F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.11.2017

Sirotkin: Test z Williamsem może okazać się najważniejszym w mojej karierze

Pirelli zaprezentowało ogumienie F1 na sezon 2018

Stroll: Nowy kierowca Williamsa powinien być graczem zespołowym

Illen: Ilmor potrzebuje sponsora, aby wejść do Formuły 1

Steiner: Zespoły powinny dać więcej czasu Liberty Media

Bell: Wzmocnienia kadrowe stopniowo poprawiają sytuację Renault

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

BMW pewne rozwiązania problemów z rozwojem

Mario Theissen: "Jestem pewny, że poradzimy z tym sobie".
Marek Roczniak, 31 października 2008, wyświetlenia: 4632<< | lista | T- | T+ | >>
Szef BMW Motorsport – Mario Theissen jest przekonany, że jego zespół dojdzie do przyczyny problemów, które zatrzymały ich rozwój w połowie tego sezonu, aby sytuacja taka nie powtórzyła się w przyszłym roku.

Robert Kubica po zwycięstwie w Kanadzie objął na krótko prowadzenie w mistrzostwach, jednak później F1.08 oddalił się od bolidów Ferrari i McLarena pod względem osiągów i w czterech kolejnych wyścigach Polak nie zdołał stanąć na podium. Później sytuacja trochę się poprawiła, ale było już za późno na odrobienie strat.

Theissen zapewnił, że zespół analizuje teraz dokładnie przyczyny spadku tempa rozwojowego, gdyż nie mogą się one powtórzyć w sezonie 2009, jeśli BMW Sauber chce na poważnie walczyć o mistrzostwo. „Jesteśmy w trakcie analizowania tego.” – powiedział Theissen. „Zrobimy to w taki sam sposób, jak uczyniliśmy to wcześniej w tym roku, kiedy początkowe osiągi bolidu nie były satysfakcjonujące”.

„Jestem pewny, że poradzimy z tym sobie, abyśmy znowu mogli mieć bardziej rosnącą krzywą rozwoju. Ubiegły rok był dobry pod względem rozwoju w środku sezonu, a więc nie ma powodu, dlaczego nie mielibyśmy być znowu mocni”. Theissen dodał, że ich rozwoju z pewnością nie spowolniły przygotowania do sezonu 2009: „Problemem było to, że kilka projektów, które wykazywały poprawę podczas symulacji, a także w tunelu aerodynamicznym, nie spowodowały poprawy osiągów na torze. To właśnie musimy przeanalizować”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.02.2017  BMW nie jest zainteresowane powrotem do F1
04.02.2017  McLaren dementuje plotki o współpracy z BMW w F1
21.05.2016  DTM: Wittmann wygrał sobotni wyścig na Red Bull Ringu
12.01.2016  Sauber potwierdził odejście Giampaolo Dall'Ary
08.01.2016  Giampaolo Dall'Ara odejdzie z Saubera?
Tagi:
BMW
Theissen M.
Kubica R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
impr, 31.10.2008 16:13[!]
Mnie się wydaje, że problemem jest to, do czego się przyznali na początku sezonu - pierwsza wersja bolidu była dość słaba, więc tak podkręcili tempo, że wycisnęli z tej konstrukcji absolutnie wszystko, więc poprawki pod koniec sezonu nie dawały już rzadnych efektów.
dzbanek2, 31.10.2008 16:36[!]
Było już tyle lotek i innych czesci aerodynamicznych ze każde następne zakłócały działanie poprzednich.
AdrianAdrian, 31.10.2008 21:23[!]
A moim zdaniem próba zrobienia bolidu szybszego na prostych czyli prędkości maksymalnej nie powiodła się, a przy okazji pogorszyli bolid w krętych zakrętach.
Matador, 01.11.2008 02:27[!]
A może ten ich super komp nie działa jak należy? Jakiś błąd w programie musi być, skoro symulacje pokazują poprawę, a w rzeczywistości lipa...

AdrianAdrain > "kręte zakręty"!!?? dobre!! widziałeś proste zakręty?? ;)
szopek, 01.11.2008 11:29[!]
W przyszłym sezonie Kubica stanie na pod. przynajmniej 5 razy.
Kręte zakręty...niezłe:)
AdrianAdrian, 01.11.2008 14:30[!]
No fakt, masz racje Matador ;) Ale wiadomo o co mi chodziło.
maroo, 01.11.2008 18:46[!]
A wg mnie skupianie się na problemach Yeti sprawiły że gdzieś coś sknocono. Może też faktycznie szli w jakąś obiecującą stronę a potem okazało się że lipa. A może główni rywale mieli dobry progres w dalszej części sezonu gdy BMW już było u kresu.

A "kręte zakręty" sprawiły mi uśmiech od ucha do ucza :). Dawno tak się nie uśmiałem. Pozdrawiam.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca