F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Lotus ART zaprezentowało nowe barwy w GP2 i GP3

Zespół ten będzie również wspierał satelicką ekipę R-Tech w FR2.0 Eurocup.
Mariusz Karolak, 13 stycznia 2011, wyświetlenia: 2587<< | lista | T- | T+ | >>
ART Grand Prix będzie w tym roku udzielać się w kilku mistrzostwach. Najbardziej prestiżowe z nich to seria GP2, bezpośrednie zaplecze dla Formuły 1. Tutaj, a także w juniorskiej do niej GP3, francuski zespół będzie startował pod nazwą Lotus ART, co jest konsekwencją podpisanej we wrześniu zeszłego roku umowy z Grupą Lotus.

Dzisiaj na corocznym Autosport International Show w Anglii pokazano Dallarę GP3 zespołu Lotus ART w barwach, jakie będą obowiązywały w sezonie 2011. Auto jest pomalowane w kolorze zielonym z elementami żółtego. Są to zatem tradycyjne barwy Lotusa i takie będą obowiązywały również w GP2, zarówno w azjatyckiej, jak i europejskiej edycji (zdjęcia można obejrzeć na Facebooku po zalogowaniu).

W GP2 kierowcami Lotus ART będą Jules Bianchi i Esteban Gutierrez. Pierwszy z nich zajął trzecie miejsce w ubiegłorocznej GP2, a drugi wywalczył mistrzostwo w GP3. Obydwaj jeździli dla ART Grand Prix.

Szefowie ART – Nicolas Todt i Frédéric Vasseur zdecydowali się nie angażować więcej w F3 Euro Series. Zespół będzie natomiast startował w Formule Renault 2.0 Eurocup. Są to mistrzostwa należące do cyklu World Series by Renault. Nie będzie to jednak bezpośrednie zaangażowanie – wspierana będzie tylko satelitarna ekipa R-Tech Grand Prix. Do R-Tech GP dołączył niedawno Thibaut de Mérindo, do niedawna czołowa postać w zespole SG Formula. R-Tech to zupełnie nowy zespół, jest budowany od podstaw.

W połowie grudnia zeszłego roku odbyły się już testy bolidu Tatuus na torach w Walencji i Barcelonie. Uczestniczyli w nich Côme Ledogar oraz Pieter Schothorst. Z tym pierwszym podpisano już kontrakt. We wspomnianych testach, tyle że w innym zespole, uczestniczył też Polak – Patryk Szczerbiński. Ledogar urodził się we Francji w 1991 roku. W zeszłym sezonie ścigał się w europejskiej Formule BMW. Został sklasyfikowany na 6 miejscu. Kierowca ten ma już za sobą kilka startów w FR 2.0, jako że w zeszłym roku udzielał się w cyklu NEC.

W 15. sezonie istnienia FR 2.0 Eurocup wystartuje dosyć szerokie grono młodych kierowców. W tym tygodniu opublikowana została lista zespołów, które już zostały wybrane do udziału w sezonie 2011. Znalazły się na niej: Epsilon Euskadi (Hiszpania, 4 samochody), Fortec Motorsport (Wielka Brytania, 3), Josef Kaufmann Racing (Niemcy, 3), KEO Racing (Dania, 2), Koiranen Bros Motorsport (Finlandia, 4), KTR (Belgia, 2), MP Motorsport (Holandia, 3), One Racing (Włochy, 2), R-Tech Grand Prix (Francja, 4), Tech 1 Racing (Francja, 4).

Z tego grona tylko Epsilon Euskadi, Koiranen Bros Motorsport, MP Motorsport, One Racing i Tech 1 Racing walczyły w Eurocup w zeszłym roku. Fortec Motorsport powraca do tej kategorii wyścigów po pewnym czasie niebytu. Wszystkie te 10 zespołów musi teraz rozpocząć finalizowanie procesu zgłoszeniowego. Jest też grupa 5 zespołów, które czekają na pozytywne rozpatrzenie wniosków przez organizatorów. Wśród nich są: Arta Engineering (Francja, 2), Cram Competition (Włochy, 2), Interwetten.com Racing (Austria, 4), Krenek Motorsport (Czechy, 2), SL Formula Racing (Niemcy, 2).

Ostateczna lista zespołów będzie opublikowana w dniu 2 marca. Póki co chętnych jest sporo, bolidów może być na torze aż 43.

Źródło: stopandgo.tv, leprogres-annonces.com, italiaracing.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.11.2018  Mazepin wygrywa ostatni wyścig GP3 w historii
24.11.2018  Pucini wygrywa główny wyścig GP3, Hubert zostaje mistrzem
30.09.2018  David Beckmann wygrywa pełen emocji sprint GP3 w Soczi
30.09.2018  Pulcini wygrywa główny wyścig GP3 w Soczi
02.09.2018  Pedro Piquet wygrywa sprint GP3 na Monzy po świetnej walce
Tagi:
GP3
FR 2.0

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Endrju Szopen, 13.01.2011 20:41[!]
Dobrze mi się wydaje, że zaprezentowano tylko malowanie, a nie model GP2 na rok 2011...?
Maraz, 13.01.2011 20:43[!]
Z tego co widzę na AIS pokazali tylko bolid GP3 w nowych barwach, ale w GP2 będzie raczej identyczne.
Mariusz, 13.01.2011 20:48[!]
W drugim akapicie napisałem, że to jest Dallara GP3. Nie mam informacji, czy pokazano tam również nowy samochód GP2/11.
leni93, 13.01.2011 20:53[!]
to trzecie to wgl jest chyba jakaś pokazówka, albo przerobiony lekko bolid GP2/10 bo bolid GP2/11 ma podobne przednie skrzydło do HRT
Mariusz, 13.01.2011 21:06[!]
Nie ma czegoś takiego, jak GP2/10, jest tylko GP2/05, GP2/08 i GP2/11.
leni93, 13.01.2011 22:38[!]
chodziło mi o bolid wykorzystywany w 2010 roku, nie jestem aż tak bardzo zaawansowanym fanem GP2
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca