F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

GP3: Hitech zmienia nazwę na ATECH

WSbR: Omar Leal kierowcą Draco Racing w sezonie 2010.
Mariusz Karolak, 7 grudnia 2009, wyświetlenia: 2733<< | lista | T- | T+ | >>
Hitech Junior Team zmienił swą nazwę, co jest wynikiem połączenia z zespołem CRS Racing. Hitech, którego szefem jest David Hayle, wygrał w tym roku mistrzostwa Superleague oraz został wicemistrzem brytyjskiej Formuły Renault 2.0 w Pucharze Zimowym.

Mająca swoją siedzibę w Silverstone ekipa Hitech otrzymała prawo startu w GP3 Series w przyszłym roku i będzie tam występowała pod nazwą ATECH CRS. Natomiast w brytyjskiej Formule Renault 2.0 będzie obowiązywała nazwa ATECH Grand Prix. Partnerstwo Hitech i CRS Racing zawiązane zostało po udanym sezonie wyścigowym dla obu zespołów w Formule Renault 2.0.

Poza zmianą nazwy nie będzie poważniejszych przetasowań w zespole i Hayle nadal będzie jego szefem. „Chcąc pozostać zwycięskim zespołem, który odnosi zwycięstwa w wyścigach i wygrywa mistrzostwa, musimy odpowiednio się przygotować i poczynić stosowne inwestycje, tak jak to zrobiliśmy w tym roku w Superleague Formula” – wyjaśnił Jayle. „Nic więcej nie uległo zmianie poza nazwą naszego zespołu w mistrzostwach GP3 i brytyjskiej Formule Renault 2.0. Utrzymamy nasze biuro w Silverstone, warsztat i cały personel”.

Hayle w swoim pierwszym roku prowadzenia Hitech poprowadził zespół do wygrania zawodów Korea F3 Super Prix oraz zwycięstwa w mistrzostwach brytyjskiej Formuły 3. W tym roku Hitech wygrał w Superleague więcej wyścigów niż jakikolwiek inny zespół, a w swoim zaledwie trzecim starcie w Międzynarodowej Formule Master odniósł pierwsze zwycięstwo.

Tymczasem Dean Smith po otrzymaniu wczoraj McLaren Autosport BRDC Award potwierdził, że rozważa starty w GP3 Series. Pochodzący z Wolverhampton kierowca uczestniczył ostatnio w testach nowego brytyjskiego zespołu noszącego Teamcraft Motorsport, który włączy się do brytyjskich mistrzostw Formuły 3 w przyszłym sezonie. „Chcę pomóc temu zespołowi i zachować szanse na starty tutaj, ale myślę także o GP3” – wyznał w wywiadzie dla autosport.com.

Także Nigel Melker z Holandii i Emma Kimiläinen z Finlandii są zainteresowani GP3, zatem popularność nowej serii stopniowo rośnie, ale jej narodziny mogą okazać się początkiem końca dla Formuły 3 Euro Series, która powstała w 2002 roku z połączenia niemieckiej i francuskiej edycji F3. Dotychczas była najbardziej prestiżową w Europie po GP2 formułą dla kierowców marzących o startach w F1, jednak przejawia już pierwsze oznaki kryzysu. Zespoły Manor i Carlin już wycofały się z tych mistrzostw na rzecz GP3, zaś ART zredukowało swoje zaangażowanie z racji rozpoczęcia projektu GP3. Dużym plusem GP3 będzie zapewne to, że rywalizacja odbywać się będzie w trakcie weekendów grand prix, na oczach szefów zespołów F1.

Na koniec informacja o tym, że Omar Julian Leal związał się z zespołem Draco Racing i w przyszłym roku będzie jeździł w World Series by Renault (Formuła Renault 3.5). 19-latek będzie partnerem Francuza o nazwisku Nathanael Berthon, który dotychczas startował w Formule Renault 2.0. Leal w tym roku jeździł w WSbR w zespole Prema Powerteam, a wcześniej w Euroseries 3000, włoskiej Formule 3000 i Formule Renault 2.0 Panam GP Series.

Źródło: gp3.totalh.com, Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.11.2018  Mazepin wygrywa ostatni wyścig GP3 w historii
24.11.2018  Pucini wygrywa główny wyścig GP3, Hubert zostaje mistrzem
30.09.2018  David Beckmann wygrywa pełen emocji sprint GP3 w Soczi
30.09.2018  Pulcini wygrywa główny wyścig GP3 w Soczi
02.09.2018  Pedro Piquet wygrywa sprint GP3 na Monzy po świetnej walce
Tagi:
GP3
F3 ES
FR3.5/V8

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Witek, 07.12.2009 14:13 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
Jeszcze jedna piękność w GP3 po Carmen!!! Panna Emma Kimiläinen! I komu ja teraz mam kibicować? Carmen czy Emma...hmmm....
Darek3575, 09.12.2009 09:18[!]
Najlepiej obu laskom.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca