F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Przebudowa szykany Bus Stop na torze Spa-Francorchamps

Marek Roczniak, 17 lipca 2004, wyświetlenia: 3129<< | lista | T- | T+ | >>
W tym roku dokonana została modyfikacja pierwszej części słynnej szykany Bus Stop na belgijskim torze Spa-Francorchamps, na którym po dwuletniej przerwie ścigać się będą ponownie kierowcy Formuły 1 pod koniec sierpnia. Prosta poprzedzająca pierwszy zakręt szykany, została odchylona w prawą stronę i jest teraz zakończona zakrętem o 90 stopni w lewo, za którym znajduje się krótki odcinek prostej, prowadzący do drugiego zakrętu pierwotnej szykany. Tym samym fragment ten przestał być typową szykaną i z pewnością nie będzie już stanowił takiego wyzwania dla kierowców, jak dotychczas. W dodatku z opinii kierowców uczestniczących w wyścigach FIA GT, którzy ostatnio przeprowadzali testy na torze Spa już po zakończeniu przebudowy, wynika, iż wyprzedzanie w tym miejscu będzie teraz znacznie trudniejsze. Z jednej strony prosta prowadząca do zakrętu w lewo jest wygięta w łagodny łuk, a z drugiej strony kierowcy nie będą musieli gwałtownie najeżdżać na krawężniki, co w przypadku tradycyjnej szykany jest niemal koniecznością i wymaga zarówno odpowiedniego ustawienia auta, jak i umiejętności kierowcy. Z ostateczną oceną zmian należy się wstrzymać do sierpniowego wyścigu, jednak niewątpliwie szykana Bus Stop straciła swój dotychczasowy charakter i to z pewnością nie ucieszy fanów tego obiektu, w tym wielu z obecnych kierowców Formuły 1. Zmianie uległo także umiejscowienie wjazdu do boksów, ale to jest już raczej mało istotny szczegół.

Źródło: pitpass.com, 2004-francorchamps.skynetblogs.be
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.08.2018  Vettel pokonuje Hamiltona i wygrywa Grand Prix Belgii
26.08.2018  GP Belgii: wyniki wyścigu
25.08.2018  GP Belgii: wynik kwalifikacji
25.08.2018  Hamilton zdobywcą pole position do Grand Prix Belgii
25.08.2018  Ferrari tuż przed Mercedesem w trzecim treningu
Tagi:
Spa

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca