F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Nicholas Latifi weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Niemiec

Na torze Silverstone odbywają się testy ogumienia

09.07.2018

Hamilton przyjął przeprosiny Raikkonena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Jenson Button na czele po sobotnich treningach przed GP Niemiec

Marek Roczniak, 24 lipca 2004, wyświetlenia: 2928<< | lista | T- | T+ | >>
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrataOkr.
1. 9Jenson ButtonBAR 0061:13,676--25
2. 3Juan Pablo MontoyaWilliams FW261:13,9760,3000,30016
3. 5David CoulthardMcLaren MP4-19B1:14,0640,0880,38818
4. 6Kimi RaikkonenMcLaren MP4-19B1:14,1000,0360,42420
5. 8Fernando AlonsoRenault R241:14,3200,2200,64417
6. 2Rubens BarrichelloFerrari F20041:14,3930,0730,71722
7. 1Michael SchumacherFerrari F20041:14,4590,0660,78325
8. 7Jarno TrulliRenault R241:14,4680,0090,79220
9. 4Antonio PizzoniaWilliams FW261:14,7660,2981,09022
10. 16Cristiano da MattaToyota TF104B1:14,7910,0251,11527
11. 17Olivier PanisToyota TF104B1:14,9530,1621,27723
12. 14Mark WebberJaguar R51:15,0000,0471,32432
13. 15Christian KlienJaguar R51:15,4810,4811,80525
14. 11Giancarlo FisichellaSauber C231:15,5720,0911,89619
15. 12Felipe MassaSauber C231:15,5880,0161,91218
16. 18Nick HeidfeldJordan EJ141:16,8321,2443,15626
17. 20Gianmaria BruniMinardi PS04B1:18,1981,3664,52224
18. 21Zsolt BaumgartnerMinardi PS04B1:18,6910,4935,01524
19. 19Giorgio PantanoJordan EJ141:18,9140,2235,2384
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:18,833

Wczorajszy pechowiec – Jenson Button, który ze względu na wymianę silnika będzie przesunięty o 10 miejsc do tyłu na starcie, uzyskał zdecydowanie najlepszy czas w sobotnich treningach, bezpośrednio poprzedzających kwalifikacje do wyścigu o Grand Prix Niemiec. Kierowca z zespołu B.A.R uzyskał równo 0.3 sekundy przewagi nad zeszłorocznym zdobywcą pole position i jednocześnie zwycięzcą wyścigu na torze Hockenheim – Juanem Pablo Montoyą. Jak widać także i w tym roku kierowca z zespołu Williams jest w całkiem niezłej dyspozycji na tym obiekcie i biorąc pod uwagę fakt, że jako jedyny oprócz Buttona zszedł poniżej minuty i 14 sekund, może mieć nawet szansę na ponowne wywalczenie pole position. Bardzo dobrze wypadli dzisiaj także kierowcy z zespołu McLaren – David Coulthard i Kimi Raikkonen, plasując się kolejno na trzeciej i czwartej pozycji. Raikkonen już w piątek był dosyć szybki, natomiast Coulthard narzekał na problemy z balansem i miał kłopoty z utrzymaniem MP4-19B na torze. Dzisiaj problemy te udało się rozwiązać i Szkot był nawet nieznacznie szybszy od swojego partnera.

Piąty czas uzyskał Fernando Alonso, dokonując kolejnego postępu od pierwszej sesji treningowej na torze Hockenheim. Hiszpan zaczął wczoraj od 13 pozycji w pierwszej sesji, ale w drugiej uplasował się już na ósmej i jak tak dalej pójdzie, to na kwalifikacjach być może uda mu się znaleźć w pierwszej trójce. Nie będzie to jednak łatwe, gdyż do pokonania są kierowcy z zespołów Ferrari, McLaren i Williams. A dlaczego nie ma na tej liście zespołu B.A.R, ktoś mógłby zapytać? Button jak wiadomo będzie ukarany obniżeniem pozycji startowej, natomiast jest partner – Takuma Sato w pierwszej z dwóch 45-minutowych sesji rozbił swój bolid zanim zdołał ustanowić czas i do końca dzisiejszych treningów nie pojawił się już na torze. W ten sposób stracił cenny czas na dopasowanie ustawień bolidu, ale być może będzie mógł skorzystać z doświadczenia nabytego przez Buttona. Tak czy inaczej weekend ten dla mającej ostatnio słabszy okres stajni z Brackley nie zaczął się zbyt dobrze.

Kierowcy Ferrari – Rubens Barrichello i Michael Schumacher uplasowali się kolejno na szóstej i siódmej pozycji, tracąc grubo ponad pół sekundy do Buttona. Włoska stajnia ma szansę na przypieczętowanie szóstego z rzędu tytułu najlepszego konstruktora bolidów Formuły 1 już podczas jutrzejszego wyścigu, ale potrzebny jest jej do tego komplet punktów, co biorąc pod uwagę dzisiejszą formę zespołu McLaren i Montoi może nie być takie proste do uzyskania. Nie zmienia to jednak faktu, że zespół Ferrari tytuł ten ma już w garści i przypieczętowanie go to zwykła formalność. Tuż za reprezentantami Ferrari znalazł się drugi kierowca Renault – Jarno Trulli, który jako ostatni zmieścił się poniżej jednej sekundy straty do Buttona.

Dziewiąty czas uzyskał drugi kierowca z zespołu Williams – Antonio Pizzonia, mając ponad 0.7 sekund straty do Montoi. Po wczorajszych treningach wydawało się, że Brazylijczyk jest tylko nieznacznie wolniejszy od swojego partnera, ale jak widać dopiero dzisiaj zaczyna się uwidaczniać brak doświadczenia. Na kolejnych dwóch pozycjach uplasowali się kierowcy Toyoty – Cristiano da Matta i Olivier Panis. Dzisiaj bolid TF104B wypadł już trochę lepiej i reprezentantów japońskiej stajni dzieliła tylko sekunda straty do najszybszego kierowcy. Na pozostałych miejscach znaleźli się kierowcy z zespołów Jaguar, Sauber, Jordan i Minardi.

Przebieg dzisiejszych treningów, a zwłaszcza pierwszej 45-minutowej sesji obfitował w kilka incydentów. Oprócz Sato, który wypadł z toru na zakręcie prowadzącym na część stadionową toru Hockenheim, na pierwszym zakręcie przednie skrzydła zgubili po najechaniu na krawężnik Giorgio Pantano (Jordan) i Zsolt Baumgartner (Minardi). Wczoraj to samo przydarzyło się również kierowcy testowemu z zespołu Jordan – Timo Glockowi. Po zbadaniu tego miejsca organizatorzy postanowili usunąć dzisiaj niewielki słupek, który według nich był przyczyną uszkodzeń przednich spojlerów.

Źródło: Formula1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: opony użyte w wyścigu
08.07.2018  Vettel wygrywa emocjonujący wyścig o GP Wielkiej Brytanii
08.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: najszybsze okrążenia wyścigu
08.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: wyniki wyścigu
07.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: wynik kwaliifkacji
Tagi:
Grand Prix F1
Hockenheim

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca