F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Bolid Virgin będzie gotowy na testy w lutym

Wirth potwierdził też, że bolid nie zostanie wcześniej sprawdzony w tunelu aerodynamicznym.
Marek Roczniak, 15 grudnia 2009, wyświetlenia: 1850<< | lista | T- | T+ | >>
Prace nad pierwszym samochodem Formuły 1 zespołu Virgin postępują zgodnie z planem i powinien być on gotowy na pierwsze testy na torze w lutym. Dyrektor techniczny Nick Wirth potwierdził ponadto, że bolid ten nie zostanie wcześniej sprawdzony w tunelu aerodynamicznym.

Wirth już wcześniej deklarował, że chce opracować swój najnowszy projekt wyłącznie przy użyciu technologii obliczeniowej mechaniki płynów, która jego zdaniem jest już na tyle zaawansowana dla celów projektowania samochodów wyścigowych, że nie wymaga potwierdzania wyników symulacji w tunelu aerodynamicznym.

Jego firma Wirth Research zaprojektowała już i wybudowała zwycięskie prototypy Acura w klasach LMP1 i LMP2 do wyścigów długodystansowych American Le Mans Series, używając właśnie tego systemu. „Będziemy kontynuować naszą filozofię znaczących inwestycji w ultranowoczesne technologie, aby wieść prym w zakresie innowacji” – powiedział Wirth.

„Nasza grupa firm jest zaangażowana w wiele obszarów zarówno wewnątrz, jak i poza światem sportów motorowych, a nasza filozofia transferu technologii będzie kontynuowana z korzyścią zarówno dla wszystkich naszych obecnych, jak i przyszłych klientów. Fakt, że nasz projekt Formuły 1 postępuje absolutnie zgodnie z planem mówi bardzo dużo o motywacji i możliwościach naszej całej siły roboczej. Nie możemy się już doczekać zaprezentowania po raz pierwszy naszego samochodu na torze w lutym”.

„Oczywiście jesteśmy zachwyceni, że Virgin Racing dołączyło do naszej stale rozrastającej się listy renomowanych klientów. Virgin Racing to zupełnie nowa ekipa Formuły 1 i wszyscy w Wirth Research jesteśmy bardzo dumni, że może zapewnić im podstawę do działania, wykorzystując nasze unikalne podejście do projektowania samochodów i ich rozwoju, co jest częścią procesu nazywanego przez nas 'Rozwój w Cyfrowym Wymiarze'” – dodał niegdysiejszy szef zespołu Simtek, który startował w Formule 1 w latach 1994-95.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
oligator, 15.12.2009 14:58[!]
zobaczymy co warte te symulacje w konfrontacji z najlepszymi tunelami aero...
RENO, 15.12.2009 15:11[!]
Jeszcze wyjdzie na to, że szwabuchy z BMW nawet komputera nie umieli obsłużyć, jak Virginowi ten bolid wypali. Swoją drogą niedziwię się że Branson w nich zainwestował - idelanie wpisują się w wizerunek jego imperium.
freddiemercury, 15.12.2009 15:13[!]
Oby pociągneli o wiele dłużej niż BMW czy Honda. Wydaje mi się, że tam ludzie mają pasje. A i skład jest wielce obiecujący.
piotrn, 15.12.2009 16:26[!]
Honda była obecna w F1 od 1982 roku (jako dostawca silników), do 2008. IMHO, pociągneli całkiem długo.
Wczesniej też mieli własny zespół fabryczny.
YAHoO, 15.12.2009 16:37[!]
BMW też dostarczało silniki zanim mieli własny zespół :)
freddiemercury, 15.12.2009 16:40[!]
Oh Panowie, właśnie chodzi mi o teamy fabryczne :) Honda miała zespół, chyba w drugiej połowie lat 60-tych, ale za długo nie zagrzali raczej miejsca.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca