F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Nicholas Latifi weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Niemiec

Na torze Silverstone odbywają się testy ogumienia

09.07.2018

Hamilton przyjął przeprosiny Raikkonena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Przebudowa szykany Bus Stop na torze Spa-Francorchamps

Marek Roczniak, 17 lipca 2004, wyświetlenia: 3022<< | lista | T- | T+ | >>
W tym roku dokonana została modyfikacja pierwszej części słynnej szykany Bus Stop na belgijskim torze Spa-Francorchamps, na którym po dwuletniej przerwie ścigać się będą ponownie kierowcy Formuły 1 pod koniec sierpnia. Prosta poprzedzająca pierwszy zakręt szykany, została odchylona w prawą stronę i jest teraz zakończona zakrętem o 90 stopni w lewo, za którym znajduje się krótki odcinek prostej, prowadzący do drugiego zakrętu pierwotnej szykany. Tym samym fragment ten przestał być typową szykaną i z pewnością nie będzie już stanowił takiego wyzwania dla kierowców, jak dotychczas. W dodatku z opinii kierowców uczestniczących w wyścigach FIA GT, którzy ostatnio przeprowadzali testy na torze Spa już po zakończeniu przebudowy, wynika, iż wyprzedzanie w tym miejscu będzie teraz znacznie trudniejsze. Z jednej strony prosta prowadząca do zakrętu w lewo jest wygięta w łagodny łuk, a z drugiej strony kierowcy nie będą musieli gwałtownie najeżdżać na krawężniki, co w przypadku tradycyjnej szykany jest niemal koniecznością i wymaga zarówno odpowiedniego ustawienia auta, jak i umiejętności kierowcy. Z ostateczną oceną zmian należy się wstrzymać do sierpniowego wyścigu, jednak niewątpliwie szykana Bus Stop straciła swój dotychczasowy charakter i to z pewnością nie ucieszy fanów tego obiektu, w tym wielu z obecnych kierowców Formuły 1. Zmianie uległo także umiejscowienie wjazdu do boksów, ale to jest już raczej mało istotny szczegół.

Źródło: pitpass.com, 2004-francorchamps.skynetblogs.be
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.06.2018  GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku
27.08.2017  Hamilton wytrzymuje presję i wygrywa GP Belgii
26.08.2017  GP Belgii: wyniki kwalifikacji
26.08.2017  Raikkonen bije rekord toru Spa przed kwalifikacjami
28.08.2016  Rosberg wygrywa dramatyczne Grand Prix Belgii
Tagi:
Spa

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca