F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Wypowiedzi po trzecim dniu testów (9)

Force India, Virgin, RBR, Ferrari, Williams, Mercedes, Lotus, Sauber, Renault.
Maraz+Vsene+Lukas, 19 lutego 2010, wyświetlenia: 6380<< | lista | T- | T+ | >>
Force India Formula One Team

Adrian Sutil: „Dzisiaj pierwszy raz mieliśmy prawdziwe suche przejazdy i poszły one dość dobre. Rano wykonaliśmy kilka krótkich przejazdów i popracowaliśmy nad ustawieniami, a po południu przeszliśmy do dłuższych przejazdów, by zdobyć więcej informacji o oponach. Na koniec dnia chcieliśmy wykonać kolejny przejazd, jednak pojawiła się czerwona flaga, więc nie zrobiliśmy tylu okrążeń, ile chcieliśmy. Opony w tym momencie są dość kłopotliwe w zarządzaniu, ponieważ miękka mieszanka szybko ulega dużemu ziarnieniu w niskich temperaturach. Średnie niszczą się wolniej, jednak mimo to ziarnią po 10 lub 12 okrążeniach. Nie ma możliwości uniknięcia tego w tym momencie, jednak nie przejmuję się tym tak mocno, ponieważ będą zachowywały się lepiej w wyższych temperaturach, jakie zobaczymy w wyścigach”.

Dominic Harlow, główny inżynier wyścigowy: „Po wczorajszej ulewie znacznie lepszy dzień w Jerez. Adrian pracował nad rozłożeniem masy i ustawieniami bolidu. Suche przejazdy dzisiaj pozwoliły nam dowiedzieć się kilku interesujących rzeczy na temat bolidu i opon na rok 2010. Byliśmy ograniczeni jedynie dużą liczbą czerwonych flag”.

Jutro bolid VJM03 poprowadzi Vitantonio Liuzzi.

(Łukasz Godula)
 
Virgin Racing

Nick Wirth, dyrektor techniczny: „Po tym, jak naszą pracę opóźnił niewielki poślizg dziś rano na wysychającym torze, przystąpiliśmy do sprawdzania kluczowych procedur związanych z wyścigiem, na co nie mieliśmy do tej pory czasu w trakcie testów. Jak tylko tor stał się w pełni suchy, przystąpiliśmy do pracy nad osiągami, ale ku naszej frustracji powróciły znane problemy z hydrauliką. To ograniczyło aktywność Lucasa do zaledwie kilku szybkich okrążeń i ostatecznie uniemożliwiło wykonanie konkretnej pracy, zatem nie zdążył on dzisiaj nabrać odpowiedniego tempa. Problemy z hydrauliką dopadły nas już pierwszego dnia tego testu i od środy jesteśmy zmuszeni do konserwatywnej jazdy, zanim przygotujemy nowe rozwiązanie na testy w Barcelonie. Spróbujemy wprowadzić jeszcze trochę poprawek w nocy, abyśmy mogli jutro przejechać trochę więcej okrążeń. Zdajemy sobie sprawę z tego, że Lucas ma bardzo mało przejechanych okrążeń i mamy nadzieję, że rzeczy ulegną poprawie, aby mógł spędzić więcej czasu w kokpicie podczas testów w Barcelonie w przyszłym tygodniu”.

(Marek Roczniak)
 
Red Bull Racing

Mark Webber: „Oczywiście pokazujemy dobrą formę w kwestii niezawodności, jednak zawsze musimy też pracować nad osiągami, jako że nigdy nie wiesz, co robią inne zespoły. Jesteśmy w tym momencie w dobrej pozycji, by dobrze przygotować się do pierwszego wyścigu – jest blisko, jednak zawsze jest trochę do zrobienia, ponieważ zespoły z pewnością planują poprawki przed wyścigiem w Bahrajnie. Robimy pracę, którą musimy wykonać, by lepiej zrozumieć bolid”.

Ian Morgan, główny inżynier wyścigowy: „Dobrze jest w końcu zastać dobre warunki I wykonać kilka słusznych przejazdów na oponach na suchą nawierzchnię, których nie wykonaliśmy jak na razie zbyt wiele z tym bolidem. Przejechaliśmy dzisiaj 115 okrążeń, co jest dość dobre. Wygląda to obiecująco”.

(Łukasz Godula)
 
Scuderia Ferrari Marlboro

Fernando Alonso: „Jesem zadowolony z dzisiejszego dnia, ponieważ mogliśmy przejechać wiele okrążeń po suchym torze. Rezultaty są pozytywne, jako że poznajemy coraz lepiej samochód. Poza tym moja pozycja w zespole ulega poprawie z każdym dniem, jak i moje zaufanie do F10. Możemy potwierdzić, że krok po kroku zmierzamy do stuprocentowej aklimatyzacji”.

(Marek Roczniak)
 
AT&T Williams

Sam Michael, dyrektor techniczny: „W końcu suchy dzień! Nico poświęcił poranek na trenowanie pit-stopów z mechanikami wyścigowymi, zanim przystąpił do symulacji wyścigu. Potem skupił się na długich przejazdach w celu pracy nad ustawieniami samochodu. Przyczyną problemu, który zmusił Nico do zatrzymania się na torze pod koniec sesji była hydraulika, ale uszkodzona część miała już duży przebieg. Nico poświęci wieczór na analizę ustawień auta i jutro będzie kontynuował jazdę podczas naszego ostatniego dnia w Jerez”.

(Marek Roczniak)
 
Mercedes GP Petronas

Michael Schumacher: „Dzisiejszy dzień był miłym zakończeniem moich testów w Jerez. Wspaniale było móc wreszcie przejechać trochę okrążeń po suchym torze. Nasz program przebiega zgodnie z planem, jednakże dokładnie zdajemy sobie sprawę z tego, że przed nami jest jeszcze wiele pracy do wykonania. Finałowe testy w Barcelonie w przyszłym tygodniu będą dla nas ważnym sprawdzianem i dostarczą nam cennych informacji na temat konkurencyjności naszego bolidu”.

Jutro bolid MGP W01 poprowadzi Nico Rosberg.

(Michał Sulej)
 
Lotus Racing

Mike Gascoyne, dyrektor techniczny: „Był to w miarę udany dzień i najlepszą rzeczą była pierwsza możliwość jazdy po suchym torze. Mieliśmy mały problem z czujnikiem sprzęgła dziś rano, ale ponieważ chcieliśmy zaczekać na całkowite wyschnięcie toru, nie przeszkodziło nam to zbytnio. Skoncentrowaliśmy się na dłuższych przejazdach i rozpoczęliśmy pracę z dwoma typami opon na suchy tor, czego oczywiście wcześniej nie mogliśmy uczynić, zatem ogólnie wykonaliśmy spory postęp”.

Jutro bolid T127 poprowadzi po raz pierwszy Jarno Trulli.

(Marek Roczniak)
 
BMW Sauber F1 Team

Kamui Kobayashi: „Jak łatwo można się domyślić, nie był to zbyt udany dzień. Wolę jednak mieć problemy teraz, niż podczas pierwszego wyścigu. Choć pokonałem dzisiaj tylko ograniczoną liczbę okrążeń, to jednak byliśmy w stanie nauczyć się kilku rzeczy, które mogą okazać się jutro pomocne”.

Thomas Hunsicker, inżynier ds. testów: „Warunki pogodowe były dzisiaj dobre, ale niestety nie byliśmy w stanie wykorzystać ich w najlepszy sposób. Straciliśmy sporo czasu ze względu na problem z układem paliwowym. Jednakże prognoza pogody na jutro jest także dobra, zatem powinniśmy być w stanie wykonać główną część naszego programu zaplanowanego na te testy”.

(Marek Roczniak)
 
Renault F1 Team

Robert Kubica: „Rano tor był wilgotny, więc wykonaliśmy tylko okrążenie instalacyjne by sprawdzić, czy wszystko działa jak należy, a potem czekaliśmy na wyschnięcie toru. Warunki pogodowe były dość wietrzne, co ma duży wpływ na zachowanie samochodu, ale byliśmy w stanie przetestować wiele rzeczy, zatem jestem dość zadowolony z tego dnia”.

Alan Permane, główny inżynier wyścigowy: „Pogoda wreszcie uległa poprawie, umożliwiając nam zaliczenie produktywnego dnia pracy. Początkowo tor był nadal mokry, ale dość szybko wysechł i wykonaliśmy z Robertem trochę użytecznej pracy nad ustawieniami samochodu, co naprowadziło nas na dobry kierunek. Sporo czasu poświęciliśmy także na ćwiczenie procedur, wliczając w to starty z ciężkim samochodem. Ponadto Robert porównał kilka różnych mieszanek opon na suchy tor, co również było pożyteczne”.

(Marek Roczniak)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.11.2018  Leclerc najszybszy drugiego dnia testów Pirelli w Abu Zabi
28.11.2018  Leclerc na czele po czterech godzinach drugiego dnia testów
27.11.2018  Vettel na czele tabeli pierwszego dnia testów w Abu Zabi
27.11.2018  Bottas najszybszy w porannej wtorkowej sesji testów ogumienia
23.11.2018  Raikkonen weźmie udział w testach opon wspólnie z Sauberem
Tagi:
Jerez
Kubica R.
Testy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
WicI, 19.02.2010 18:45[!]
No i dalej o kierunku mówią ;p
kemek, 19.02.2010 19:29[!]
I wiadomo po co Kubica zjeżdżał z 7 razy pod rząd do pitlane.
raafal, 19.02.2010 19:58[!]
Coś Renault dziś ściemnia i nie za bardzo są zadowoleni z dzisiejszego dnia. Również Robert wstrzemięźliwy w ocenie.
Piotrek15, 19.02.2010 20:37[!]
Renault nadal bez usterek :] Widocznie pech z rajdów Roberta w Renówce się skończył :)
michal132, 19.02.2010 20:38[!]
raafal dzis reno testowalo bolid jak spisuje sie na starcie z takim ciezarem paliwa oraz sprawdzali jak szybko uda im sie zmienic kola przy bolidzie co bedzie tez wazne bo jeden blad i juz masz starte ja im wierze i trzymam za nich kciuki bo widac ze chca znow sie liczyc jak dawnych lat 05-06 i wierze ze im sie uda
fernandof1, 19.02.2010 20:50[!]
Poczekamy do katalonii zobaczymy i potem możemy ustawiać bolidy na p1 do p26 a w bahrajnie wszystko jasne będzie
akkim, 20.02.2010 10:02[!]
Jeszcze trzy tygodnie naszych kalkulacji
aby się przekonać, kto miał a kto nie miał racji,
dziś to przecież test tylko, normalne sprawdzanie
trudno więc przewidzieć kto jest w jakim stanie.

Pewnie, mówią dużo o formie, postępach
lecz to pijar zwykły - marna droga kręta,
lekki obraz rysują tym co nam powiedzą
co mają naprawdę - tylko oni wiedzą.
rjrbud, 20.02.2010 12:51[!]
Jak był najlepszy czas w testach, gdyż Robert dziś ładnie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca