F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Wirth obiecuje duży krok naprzód w Bahrajnie

"Chciałbym, aby oceniano nas przez pryzmat tego, gdzie wylądujemy na koniec".
Piotr Bogucki, 27 lutego 2010, wyświetlenia: 2124<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor techniczny zespołu Virgin Racing – Nick Wirth zapewnił niedawno o dużym pakiecie poprawek, jaki ma być wprowadzony do VR-01 na Grand Prix Bahrajnu i jest pewien, że jego zespół zacznie sezon jako najlepszy z nowych teamów w F1. Jak na razie Virgin podczas testów wyglądał na samochód szybszy od Lotusa, natomiast Campos wciąż nie przeprowadził żadnego testu swojego samochodu, a zespół US F1 stoi pod dużym znakiem zapytania.

Spytany dzisiejszego poranka o to, czy spodziewa się, że Virgin będzie najlepszym z nowych zespołów, Wirth odpowiedział: „Nie mam co do tego wątpliwości! Posiadamy samochód z bardzo silną podstawą, widzimy to już po naszych osiągach na torze, chociaż pokonaliśmy na razie całkiem małą liczbę kilometrów”. Pokłada on również dużą nadzieję w częściach, jakie zespół ma wprowadzić przed pierwszym wyścigiem. „Mamy świetny krok naprzód przygotowany na Bahrajn” – stwierdził Wirth.

„Mieliśmy zamiar wprowadzić wszystko tutaj [w Barcelonie], jednak problemy, jakie wystąpiły w Jerez oznaczały, że musieliśmy się skupić na rozwiązaniu kwestii hydrauliki i innych rzeczy, które nas spowalniały, tak więc mamy zamiar wprowadzić bardzo interesujący krok naprzód w osiągach na Bahrajn, tak samo zresztą, jak wielu z naszych konkurentów, a wtedy przejdziemy już do programu rozwoju podczas sezonu”.

Chociaż program testów Virgin Racing został zakłócony przez problemy z niezawodnością, Wirth twierdzi, że samochód sprawował się tak, jak oczekiwał tego zespół – pomimo niepewności osób z innych części padoku co do wiarygodności projektu opartego w pełni na CFD. „Sądzę, że najbardziej radykalnym aspektem tego projektu jest jego strona aerodynamiczna i liczby okazały się identyczne z tymi, jakich oczekiwaliśmy. Charakterystyka, balans, ogólne czucie samochodu jest takie, jakiego się spodziewaliśmy – reaguje na zmiany tak, jak się tego spodziewaliśmy. Tak więc uważam, że mamy fantastyczną bazę, by iść naprzód”.

„Sprawiły nam problemy niewielkie kwestie projektowe, kwestie związane z różnymi systemami samochodu, a patrząc na ograniczony czas testów jaki mieliśmy, wliczając w to pogodę, jaką mieliśmy w Jerez, trochę opóźniło nas to w przygotowaniach. Jednak jesteśmy teraz tutaj, mieliśmy wczoraj bardzo pozytywny dzień pod kątem sprawienia, aby te małe problemy nie spowalniały nas i liczymy, że uda nam się przejść przez dwa kolejne dni testów i zakończyć je, zaliczając przez całą listę zadań do wykonania przed Bahrajnem”.

Ostrzegł on jednak, aby nie oceniać Virgin przed przeprowadzeniem programu rozwojowego swojego samochodu w miarę trwania sezonu. „W ostatecznym rozrachunku liczy się to, co dzieje się na torze” – przyznał Wirth. „Problemy z hydrauliką, które nas dotychczas spowalniały, nie mają nic wspólnego z CFD, są wynikiem procesu wykonania samochodu”.

„Liczby się zgadzają, jesteśmy zadowoleni i chciałbym prosić wszystkich, aby oceniali nasze osiągi przez pryzmat tego, gdzie wylądujemy na koniec – a w szczególności przez pryzmat prędkości naszego rozwoju. Stworzyliśmy wspólnie cały program, aby mieć możliwie jak najlepszą szybkość rozwoju przez cały sezon. Widzieliśmy w zeszłym roku zespoły, które wystartowały w bardzo słabym stylu ale później odwróciły koleje losu i przesunęły się do przodu. Wszystko zależy od tempa rozwoju i jesteśmy bardzo podekscytowani tym, co możemy w tym roku pod tym względem osiągnąć”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Ramzi, 27.02.2010 22:57[!]
Najpierw to musicie sobie poradzić z niezawodnością ;]
Diesel92, 27.02.2010 23:02[!]
Coś mi mówi, że wyścigi będą kończy podobnie jak BMW w 2007 roku xD
Ale życzę im powodzenia ;]
mbg, 27.02.2010 23:13[!]
a ja myślę że będą kończyć jak Stewart Grand Prix w 1997 (bolid SF01) :)
Miszcz, 27.02.2010 23:14[!]
Jakby kończyli podobnie jak BMW w 2007 to byłby ich wielki sukces. Tylko 5 nie ukończonych GP to dobry wynik jak nowy zespół by był. Ale na to się nie zanosi.
RENO, 28.02.2010 00:29[!]
Pierwsze pare GP to może być faktycznie jeden wielki test dla Dziewicy, Lotusa, Stefka, czy Camposa. Wiadmo, że to pierwszy sezon i na dalszą metę nie mogą liczyć na walkę o czołowe lokaty w MŚ, ale w późniejszej części sezonu mogą sprawić sobie i nam jakaś miłą niespodziankę. Ja liczę, że Dziewica zabłyśnie. Na razie mają problem z niezawodnością, ale jakoś dziwne mam przeczucie, że aero zrobione tylko w CFD zda egzamin.
arahja, 28.02.2010 02:41[!]
jeśli okaże się że pod koniec sezonu są w stanie utrzymywać tempo środka stawki to chyba zostaniemy świadkiem przewrotu we współczesnej F1. taki Sauber ze swoim słynnym superkomputerem (Albercikiem :]) będzie miał spory dylemat. może to w znaczny sposób ograniczyć godziny pracy w tunelach i przyprawić o ból głowy aerodynamików.
trzymam za nich kciuki. :))
fernandof1, 28.02.2010 08:45[!]
Stefek raczej z niezawodnością se porodzi bo toyota kończyła wyścigi
Jak Campos wystartuje to połowa sezonu to będą testy w ich wykonaniu
Lotus ma bardziej doświadczony skład wiec raczej uporają się z problemami technicznymi ale kto wie
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca