wróci do WRC po sezonie 2018?
    Mateusz Szymkiewicz, 29 grudnia 2017<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+
    Embed from Getty Images

    Gazeta Ilta Sanomat donosi, że Kimi Raikkonen może powrócić do startów w Rajdowych Mistrzostwach Świata.

    Fin, który aktualnie reprezentuje barwy Ferrari, dysponuje ważną umową ze stajnią z Maranello do końca 2018 roku. Nie jest wykluczone, że nadchodzący sezon może być ostatnim dla 38-latka w Formule 1 i według gazety z Finlandii, Ilta Sanomat, wstępne zainteresowanie kierowcą wyraża ekipa Toyoty startująca w WRC.

    „Musimy się temu przyjrzeć. Tak, widziałem się z Kimim jakiś czas temu. Nie piszcie, że Raikkonen już jest w Toyocie! Nie róbcie tego jeszcze. Poczekajcie jakiś czas” – powiedział żartobliwie Tommi Makinen, szef Toyota Gazoo Racing WRT. „On oczywiście byłby ciekawym kierowcą dla Toyoty. Kimi jest bardzo dobrze znany na świecie”.

    Gdyby Raikkonen faktycznie zdecydował się dołączyć do Rajdowych Mistrzostw Świata od sezonu 2019, wówczas byłby to dla niego powrót do tej serii po siedmioletniej przerwie. Fin po rozbracie z Formułą 1 w 2010 roku dołączył do juniorskiej ekipy Citroena, natomiast w kolejnym sezonie stworzył własny zespół ICE1, który wystawiał model DS3 WRC francuskiego producenta.

    Warty odnotowania jest również fakt, iż niedawno dyrektorem sportowym Toyoty został pilot Raikkonena z okresu jego startów w WRC – Kaj Lindstorm.

      Komentarze  
    Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
    Kamikadze2000, 31.12.2017 13:50[!]
    @Yurek - Fangio nie oceniam bo osobiscie nie śledziłem. ;) W każdym razie choćby nie wiem co Hamilton w mojej osobistej hierarchii jest conajwyżej trzeci. ;)
    Yurek, 31.12.2017 15:17[!]
    Ja też osobiście nie śledziłem, ale znam się trochę na historii F1, więc chyba mogę zabierać głos. Tak że nie pisz, że nikt nie miał tak łatwo jak Hamilton, bo Fangio miał, a gdy w 1955 trafił na bardzo szybkiego Mossa, to Neubauer uświadomił Brytyjczykowi, kto jest nr 1. To tak jak by Rosberg miał robić w Mercedesie za drugiego kierowcę.
    Cytat Kamikadze2000 :
    W każdym razie choćby nie wiem co Hamilton w mojej osobistej hierarchii jest conajwyżej trzeci. ;)

    Bo Massa z nim przegrał?
    Kamikadze2000, 01.01.2018 00:08[!]
    @Yurek - wyżej cenię Vettela i Alonso. :P
    Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca