F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kovalainen: Brakuje nam docisku aerodynamicznego

Kierowca Lotusa jest jednak pewien, że problem da się rozwiązać.
Igor Szmidt, 20 lutego 2010, wyświetlenia: 3490<< | lista | T- | T+ | >>
Heikki Kovalainen przyznał, że pierwszy bolid Lotusa w Formule 1 od 16 lat ma dość poważny problem z brakiem docisku aerodynamicznego po tym, jak swoje testy na torze Jerez zakończył w piątek ze stratą 3,2 sekundy do najszybszego Marka Webbera.

Podczas gdy sławna marka wraca do Formuły 1 ze wspierającym ją zespołem 1Malaysia, Kovalainen po raz pierwszy poprowadził Lotusa T127 w czwartek po tym, jak w środę program zespołu rozpoczął Fairuz Fauzy. Dzisiaj bolid przejął Jarno Trulli, a jego kolega zespołowy powiedział wczoraj reporterom: „Myślę, że kluczowym problemem jest siła docisku”.

„Nie byliśmy w stanie rozwinąć pakietu aerodynamicznego tak, jak powinniśmy. Mieliśmy pięć miesięcy na zbudowanie bolidu i wszystko wygląda dość konserwatywnie. Przed tym, jak zaczęli projektować bolid, nie mieli żadnych informacji na temat silnika. Z pewnością możemy się poprawić – już patrząc na bolid mógłbym prawdopodobnie poprawić parę rzeczy. Jestem pewien, że będziemy w stanie to zrobić, ale będziemy potrzebowali trochę czasu”.

Zespół z bazą w Norfolk będzie w stanie zebrać więcej informacji przed startem sezonu na kolejnych testach w Barcelonie. „Kiedy wszyscy w Anglii – zespoły projektantów i producentów – zaczną pracę nad rozwojem, będziemy w stanie uczynić duży krok naprzód. Myślę, że dość jasne jest to, iż brakuje nam docisku aerodynamicznego w porównaniu do szybszych bolidów. Nie zaskakuje nas to jednak, spodziewaliśmy się tego – poprzez samo spoglądanie na liczby wiedzieliśmy, gdzie mniej więcej będziemy”.

Źródło: GPUpdate.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.01.2017  Kovalainen kontaktował się z Williamsem w sprawie posady na sezon 2017
30.04.2015  Kovalainen: Byłem zbyt lojalny wobec Caterhama
29.08.2014  Heikki Kovalainen przetestował BMW M4 DTM
25.08.2014  Kovalainen przetestuje samochód DTM
29.04.2014  Kovalainen dołączy do Mercedesa?
Tagi:
Kovalainen H.
Team Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ICEman, 20.02.2010 12:24[!]
bolid zbudowany szybko kosztem niedopracowanej aerodynamiki, konstrukcja T127 przypomina bolidy z sezonu 2002
Maraz, 20.02.2010 12:31[!]
Nie można mieć od razu wszystkiego - zgodę na starty dostali dopiero we wrześniu, a mają już znacznie bardziej niezawodny samochód od Virgin. "To finish first, first you have to finish" - podstawa to przybyć na pierwszy wyścig z w miarę niezawodnym bolidem, a potem można spokojnie skupić się na rozwoju.
scanner, 20.02.2010 12:41[!]
Przynajmniej mają czym jeździć, w przeciwieństwie do USF1
Simi, 20.02.2010 13:14[!]
No własnie Scanner. Póki co najważniejsze, żeby Lotus wystartował, a z tym problemów raczej nie ma.
kuba22, 20.02.2010 13:46[!]
Może Kov za bardzo przyzwyczaił się do Mclarena, który ma bardzo duży docisk
ignol44, 20.02.2010 13:57[!]
Jagby kov umiał jeździć to by został w mac.Ale sami widzieliście w 2008 r mcl przegrał tytuł przez niego.Wiem co powiecie bo faworyzowali ham,alonso tez tak mówił i nie odstawał od ham .a kov nie umiał wykorzystać potencjału bolidu i tyle
Kamikadze2000, 20.02.2010 14:08[!]
@ignol44 - i to tylko potwierdza wielką klasę Alonso (zaznaczam, że od jakiegoś czasu jest dla mnie jednym z najbardziej nielubianych przeze mnie kierowców!). Pozdro :))
ari2k5, 20.02.2010 18:33[!]
ignol, weź pod uwagę, iż to Hamilton dostawał wcześniej usprawnienia do auta, to pod niego było budowane auto. Zobaczycie, że jeszcze Heikki nie raz skopie tyłek Hamiltonowi.
Simi, 20.02.2010 18:49[!]
ari2k5 - wiesz co? Wkurza mnie określanie Lewisa jako HAM. Możliwe, że nie zrobiłeś tego z premedytacją, ale tak, czy tak wydaje mi się to trochę... hmm... obraźliwe.
ICEman, 20.02.2010 19:01[!]
HAM - to skrót oficjalnie używany przez FIA w tabeli podczas wyścigu w TV :P
Babelec, 20.02.2010 19:57[!]
Bo prawdziwym "chamem" byłby, gdyby ari2k5 napisał to przez "ch" ;)
ari2k5, 20.02.2010 20:18[!]
Simi, przejrzyj moje inne komentarze, bardzo często używam skrótów, aby nie popełnić błędów. Celem mojego komentarza nie jest obrażenie kierowcy McLarena, gdyż używam oficjalnego skrótu, co trafnie zauważył Babelec.

Skoro tak bardzo Ci to przeszkadzało, to edytowałem komentarz, chociaż nie widzę w tym nic złego
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca