F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Przebudowa szykany Bus Stop na torze Spa-Francorchamps

Marek Roczniak, 17 lipca 2004, wyświetlenia: 2956<< | lista | T- | T+ | >>
W tym roku dokonana została modyfikacja pierwszej części słynnej szykany Bus Stop na belgijskim torze Spa-Francorchamps, na którym po dwuletniej przerwie ścigać się będą ponownie kierowcy Formuły 1 pod koniec sierpnia. Prosta poprzedzająca pierwszy zakręt szykany, została odchylona w prawą stronę i jest teraz zakończona zakrętem o 90 stopni w lewo, za którym znajduje się krótki odcinek prostej, prowadzący do drugiego zakrętu pierwotnej szykany. Tym samym fragment ten przestał być typową szykaną i z pewnością nie będzie już stanowił takiego wyzwania dla kierowców, jak dotychczas. W dodatku z opinii kierowców uczestniczących w wyścigach FIA GT, którzy ostatnio przeprowadzali testy na torze Spa już po zakończeniu przebudowy, wynika, iż wyprzedzanie w tym miejscu będzie teraz znacznie trudniejsze. Z jednej strony prosta prowadząca do zakrętu w lewo jest wygięta w łagodny łuk, a z drugiej strony kierowcy nie będą musieli gwałtownie najeżdżać na krawężniki, co w przypadku tradycyjnej szykany jest niemal koniecznością i wymaga zarówno odpowiedniego ustawienia auta, jak i umiejętności kierowcy. Z ostateczną oceną zmian należy się wstrzymać do sierpniowego wyścigu, jednak niewątpliwie szykana Bus Stop straciła swój dotychczasowy charakter i to z pewnością nie ucieszy fanów tego obiektu, w tym wielu z obecnych kierowców Formuły 1. Zmianie uległo także umiejscowienie wjazdu do boksów, ale to jest już raczej mało istotny szczegół.

Źródło: pitpass.com, 2004-francorchamps.skynetblogs.be
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.08.2017  Hamilton wytrzymuje presję i wygrywa GP Belgii
26.08.2017  GP Belgii: wyniki kwalifikacji
26.08.2017  Raikkonen bije rekord toru Spa przed kwalifikacjami
28.08.2016  Rosberg wygrywa dramatyczne Grand Prix Belgii
28.08.2016  Grand Prix Belgii przerwane po dramatycznych pierwszych okrążeniach
Tagi:
Spa

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca