F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.12.2018

Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy

Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla

Renault będzie pracować nad nowym bolidem podczas przerwy świątecznej

Komentarze Vettela na temat powrotu nie robią wrażenia na Kubicy

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Virgin Racing wznowił testy

Lucas di Grassi zakończył właśnie 7-okrążeniowy przejazd na torze Jerez.
Marek Roczniak, 12 lutego 2010, wyświetlenia: 3918<< | lista | T- | T+ | >>
O godzinie 15:39 czasu polskiego zespół Virgin Racing wznowił w końcu testy na torze Jerez po przerwie spowodowanej wczorajszym odpadnięciem przedniego skrzydła i koniecznością zmiany jego mocowania.

Brytyjska ekipa najpierw musiała czekać na dostawę części zamiennych, a następnie dokonać wymaganych modyfikacji, aby uniknąć powtórki z czwartku, kiedy to Timo Glock stracił z powodu odpadnięcia skrzydła niemal cały dzień jazdy na suchym torze. Dzisiaj za kierownicą VR-01 zasiadł Lucas di Grassi, który zakończył przed chwilą pierwszy przejazd dzisiejszego dnia.

Brazylijczyk przejechał siedem okrążeń by sprawdzić, czy wszystko jest w porządku. Uzyskany przez niego najlepszy czas wyniósł 1:37,107, czyli około 10 sekund więcej, niż czasy wkręcane przez innych kierowców w tym momencie na wilgotnym torze. Takie warunki panują już od rana, a tor był suchy tylko w pierwszej godzinie testów, kiedy najlepszy czas uzyskał Jaime Alguersuari (Toro Rosso), jako jedyny schodząc poniżej jednej minuty i 20 sekund. Testy zakończą się jak zwykle o godzinie 17:00 i wówczas napiszemy więcej o ich przebiegu.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Testy
Jerez
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
alienjam, 12.02.2010 16:09[!]
Hurrrra :D To jednak żyją xP
bukuć, 12.02.2010 16:10[!]
Oj , coś słabo Virgin....
Nie chodzi mi o di Grassiego , Glock też nie najlepsze czasy kręcił.Czyli jakiś dobry , przeciętny nawet nie jest. Ale nie osądzajmy po testach...
Pewnie Superaśne CFD źle coś obliczyło.
fernandof1, 12.02.2010 16:10[!]
no dobrze że aby dzisiaj przejadą parę kilometrów
A dziś chyba jest prezentacja Lotusa ?
odbyła się już czy jeszcze nie ?
bukuć, 12.02.2010 16:11[!]
fernandof1- dzisiaj. Widocznie się jeszcze nie odbyła albo odbywa.
Maraz, 12.02.2010 16:11[!]
Jeszcze nie - nikt nie podał jej godziny, chyba gdzieś wieczorem będzie. Znane jest już jednak nowe logo zespołu:
http://www.f1wm.p...zespoly/lot_logo.gif
marcinp, 12.02.2010 16:16[!]
i tak jak już kiedyś pisałem PR zderzył się z rzeczywistością. i obecnie to wygląda jakbyśmy mieli mieć powtórkę z Lola MasterCard bodajże z 98 roku..... To żałosne trochę aż strach pomyśleć co pokażą USF1 czy Campos jeżeli kiedyś tam wystartują. formuła 2 lig nawet na 26 samochodów to nic śmiesznego.
prolim, 12.02.2010 16:19[!]
Kółko instalacyjne Lewisa było tylko troszkę słabsze niż najlepszy czas VR-01.
Loxley, 12.02.2010 16:21[!]
prezentacja lotusa o 18 naszego czasu. a tymczasem kolejny spyshot: http://twitpic.com/12p33l
Ap4cz05, 12.02.2010 16:23[!]
Najbardziej szkoda mi Glocka i Di Grassiego... Miałem nadzieję, że Niemiec zostanie partnerem Roberta.
marcinp, 12.02.2010 16:28[!]
do@ loxley
tam fajna galeria jest polecam to :P
http://twitpic.com/113zjg
Schumi po swoim kolejnym powrocie z emerytury :P:P
sorki że tym razem nie w temacie :)
Falarek, 12.02.2010 16:30[!]
Czy ktoś wie czy w F1 nadal jest przepis że aby się zakwalifikować do wyścigu trzeba mieć czas nie gorszy niż 107% czasu najszybszego kierowcy?
Dżejson, 12.02.2010 16:35[!]
Nie ma.
paolo, 12.02.2010 16:36[!]
Mnie tam Branson od początku różowym PR owym pudrem zalatywał. Skorzystał na biedzie finansowej i sukcesie sportowym Brawna, a jak przyszło co do czego to poszedł do Manora bo taniej. Taki kolejny "formułowy" cinkciarz. No ale nadal po cichu liczę, że może w tym całym tworze Virgin.Manor.Wirth właściciel tej ostatnie firmy poważnie do tego podchodzi. Mimo wszystko od początku dopinguję Lotusa bo chociaż jako ostatni dostali zielone światło to podeszli do sprawy najbardziej profesjonalnie. Jednak im trzeba dać czas bo bardzo późno zaczęli. O pozostałych to żal wspominać. Jedna wielka PRowa bańka mydlana. Na koniec sezonu nie będą mieć tyle przejechanych kilometrów co czołowe zespoły po testach. Jak dociągną do końca sezonu.
Sobciu, 12.02.2010 16:41[!]
Nie rozumiem tu części osób teraz nad torem jest ulewa a czasy ostatnich kółek to:
1:34.497 Petrov
1:34.930 Barrichello
1:35.068 Rosberg
1:35.646 Sutil
więc po co tyle krzyku ja tu nie widzę jakiejs przepaści zwłaszcza że to były tylko okrażenia instalacyjne żeby sprawdzić sprzęt
marcinp, 12.02.2010 16:44[!]
@ Sobciu jeżeli to prawda to wyślę przeprosiny do Bransona na papierze czerpanym :)
ale już wczoraj pokazywali równie wielką klasę. niestety...
Sobciu, 12.02.2010 16:47[!]
http://www.williamsf1.com/test-timings
jest tabelka last tylko od kiedy zaczęło lać to raczej pusto na torze
prolim, 12.02.2010 16:54[!]
Tak czy siak, mają stratę od 3 sekund do 9 na mokro. A na mokro różnice się zacierają.
paolo, 12.02.2010 17:14[!]
Tak sobie właśnie policzyłem. Jeśli ktoś będzie dostawał 107% to oznacza w Jerez 7s. Dystans na tym torze to byłyby 70okr. Dubel co 15-16 okrążeń czyli 4-5 dubli na "łeba". Ośmiu nowych daje 35-40 dubli na wyścig dla walczącej czołówki!!! To już przestaje być zabawne, a zaczyna być niebezpieczne. Gdyby w jednym z nowych zespołów był jakiś Japończyk to bym powiedział, że to od niego będzie zależała końcowa klasyfikacja. Ale tak już na serio to 3 jechało już w GP, a pozostała piątka to półamatorzy i debiutanci. Może lepiej ten przepis powołać do życia bo wyścigi mogą być... dziwne. Myślę, że nowi będą za bo będzie dla nich taniej. Pojeżdżą po świecie, porobią sobie zdjęcia w Qualu pouśmiechają się do reporterów i nie będą przeszkadzać. Przecież oni już na wstępie chcieli żeby im ze trzy odpuścić.
Adakar, 12.02.2010 17:28[!]
Ogolnie rzecz ujmując ............. 24 - DWADZIEŚCIA CZTERY okrążenia w TRZY z czterech dni ........... gdy inni mimo deszczów robią przeszło 100 w jeden dzień

.... WTF ?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca