F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2018

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Webber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany

Rich Energy prowadzi rozmowy na temat przejęcia Force India

Rozkład jazd kierowców podczas zimowych testów w Barcelonie

20.02.2018

McLaren nawiązał partnerstwo techniczne z Petrobrasem

Jack Aitken nowym kierowcą rezerwowym Renault

Team Renault Sport zaprezentował model R.S.18

Incydent z dnia filmowego nie skomplikuje zimowych testów Red Bulla

Sauber przedstawił bolid C37 w w barwach Alfy Romeo

Lowe: Deflektory będą kluczowym obszarem rozwoju nowych bolidów

Ferrari wprowadzi zmiany w malowaniu swojego bolidu?

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Tylko nowe przepisy na 2009 dają Rosbergowi nadzieję

"Wiele wskazuje na to, że pozostanie w Williamsie było właściwym wyborem".
Marek Roczniak, 29 października 2008, wyświetlenia: 3942<< | lista | T- | T+ | >>
Nico Rosberg przyznał w wywiadzie udzielonym niemieckiemu magazynowi Auto Motor und Sport, że jedynym źródłem nadziei dla niego na bardziej udany czwarty rok startów w Formule 1 są znaczące zmiany w przepisach na sezon 2009, wliczając w to KERS, gładkie opony i zmienioną aerodynamikę.

„Tylko zmiany w przepisach są źródłem mojego optymizmu.” – potwierdził Niemiec. „W przeciwnym wypadku już dawno straciłbym nadzieję”. Słowa te trudno nazwać pochwałą dla Williamsa, ale odzwierciedlają one ostatnie dokonania brytyjskiego zespołu, który nie dysponuje pełnym wsparciem dużego producenta samochodów.

Trzykrotny mistrz świata Niki Lauda i inny były kierowca F1 komentujący wyścigi w niemieckiej stacji RTL – Christian Danner twierdzą, że Rosberg marnuje się w Williamsie, jednak Nico stara się bronić swojej decyzji o pozostaniu w stajni z Grove na kolejny rok. „Od mojego ojca nauczyłem się, że lojalność jest bardzo cenna.” – dodaje syn Keke Rosberga. „Oczywiście jest wiele luk w przepisach i w Formule Jeden trzeba je od czasu do czasu wykorzystywać. Wiele wskazuje na to, że pozostanie w Williamsie było właściwym wyborem”.

Jako jeden z powodów tej decyzji wymienia ryzyko wynikające z pełnienia roli pomocnika w takim zespole, jak McLaren, który jest nastawiony na swojego wiodącego kierowcę Lewisa Hamiltona. „Jako kierowca, przede wszystkim chcesz mieć dobry i konkurencyjny samochód. Tak więc jeśli masz kontraktowo taką możliwość, to zaakceptowałbyś ofertę od takiego zespołu. Jednakże istnieje ryzyko, że musiałbyś pełnić rolę pomocnika, co nie byłoby idealnym rozwiązaniem, jako że już od początku musiałbyś walczyć z wieloma innymi rzeczami, zamiast skupić się po prostu na szybkiej jeździe.” – powiedział Rosberg.

Źródło: F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.02.2018  Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu
08.02.2018  Rosberg nie myśli o powrocie do startów w wyścigach
18.01.2018  Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe
03.01.2018  Briatore: Przykro mi, że Kubica nie zdołał przekonać Williamsa
10.10.2017  Rosberg: Kubica nie wystartuje w Austin w barwach Toro Rosso
Tagi:
Rosberg N.
Williams

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Szkot, 29.10.2008 14:09[!]
Ciekawe czy chciałby również ujednolicenia silników.
Falarek, 29.10.2008 16:04[!]
Rosberg będzie jak Paolo Maldini z AC Milan. Od początku do końca kariery w jednym zespole zakładając że Williams przetrwa te wszystkie kryzysy :). Na poważnie bez wsparcia jakiegoś producenta trudno będzie Williamsowi wrócić kiedykolwiek do czołówki F1 a to nie wróży za dobrze przyszłości Nicko który jest jednym z najlepszych kierowców w stawce. Pewnie to mało realne ale chciałbym zobaczyć u Williamsa jeszcze kiedyś silniki Renault. Ale to kiedyś była potęga McLaren i Ferrari mogli im buty czyścić.
mbg, 29.10.2008 16:20[!]
Falarek>> Dokładnie. Nawet taki Villneauve zdobył mistrzostwo. Ja chce Williams'a z tamtą formą!!! Łeeeee
mielony, 29.10.2008 17:42[!]
„Oczywiście jest wiele luk w przepisach i w Formule Jeden trzeba je od czasu do czasu wykorzystywać. Wiele wskazuje na to, że pozostanie w Williamsie było właściwym wyborem”.
O co chodzi? Sugeruje, że Wiliams ma zamiar wykorzystać jakąś "lukę"?
Anderis, 29.10.2008 19:06[!]
Kto wie co tam Williams kombinuje :) Chociaż przed sezonem 2008 też straszyli, że będą mocni. I byli, ale niestety tylko w Australii, Monaco i Kanadzie. Mam nadzieję, że tym razem nie rzucają słów na wiatr i w przyszłym roku wrócą chociaż do takiej dyspozycji, jak w 2004 roku (2003 byłoby marzeniem), ale z ich możliwościami będzie to trudne.
michal2111, 29.10.2008 19:50[!]
Ech, gdzie ten Williams z dawnych lat... Zespół ser Franka to drugi po Ferrari mój ulubiony zespół w stawce. Chciałbym, aby Williams'y dały jeszcze nie raz czadu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca