F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

HRT przedstawia bolid i Chandhoka jako drugiego kierowcę

Prezentacja miała miejsce w Auditorio de Murcia na oczach kilku wybitnych gości.
Marek Roczniak, 4 marca 2010, wyświetlenia: 17634<< | lista | T- | T+ | >>
Zgodnie z zapowiedziami, dzisiaj w Murcji odbyła się prezentacja Hispania Racing F1 Team (w skrócie HRT). Odsłonięcie bolidu na sezon 2010 i potwierdzenie Karuna Chandhoka jako drugiego kierowcy obok Bruno Senny odbyło się w obecności prezesa pierwszego hiszpańskiego zespołu Formuły 1 – Jose Ramona Carabante.

Prezentacja miała miejsce w Auditorio de Murcia na oczach kilku wybitnych gości, wliczając w to prezydenta regionu Murcja – Ramona Luisa Valcarcela i szefa hiszpańskiej federacji ds. sportów motorowych – Carlosa Gracii. Zespół pierwotnie nosił nazwę Campos Meta 1, jednak po tym, jak nie wypaliły plany Adriana Camposa, kontrolę na ekipą przejął Carabante, zmieniając jej nazwę na HRT.

Szef zespołu Colin Kolles powiedział: „Jestem bardzo zadowolony, że mogliśmy wykorzystać lokalizację w Murcji do zaprezentowania dzisiaj malowania naszego samochodu, które odzwierciedla tożsamość Murcji. Skompletowaliśmy także skład kierowców, zatrudniając jako drugiego kierowcę Karuna Chandhoka na nasz pierwszy sezon w F1. Byliśmy pod dużym wrażeniem osiągów Karuna w GP2. Indie to wspaniały kraj i wspaniale byłoby dla tego sportu, gdyby na starcie pierwszego Grand Prix Indii pojawił się kierowca z tego kraju”.

„Murcja jest częścią korzeni tego zespołu. Wszystko jest już na miejscu po niewiarygodnym wyścigu z czasem przy rejestracji nazwy zespołu i naprawdę jestem głęboko przekonany, że mamy doskonałą platformę do dalszego rozwoju w kierunku uzyskania mocnych osiągów w sezonie 2010. Teraz musimy skupić się na wspólnej pracy. Jako zespół musimy razem uczyć się i rozwijać”.

Jose Ramon Carabante dodał: „Nowy zespół HRT F1, Hispania Racing F1 Team, narodził się w Murcji. Jestem dumny, że mogę powitać wszystkich tutaj w Murcji, gdzie zespół ma swoje korzenie i zapewnić mojemu krajowi zaszczyt posiadania pierwszego hiszpańskiego zespołu Formuły 1. Nazwa zespołu zawiera wyraz Hispania, który jest nazwą nie tylko jednej z moich firm, ale też romańską nazwą Półwyspu Iberyjskiego. Odzwierciedla to nową tożsamość zespołu. Rok 2010 będzie znaczącym debiutem dla zespołu i kierowców, którzy zasiądą za kierownicami samochodów HRT F1 Team”.


Źródło: Pitpass.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
HRT
Chandhok K.
Kolles C.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Heikki, 05.03.2010 10:42[!]
Jakies to szkolne malowanie... wyglada jak by go pomalowali farbą podkładową..:D I sponsorow nie ma.... nos podobny do VR pożyjemy zobaczymy
Speedster, 05.03.2010 10:51[!]
@ up - no ja zauwazylem conajmniej jednego sponsora - Embratel, przyjrzyj się
Adakar, 05.03.2010 12:23[!]
Speedster, to jest sponsor Bruno Senny ... tak samo jeden ze sponsorow Kamui pojawi sie juz od samego poczatku na bolidzie Saubera.

Wogole caly bolid jest strasznie surowy... przednie skrzydlo to jakas "kpina" ;-)
wg mnie to bedzie naprawde ruchoma szykana ... zdublują ich po +- 15 okrążeniach.
pawelf1, 05.03.2010 12:39[!]
Wideo z prezentacji bolidu HRT

http://www.f1fanc...du-hrt-hispania.html
Diesel92, 05.03.2010 12:50[!]
@Adakar, BMW F1.09 na początku sezonu miało nie lepsze. I ja bym się zdziwił, jeśli przejechaliby te 15 okrążeń. Zero testów. Praktycznie zerowa wiedza o bolidzie... Będzie im cięzko ;/
motorsportfan96, 05.03.2010 15:20[!]
Senna bedzie w 20 po wyscigach chyba za nieukonczy wyscigow.Chandhok tak samo.sensacja bedzie zdobycie punktu przez team.Kubica tez ma sponsora i to polskiego prosucent nowego napoju enercetycznego
Simi, 05.03.2010 15:26[!]
No i stało się. Chandhok drugim kierowcą. Nie jestem do tego kierowcy przekonany, ale póki co nie było go w F1, więc nie wiem jak poradzi sobie w stawce.
Wrzatek, 05.03.2010 21:06[!]
Mi się wydaje że mogą być najlepsi z debiutantów. Oczywiście nie na początku sezonu, bo właściwie część ,,nieeuropejska" to będą dla nich testy, ale później już tak. W końcu to nie oni robili bolid tylko Dallara.

W filmie z prezentacji jest fajna scena, jak Senna wchodzi do bolidu, a Chandhok wsadza mu kierownicę. W tym momencie sobie pomyślałem, że już jest podział na nr.1 i nr.2 :D.
pawlok1, 05.03.2010 22:45[!]
Interesująca walka się zapowiada na tyłach stawki! Virgin, Lotus i HRT. Wszyscy zaczynają od początku.
1. Virgin upiera się przy CFD + minimale ograniczenie kosztów.
2. Lotos wybiera konserwatywne rozwiązania nie licząc się z kosztami.
3. HRT korzysta z doświadczenia Dallary posiadającej olbrzymie doświadczenie, która produkuje bolidy niemal seryjnie (ale pewnie istnieje dodatkowy czynnik typu: zbudujemy Tobie bolid na miarę twoim funduszy na niego :) )?
paolo, 05.03.2010 23:58[!]
Z jednej strony bieda straszna, a z drugiej to w końcu Dallara. Żadna inna firma na świecie nie wyprodukowała chyba więcej single seaterów open wheel niż oni. Ciekawą wyliczankę Senna przedstawił. Dallara robi bolidy GP2, a VR i Lotus byli ledwo s/okr szybsi od GP2. Dallara twierdzi, że jest szybsza "sama od siebie" co najmniej 2s. Działa na wyobraźnię choć na zdrowy rozum wydaje się niemożliwe żeby bez testów pokonali pozostałych nowicjuszy. Powiem szczerze, że ta wyliczanka Senny bardzo mnie zaintrygowała i dała do myślenia. Może nie będzie z nimi tak tragicznie? Inna sprawa, że bolid sam nie pojedzie i szybkość to jedno, a meta to inna sprawa. No i rozbroił mnie tekst o zawieszeniu. Bolid będzie 20kg cięższy bo nie było kasy na kompozytowy zawias...
Adakar, 06.03.2010 07:00[!]
@pawlok1 , kolejna osoba którą trzeba uświadamiać, żeby myślała szerszymi kategoriami. A nie sądzisz, że Dallarka nie da dupy wycierać swoją nazwą i miałaby "specjalnie" budować gniota w ramach minimalnego budżetu etc. Sądzisz że dla Dallary prestiżem i spełnieniem marzeń byłoby bujanie się w końcu stawki ? Przecież to de facto oni zaprojektowali bolid i to na nich spadłaby krytyka i ... reklamacja.

a to co napisał paolo. Tez mnie rozbroił Senna ... na jakim świecie ten dzieciak żyje. Raz że zawieszenie ze stali, to jeszcze twierdzi ze będą szybsi od Lotusa i Virgina ... mimo że ani jednego testowego kilometra nie zrobili. Pomijam wogole fakt DOTARCIA do mety. Testy wlasnie mają służyć eliminowaniu wad (Virgin hydraulika czy mocowanie przedniego skrzydla, Lotus - wspomaganie ukladu kier. i "brak" downforce) Samo takie "uświadomienie" sobie, w jakich obszarach mamy do nadrobienia juz wiele daje. Hispania jest w LESIE, będą mieli sekunde, dwie ... DO LOTUSA i VIRGIN.
Poza tym chyba dzieciak Senna nie uświadomił sobie że obecnie bolidy F1 ważą prawie 0,8 TONY ! to odnosnie jego porownania do GP2
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca