F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Promotor GP Azerbejdżanu chce renegocjować warunki umowy z FOM

Markiełow: Odrzuciłbym propozycję startów dla Toro Rosso

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mallya gotowy zwrócić koszty poniesione przez Ferrari

"Jeśli ponieśli wydatki, przygotowując silniki dla nas na przyszły rok, to porozmawiamy o tym".
Marek Roczniak, 30 października 2008, wyświetlenia: 3099<< | lista | T- | T+ | >>
Właściciel Force IndiaVijay Mallya powiedział, że jest gotowy pokryć wszelkie ewentualne straty, jakie Ferrari poniosło przygotowując silniki dla stajni z Silverstone na przyszły rok, jeśli zdecydują się na zerwanie umowy z włoskim producentem i zwiążą się z Mercedesem.

Hindus zapewnia, że ewentualne rozstanie z Ferrari nastąpi w przyjaznych warunkach: „Ferrari to nasi bardzo bliscy przyjaciele i łączą nas doskonałe relacje. Powiedzieliśmy im, czego dokładnie pragniemy. Wiedzą, że rozmawiamy z McLarenem, a więc wszystko jest absolutnie przejrzyste z naszego punktu widzenia. Zdają sobie także sprawę z tego, że jeśli z jakiegokolwiek powodu będziemy musieli się rozstać, to nastąpi to przyjaznych okolicznościach. Wszystko to jest uzgodnione”.

„Jeśli ponieśli pewne wydatki, przygotowując silniki dla nas na przyszły rok, to porozmawiamy o tym. Z pewnością nie będziemy krwiopijcami. Jeśli ponieśli jakieś wydatki w moim imieniu, to wydaje mi się, że muszę im to zrekompensować. Poza tym myślę, że jest wyczuwalny bardzo pozytywny i przyjacielski duch po obydwu stronach, a więc nie będzie żadnej zjadliwości czy woli wymuszenia siłą kontraktu.” – powiedział Mallya.

Właściciel zespołu dodał, że powodem prowadzenia rozmów z innym producentem jest fakt, iż Ferrari nie jest pewne, czy będzie mogło dostarczyć im cały układ napędowy na rok 2009, na czym właśnie zależy Force India. „Zapytałem o cały układ napędowy i pakiet KERS obydwu potencjalnych dostawców. Ferrari nie jest pewne, czy może nam to dostarczyć”. Powiedział też, że nie obawia się o to, aby zamiar wykorzystywania większej liczby części od innego konstruktora oznaczał redukcję zatrudnienia w Force India.

„Mówię moim chłopakom w Silverstone: mam z was pożytek, z pewnością cenimy wasz talent i umiejętności. Będziemy dalej korzystać z ich usług, ale w bardziej wydajny sposób, aby uczynić nas lepszym zespołem i ścigać się z lepszym samochodem. To, że zdecydowałem się zakupić cały układ napędowy od konkretnego producenta nie oznacza, że moi faceci w fabryce nie będą mieli nic do roboty”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.01.2018  Nicholas Latifi został rezerwowym kierowcą Force India
07.11.2017  Russell wystąpi w piątkowych treningach przed GP Brazylii i GP Abu Zabi
04.10.2017  Vijay Mallya został zatrzymany przez policję w Londynie
23.08.2017  Mallya nadal liczy na wywalczenie przez Force India miejsca na podium
27.07.2017  Mallya: Force India nadal celuje w doścignięcie Red Bulla
Tagi:
Mallya V.
Force India
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
CamilloS, 30.10.2008 19:59[!]
Force India chyba jednak zmieni dostawcę silników. Oby tylko Mallya nie wykastrował swoich bolidów...
ToshibaUser, 30.10.2008 20:08[!]
Vijay Mallya zabezpieczył przyszłość swojej linii lotniczej ( jakby się ktoś pytał : http://www.altair.com.pl/start-1875 ) , a teraz bierze się na poważnie za przyszłość zespołu F1. Biorąc pod uwagę opóźnienia Ferrari z KERS-em rozpoczęcie rozmów z McLarenem jest logiczne . Ten komunikat dowodzi , iż tylko na rozmowach się nie skończyło i chyba podpiszą porozumienie . Tak więc teraz jedyne pytanie to, czy w 2009 będziemy mieli Force India McLaren , czy Force India Mercedes , a może Force India McLaren Mercedes he he he he ? ;)

Swoją drogą uważam , iż ciekawie by było, gdyby Vijay Mallya połączył swoje siły z Ratanem Tata ...
Huckleberry, 30.10.2008 20:24[!]
... a w ogóle bardzo chętnie byśmy kupili Ferrari. ;P
dmaot malach, 30.10.2008 20:52[!]
Panowie Kolles i Gascoyne nie wyczarują z tego bolidu maszyny do wygrywania. Nic dziwnego, że Mallyi zależy na NAPRAWDĘ najlepszej ofercie układu napędowego. Bez tego nie ma nawet co myśleć o ucieczce z ostatniej lokaty w następnym sezonie.
McLuke, 30.10.2008 22:47[!]
@ToshibaUser:
Jeśli już to "Force India Mercedes" - chodzi przecież o dostawce silników :] To podobna sytuacja do tej, jaka jest w przypadku Willa (Williams Toyota), RBR (Red Bull Renault) no i STR (Toro Rosso Ferrari) ;)
Czechoslowak, 31.10.2008 08:29[!]
nie no Force India McLaren to z pewnością nie będzie, zarówno silniki jaki KERS dla McLarena powstają w fabrykach Mercedesa i McLaren niewiele do tego ma...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca