F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Nato wygrywa dramatyczny sprint F2 w Baku

    Leclerc wygrywa przerwany wyścig F2 w Baku

    Rast zwycięzcą drugiego wyścigu DTM na Hungaroringu

    Porsche wygrywa dramatyczną walkę w Le Mans 24

    Di Resta wygrywa pierwszy wyścig DTM na Hungaroringu

    Gunther wygrywa pierwszy wyścig F3 na Hungaroringu

    Formuła E: Buemi wygrał drugi wyścig w Berlinie

    Rosenqvist wygrał pierwszy wyścig Formuły E w Berlinie

    Button zadebiutuje w sierpniu w wyścigach Super GT

    Alonso zapowiada podjęcie kolejnej próby walki o wygraną w Indy 500

    Więcej wiadomości...
    BMW zdobywa dublet w wyścigu kwalifikacyjnym
    Łukasz Godula, 18 sierpnia 2012<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Ekipa Vita4One zaliczyła imponujący dublet podczas wyścigu kwalifikacyjnego na Solvakiaringu. Załoga Buurman/Bartels od startu do mety nie pozwoliła sobie wyrwać prowadzenia, odpierając początkowy atak Mercedesa #38, a po postoju po prostu dowiozła pierwsze miejsce do mety.

    Druga ekipa jadąca BMW Z4 stoczyła świetną walkę przed postojami z Mercedesami i pomimo słabszego pitstopu, przez co znaleźli się za dwoma maszynami Mercedesa, świetne tempo Meinhofa pozwoliło na wyprzedzenie kierowców zespołu All-Inkl i ukończyć zawody na drugiej lokacie.

    Walka wewnątrz ekipy All-Inkl trwała do samego końca, jednak zwycięstwo wyszła z niej ekipa #38. Początkowo do walki o zwycięstwo chciało włączyć się Audi R8 zarówno #32 jak i #33, jednak w samochodzie Stipplera doszło do przebicia opony i marzenia o wygranej uciekły razem z powietrzem z feralnej gumy. Druga załoga mimo słabszego postoju starała się dorównać czołówce do samej mety i niemal wyprzedziła Mercedesa #37 w ostatnim zakręcie, ale Pastorelli nie dał się oszukać i dało to Audi 5 lokatę.

    Weekendu na Słowacji do udanych nie zaliczy McLaren. Ekipa Hexis od piątku trapiona jest awariami swoich samochodów, co skutecznie utrudniło przygotowania do wyścigów powodując znacznie słabsze tempo od czołówki.

    Warto odnotować niesamowity wysiłek zespołu Reiter Engineering, który był w stanie wystartować w dzisiejszym wyścigu kwalifikacyjnym samochodem #24 po tym, jak rano książę Albert von Thurn und Taxis doszczętnie rozbił swoje Lamborghini. Szef ekipy nie krył zadowolenia ze swojego mechanika, który przywiózł nowe podwozie z siedziby ekipy, mając na to zaledwie kilka godzin.

    GT1 Championship > 2012 > Słowacja 2 (kwal.), Slovakiaring - 5,922 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 18Michael Bartels
    Yelmer Buurman


    BMW Team Vita4OneBMW E89 Z4291h00m32,9868
    2. 17Mathias Lauda
    Nikolaus Mayr-Melnhof


    BMW Team Vita4OneBMW E89 Z429+0:03,2146
    3. 38Marc Basseng
    Markus Winkelhock


    All-Inkl.com Münnich MotorsportMercedes SLS AMG GT329+0:12,7304
    4. 37Thomas Jager
    Nicky Pastorelli


    All-Inkl.com Münnich MotorsportMercedes SLS AMG GT329+0:13,7133
    5. 32Stephane Ortelli
    Laurens Vanthoor


    Belgian Audi Club WRTAudi R8 LMS29+0:13,9962
    6. 24Peter Kox
    Darryl O'Young


    Reiter EngineeringLamborghini Gallardo LP 60029+0:24,5341
    7. 3Toni Vilander
    Filip Salaquarda


    AF CorseFerrari 458 Italia GT329+0:42,046
    8. 1Frederic Makowiecki
    Stef Dusseldorp


    Hexis RacingMcLaren MP4-12C GT329+0:43,285
    9. 2Alvaro Parente
    Gregoire Demoustier


    Hexis RacingMcLaren MP4-12C GT329+0:51,693
    10. 4Enzo Ide
    Francesco Castellacci


    AF CorseFerrari 458 Italia GT329+0:56,829
    11. 25Albert von Thurn und Taxis
    Stefan Rosina


    Reiter EngineeringLamborghini Gallardo LP 60029+1:59,542
    Niesklasyfikowani
    33Oliver Jarvis
    Frank Stippler


    Belgian Audi Club WRTAudi R8 LMS7
    Nie wystartowali
    11Milos Pavlovic
    Andreas Zuber


    SUNREDFord GT0
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Witek, 18.08.2012 19:35[!]
    Książę Albert von Thurn und Taxis :) Ciekawe, czy są weekendy wyścigowe, kiedy się nie rozbija?
    Lukas, 18.08.2012 19:54[!]
    Mamy jutro wywiad z Stephanem Ratelem, jeśli macie propozycje pytań to chętnie wysłuchamy :)
    krzysiek_aleks, 18.08.2012 20:04[!]
    @Lukas
    No nieźle, nieźle. A jakieś inne wywiady w planach macie?
    Mahilda111, 18.08.2012 20:13[!]
    @krzysiek_aleks
    Planować to można sobie z całą stawką, a móc przeprowadzić to co innego ;)
    Lukas, 18.08.2012 20:20[!]
    Z byście chcieli? :) Gadaliśmy dziś z Vilanderem, ale on jak to Fin, specyficznie odpowiadał :)
    Mr President, 18.08.2012 21:17[!]
    Wiecie być może, dlaczego podczas tej rundy nie ma Porsche ekipy Exim Bank? A co dzieje się z Valmon Racing, podobno mieli przygotowywać nowego Astona, a nawet Andreas Zuber od nich "uciekł"? Przez ich absencję to był chyba rekord GT1 - najmniej samochodów na starcie.
    Sar trek, 18.08.2012 21:37[!]
    Rozmawialiście z Villanderem? To powiedźcie, jak to jest, bo zawsze, gdy słyszałem w Telewizji Fina, który mówi po Angielsku, Fiński akcent był tak wyraźny, że w niektórych przypadkach trudno było zorientować się, że mówi po Angielsku. Wiem, że każdy ma jakiś swój akcent, którego się kiedyś nauczył i trudno to zmienić, ale Finów wydaje mi się on wyjątkowo wyraźny.

    Co do wywiadu ze Stephanem Ratelem, to interesuje mnie, jaka jest róźnica między autami GT1, a GT 3. Regulamin techniczny każdy zobaczyć może, ale ciekawi mnie, jak tę różnicę odczuwają zawodnicy. Ciekawi mnie również, jak on wyobraża sobie wyścigi GT, coś w stylu wymarzone wyścigi GT, to znaczy format, dystans itp. Jak będziecie mieli mało pytań, to zapytajcie także, czy woli jechać na pierwszej, czy na drugiej zmianie, jaki jest jego ulubiony tor, na którym jeździł, a o którym marzy, żeby się po nim przejechać.
    Darth ZajceV, 18.08.2012 22:33[!]
    @Sar trek, Ratel to za dużo na ten temat raczej nie powie. On jest szefem serii...
    Adakar, 18.08.2012 22:39[!]
    @Mr President
    Exim Bank już w Portugalii wystawił tylko 1 auto. Kasa. Valmon tylko się kompromitował z poziomiem Rosjan w stawce.
    marcin_114, 18.08.2012 23:17[!]
    To ja mam pytanie.
    Dlaczego w GT1 Championship jeżdżą samochody GT3??
    Sar trek, 19.08.2012 00:05[!]
    @Darth ZajceV
    Czyli znowu się wygłupiłem:) No cóż, coś mi to nazwisko kojarzyło się z GT, ale bardziej bym powiedział, że to kierowca. Może mi się z Bartelsem pomyliło.
    Lukas, 19.08.2012 09:04[!]
    @marcin_114 to akurat jest oczywiste, nie było kasy na samochody GT1 i chcieli jakoś ratować serię, co z tego wyszło widzimy wszyscy wyraźnie...
    pablonzo, 19.08.2012 12:10[!]
    Nie wie ktoś może gdzie to można będzie obejrzeć? Bo w TV nie będzie...
    Mahilda111, 19.08.2012 12:14[!]
    @pablonzo
    gt1world.com - tam jest dosyć konkretna transmisja live
    pablonzo, 19.08.2012 12:19[!]
    @Mahilda111
    Dzięki wielkie.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca