F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Problemy hydrauliczne dotknęły wczoraj zespół Virgin

Nick Wirth ma jednak nadzieję na bardziej konstruktywny drugi dzień testów.
Igor Szmidt, 18 lutego 2010, wyświetlenia: 1779<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Virgin Racing wciąż nie ma zbyt wiele szczęścia, jako że wczoraj ich bolid doświadczył serii zagadkowych problemów hydraulicznych, które zmusiły ich do pozostania w garażu na długie godziny podczas trwania testów.

Kiedy jednak bolid oznaczony symbolem VR-01 wreszcie był w stanie wyjechać z powrotem na tor, zespół sprawdził jedynie czy problem został rozwiązany, przeprowadzając serię okrążeń wyjazdowych.

Dyrektor techniczny zespołu Nick Wirth tak skomentował wczorajszą sytuację: „Doświadczyliśmy sekwencji problemów hydraulicznych, które były dość trudne do zdiagnozowania w nowym bolidzie. To zmusiło nas do długiego i frustrującego pozostania w boksach, a gdy wreszcie wyjechaliśmy na tor, przeprowadziliśmy jedynie serię okrążeń wyjazdowych aby sprawdzić, czy rozwiązaliśmy problem”.

„Ostatecznie znaleźliśmy prawdziwy problem, aczkolwiek nastąpiło to dopiero pod koniec dnia. Mimo wszystko, ponieważ udało się nam zidentyfikować źródło problemu, możemy to naprawić przed jutrzejszym dniem i mieć nadzieję na bardziej konstruktywny dzień dla Timo (Glocka) oraz zespołu”.

Źródło: F1Technical.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
benethor, 18.02.2010 10:59[!]
Czyżby VR-01 był epicką porażką Nick Wirtha? Szkoda, ale w sumie jak by to działało to może był by przełom w projektowaniu...
McLuke, 18.02.2010 11:57[!]
Benethor, chyba tak, bo póki co, to "cudo" zrodzne z CFD jakoś nie jeździ... Chyba Branson będzie musiał wskoczyć w uniform stewardessy, bo jak narazie nie zanosi się na to, zeby mieli pokonać Lotusa ^^ :P
kemek, 18.02.2010 16:40[!]
A liczyliście, że nowe zespoły będą wygrywać? Przecież to całkiem nowe projekty, nie mogą korzystać z żadnych danych z poprzednich lat.
Jeśli wypominacie błędy Virginowi, to co z Camposem i USF1?
ht-hubcio, 19.02.2010 09:06[!]
liczyliśmy że będą w stanie przejechać troche więcej niż kilkanaście okrążeń podczas jednego dnia testów
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca