F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Samochody Virgin będą czerwono-czarne

Zespół będzie funkcjonować z niewielkim budżetem poniżej 40 milionów funtów.
Michał Roszczyn & Maraz, 15 grudnia 2009, wyświetlenia: 3648<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor generalny Virgin Racing – Alex Tai poinformował, że barwami jego zespołu w sezonie 2010 będą kolory czarny i czerwony.

Podczas dzisiejszej konferencji w Londynie, team potwierdził również, że zostały zawarte już umowy z dziesięcioma sponsorami, w tym z firmą Carbon Green, marką szamponów Clear, spółką brokerską FxPro, marką odzieżową Kappa oraz rosyjskim producentem supersamochodów Marussia.

„Jesteśmy nowym czerwonym samochodem w stawce” – cytuje Taia agencja Reuters. „Mamy zapewnione pełne fundusze na przyszły rok. Sądzimy, że słuszną rzeczą jest rywalizacja przy wyrównanych szansach. Mamy pozwolenie od marki Virgin, aby podejść do ścigania się w inny sposób. [...] Jestem niezwykle dumny z tego zespołu i jak najbardziej nastawiamy się na sukces”.

Sir Richard Branson, kierujący grupą Virgin powiedział, że zespół będzie funkcjonować z niewielkim budżetem poniżej 40 milionów funtów i zamierza osiągać zyski. „Nie wnieśliśmy dużo pieniędzy, my przynieśliśmy naszą markę, w oparciu o którą zespół będzie zarządzany, by pozyskać wielu sponsorów. Naszym zaangażowaniem jest nazwa zespołu i trochę pieniędzy” – powiedział Branson. „Pieniądze to nie wszystko i jesteśmy zdeterminowani by udowodnić, że dzięki pomysłowości inżynierów, umiejętnościom kierowców i bliskim relacjom z fanami jesteśmy w stanie dobrze się spisać”.

Źródło: Motorsport.com, Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
YAHoO, 15.12.2009 18:25[!]
Krótko mówiąc - Branson nie jest tu dla przyjemności tylko dla zysku. W sumie logiczne podejście, lecz
jeśli takowego nie będzie to zapewne zwinie manatki po roku-dwóch ;)


(...)z niewielkim budżetem poniżej 40 milionów funtów(...)

Jak to w końcu jest z tym ograniczeniem budżetów? Jest, nie ma, będzie? Będę wdzięczny za wszelakie wyjaśnienia, bo przez to zamieszanie już sam nie wiem jak jest naprawdę :)
DarkArte, 15.12.2009 18:26[!]
Moje ulubione kolory:) Zespół także wydaje się być całkiem fajny. Timo Glocka lubię. Będą moimi faworytami nie tylko spośród nowych teamów :)
CamilloS, 15.12.2009 18:28[!]
„Nie wnieśliśmy dużo pieniędzy, my przynieśliśmy naszą markę, w oparciu o którą zespół będzie zarządzany, by pozyskać wielu sponsorów. Naszym zaangażowaniem jest nazwa zespołu i trochę pieniędzy” - potwierdzenie moich słów z komentarza do poprzedniego newsa...

„Jesteśmy nowym czerwonym samochodem w stawce” - zabrzmiało to jakby chcieli podpiąć się pod legendę Ferrari ;/

Może powiecie że się czepiam ale uważam, jak to jeden duży pan powiedział, że lepiej "więcej robić, mniej gadać" :P
artur_fan_f1, 15.12.2009 18:36[!]
macie jakieś foty????
dragoneak, 15.12.2009 18:39[!]
Oj mysle, ze bede im bardzo kibicowal.
Poki co bardzo mi sie podoba ich podejscie do spraw.

Mam nadzieje, iz beda konkurowac z najlepszymi i pokaza, ze nie potrzeba mega srodkow finansowych zeby stworzyc cudo.
Ciesze sie, ze ktos w koncu postanowil zrezygnowac z tuneli aeorodynamicznych.
Miliony byly w to ladowane. Sukces prac w takich tunelach to bylo dzielo przypadku.
Zamiast skupic sie na obliczeniach testowano duzo rozwiazan w celu sprawdzenia.
Tutaj widzimy prawdziwa mysl techniczna. Mam nadzieje, ze im sie to uda :)
grejfrut, 15.12.2009 18:40[!]
Diabelski image zespołu Virgin zapowiada się być w zupełnej opozycji do ich nazwy ;)
im9ulse, 15.12.2009 18:43[!]
zapowiada się najładniejsze F1 roku 2010 - ostatni całkiem czarny bolid to testowe RA106
Fire, 15.12.2009 18:49[!]
Di Grassi miał już logo szamponu na kasku podczas ostatnich testów... sam się zdziwiłem z jakiej paki tak znienacka w centralnym miejscu wielkie logo... a tu bęc :D
quickmick, 15.12.2009 18:58[!]
@Yahoo
Wydaje mi się, że Branson się nie zwinie - to nie w jego stylu.
Brodaty raczej traktuje ten cały temat jako wyzwanie - rzuca rękawicę wszystkim dookoła i chce pokazać, co potrafi. A potrafi wiele.
I wcale się nie zdziwię, jeśli szybko będą osiągać sukcesy - sądzę, że chce pokazać, że nie trzeba wyrzucać milionów, żeby mieć wyniki w F1.
Wsadził swoich ludzi (Alexa Taia, Etienne'a de Villiersa) po to, żeby pokazać, że do zarządzania zespołem F1 potrzeba dwóch wysokiej klasy managerów (nie muszą być oni specjalistami od wyścigów - od tego są szefowie techniczni, którzy pracują bezpośrednio na torze, z kierowcami, a do prowadzenia przedsiębiorstwa potrzebni są rzutcy managerowie i takich ma...).
Uwierz mi Yahoo, projekt Virgin Galactic pochłania dużo więcej kasy niż ten zespół, a jednak Brodaty pakuje w niego pieniądze, bo widzi przyszłe korzyści... Z punktu widzenia Virgin to tylko jeden samolot międzykontynentalny rocznie mniej dokupiony do floty... oni operują inną skalą finansową. Ja życzę im wielkich sukcesów i podobnie jak kilku kolegów powyżej będę im bardzo kibicował, bo lubię takie podejście do sprawy...
Maximus, 15.12.2009 19:24[!]
Co do sponsorów... jeszcze CSC! Kto ma choć niewielkie pojęcie o kolarstwie szosowym, wie co mam na myśli.
StachuLBN, 15.12.2009 19:25[!]
bolidy "Dziewicy Racing" będą malowane w moich ulubionych barwach :D ciekawe czy będą na czele
quickmick, 15.12.2009 19:40[!]
Najważniejsze w przypadku Virgin Racing będzie to, że to nie zespół będzie pozyskiwał partnerów/sponsorów - będzie to robił Brodaty, a konkretnie, jego marka... myślę, że wiele firm uzna to za atrakcyjną propozycję współpracy...
YAHoO, 15.12.2009 20:01[!]
@quickmick:
Ja doskonale zdaję sobie sprawę, że to co idzie na F1 to tylko mały ułamek ich kasy. Zadziwić może ilość marek i różnorodność rynków skupionych pod nazwą Virgin.
Fajnie by było, gdyby zostali w F1 na dłuższy czas i by zdołali zaistnieć w światku F1, gdyż w moim odczuciu robią jak na razie pozytywne wrażenie :)
Lecz obawiam się, że JEŚLI samochód byłby totalnym niewypałem to możliwe, że to dość mocno ograniczyłoby początkowy zapał... No ale mam nadzieję ze tak się nie stanie :)
Owsianny, 15.12.2009 21:02[!]
Na razie mi się podoba to całe Virgin Racing, logo też ujdzie w tłoku w każdym bądź razie lepsze niż nowe logo Lotusa. Będą stratować w moich ulubionych barwach szkoda ze białego na razie nie biorą pod uwagę :D Biały, czerwony i czarny to była by maszyna :D No ale wygląd nie jeździ. Niech zbudują auto którym będą mogli zając najlepszą pozycje wśród debiutantów. Z nowych zespołów będę na pewno im kibicował.
MarekW, 15.12.2009 21:21[!]
Oni są chorzy. Jakim cudem z 40 mln dolarów chcą odnieść jakikolwiek sukces, budując zespół od zera?? Od zera!!! To Wam się podoba? Że Branson (playboy i... ktoś, kogo nie lubię) traktuje F1 jak biznes, nie sport? Przecież niedawno narzekaliście na koncerny, które tak samo ten sport postrzegały...
Sobciu, 15.12.2009 21:55[!]
@up moim zdaniem zazdrość ci du** ściska jeżeli chodzi o Bransona.
A pieniądze to nie wszystko Toyota buliła cały czas jeden z największych $$ i nic nie osiągnęli.
MarekW, 16.12.2009 19:21[!]
@up, zazdrość mi dupy nie ściska. Po prostu pamiętam, że w zeszłym roku, jak BGP potrzebował wsparcia po paru GP, to Virgin zamiast (logicznie) zwiększyć swoją sponsorską umowę z tak fantastycznym zespołem, który pasuje do ich image'u, zrobił - o ile dobrze pamiętam - wręcz przeciwnie. No ale w końcu już spółka zaistniała w F1, po 3 wyścigach wszyscy wiedzieli, kim jest Virgin, a więc po co było dalej płacić kasę... Sobciu, nie lubię też image'u Bransona. 59-letni posiadacz tytułu sir, a pokazuje się non stop w kobietami w wieku, powiedzmy, studenckim i to w skąpym stroju, Nie ma to jak nazwa zespołu bardzo "pasująca" do natury szefa...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca