F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Korjus i Pic kierowcami Tech 1 Racing w FR 3.5 w sezonie 2011

Obaj młodzi kierowcy mają już za sobą testy za kierownicą Dallary Renault 3.5.
Mariusz Karolak, 1 stycznia 2011, wyświetlenia: 2194<< | lista | T- | T+ | >>
Skład zespołu Tech 1 Racing w roku 2011 w Formule Renault 3.5 będzie opierał się na dwóch debiutantach. Są nimi: Estończyk Kevin Korjus i Francuz Arthur Pic.

Urodzony 9 stycznia 1993 roku Korjus w sezonie 2010 wygrał mistrzostwa Formuły Renault 2.0 Eurocup. W tej kategorii wyścigów jest obecny od 2008 roku. W minionym roku reprezentował zespół Koiranen Bros. Motorsport, a w latach 2008-2009 ekipę T.T.Racing.

Artur Pic urodził się 5 października 1991 roku w Montelimar. W wyścigach startuje od 2007 roku. Dotychczas jego największe osiągnięcia to 3 miejsce w Formule Renault 2.0 Eurocup w 2010 roku właśnie z zespołem Tech 1 oraz mistrzostwo w Formul'Academy Euro Series w roku 2008. Jego o rok starszy brat Charles w minionym sezonie startował w europejskiej i azjatyckiej GP2 w zespole Arden International, zaś w roku 2009 był trzeci w FR 3.5, jeżdżąc dla Tech 1.

Korjus testował już za kierownicą Dallary Renault 3.5 w październiku zeszłego roku z zespołem Carlin. Pic również ma za sobą test w tym bolidzie. Jeździł nim po torze w Barcelonie jesienią zeszłego roku z Tech 1. Pochodzący z Tuluzy zespół walczył w minionym roku o mistrzostwo z Danielem Ricciardo, lecz ostatecznie zwyciężył Michaił Aloszyn z konkurencyjnej stajni Carlin.

FR3.5/V8 > 2011 > Lista startowa
L.p.NrKierowcaNarodowośćZespółSamochód
1.1Kevin Korjus (D)EstoniaTech 1 RacingDallara Renault 3.5
2.2Arthur Pic (D)FrancjaTech 1 RacingDallara Renault 3.5
3.3Lewis Williamson (D)Wielka BrytaniaISR RacingDallara Renault 3.5
4.4Nathanael BerthonFrancjaISR RacingDallara Renault 3.5
5.5Jean-Eric VergneFrancjaCarlinDallara Renault 3.5
6.6Robert WickensKanadaCarlinDallara Renault 3.5
7.7Alexander Rossi (D)USAFortec MotorsportDallara Renault 3.5
8.8Cesar Ramos (D)BrazyliaFortec MotorsportDallara Renault 3.5
9.9Daniel McKenzie (D)Wielka BrytaniaComtec RacingDallara Renault 3.5
10.10Daniel de Jong (D)HolandiaComtec RacingDallara Renault 3.5
11.11Sten PentusEstoniaEPIC RacingDallara Renault 3.5
12.12Albert CostaHiszpaniaEPIC RacingDallara Renault 3.5
13.15Stephane Richelmi (D)MonakoInternational Draco RacingDallara Renault 3.5
14.16Adrien Tambay (D)FrancjaInternational Draco RacingDallara Renault 3.5
15.17Oliver Webb (D)Wielka BrytaniaPons RacingDallara Renault 3.5
16.18Nick YellolyWielka BrytaniaPons RacingDallara Renault 3.5
17.19Fairuz FauzyMalezjaMofaz RacingDallara Renault 3.5
18.20Jake RosenzweigUSAMofaz RacingDallara Renault 3.5
19.21Anton NiebylickijRosjaKMP RacingDallara Renault 3.5
20.22Nelson PanciaticiFrancjaKMP RacingDallara Renault 3.5
21.23Walter GrubmüllerAustriaP1 MotorsportDallara Renault 3.5
22.24Danił MoweRosjaP1 MotorsportDallara Renault 3.5
23.25Daniel ZampieriWłochyBVM TargetDallara Renault 3.5
24.26Sergio CanamasasHiszpaniaBVM TargetDallara Renault 3.5
25.27Jan CharouzCzechyGravity-Charouz RacingDallara Renault 3.5
26.28Brendon HartleyNowa ZelandiaGravity-Charouz RacingDallara Renault 3.5
Objaśnienie skrótów: D - debiutant

Źródło: italiaracing.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.11.2016  Tom Dillmann zdobywa mistrzostwo Formuły V8 3.5
31.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5 w Jerez
02.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5
11.09.2016  Aurelien Panis triumfuje w niedzielnym wyścigu Formuły V8 3.5
10.09.2016  Vaxiviere dowiózł do mety zwycięstwo na Red Bull Ringu
Tagi:
FR3.5/V8

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
renegade, 02.01.2011 23:16[!]
Ojciec Grubmullera jest wlascicielem P1 Motorsport, takze, mysle, ze mozna Go typowac jako pewniaka do P1, Charouz i Salaquarda raczej w zespolach swych ojcow.

Ponoc Ricciardo wraca do Carlina?!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca