F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

GP Australii: trening 2 - Button najszybszy

Wyniki i opis ostatniej z dwóch piątkowych sesji treningowych na torze Albert Park.
Ł. Godula/P. Bogucki, 25 marca 2011, wyświetlenia: 14136<< | lista | T- | T+ | >>
McLaren zburzył przedsezonowe przewidywania wielu osób, dominując podczas drugiej części treningów przed Grand Prix Australii, w której Jenson Button i Lewis Hamilton jako jedyni przebili się przez barierę 1:26.

Ostatnie 30 minut sesji przeprowadzane było w warunkach wyścigowych w celu przetestowania nowej strefy wyprzedzania, co oznaczało, że większość szybkich czasów zostało wykręconych przed wybiciem godziny trwania treningu, kiedy wszyscy wypróbowali opon opcjonalnych Pirelli.

To podczas tego okresu Hamilton uzyskał czas 1:25,854, a potem Button poprawił go o kolejne 0,132. Poziom konkurencyjności McLarena wciąż jednak pozostaje zagadką, ponieważ kierowcy Red Bulla, którzy zdominowali pierwszą sesję, zostali tym razem poinstruowani, by nie korzystać z regulacji tylnego skrzydła przez większość sesji. Ostatecznie Sebastian Vettel i Mark Webber zostali uwolnieni od tego ograniczenia w momencie wyjazdu na miękkiej mieszance, jednak żaden z nich nie mógł pokonać Ferrari Fernando Alonso, który ukończył sesję na trzeciej pozycji.

Michael Schumacher wskoczył na szóste miejsce w Mercedesie, będąc jednocześnie przez chwilę najszybszym kierowcą na torze. Felipe Massa, jeden z wielu kierowców, którzy pojawili się dziś poza torem, był siódmy. Meksykański debiutant Sergio Perez uplasował się na mocnym ósmym miejscu podczas pierwszego dnia grand prix w jego karierze dla Saubera, wyprzedzając najbardziej doświadczonego kierowcę F1 – Rubensa Barrichello, który był dziewiąty w Williamsie, wcześniej wpadając w żwir na trzecim zakręcie.

Nico Rosberg dopełnił pierwszą dziesiątkę w swoim Mercedesie zaraz przed Jaime Alguersuarim z Toro Rosso i Witalijem Pietrowem w Lotus Renault. Kolejny debiutant, który pokazał się z mocnej strony, to Paul di Resta – wyprzedził swojego kolegę z zespołu Adriana Sutila i znalazł się na 16. miejscu, natomiast Pastor Maldonado był 18. podczas swojego pierwszego dnia treningowego dla Williamsa.

Nie była to udana sesja dla najmłodszych zespołów F1. Zarówno samochody Lotusa jak i Virgin miały problemy z utrzymaniem tempa reszty stawki – pierwszy odstawał od najszybszych o około 5 sekund, natomiast drugi zbliżył się o 1 sekundę względem porannego treningu, w którym był aż o 8 sekund wolniejszy od najszybszego samochodu. Zespołowi HRT, który ogłosił na początku sesji, że zamierza wykonać dziś tylko okrążenia instalacyjne, udało się wysłać Tonio Liuzziego na tor na dwie minuty przed zakończeniem sesji.

Test systemu redukcji oporu podczas ostatniej pół godziny treningu nie dostarczył zbyt wielu informacji na to, czego można się spodziewać w wyścigu i ostatecznie został doprowadzony do wczesnego zakończenia wraz z przyjściem deszczu w ostatnich 10 minutach sesji.

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.4Jenson ButtonMcLaren MP4-261:25,854--32
2.3Lewis HamiltonMcLaren MP4-261:25,9860,1320,13231
3.5Fernando AlonsoFerrari 150° Italia1:26,0010,1470,01528
4.1Sebastian VettelRed Bull RB71:26,0140,1600,01335
5.2Mark WebberRed Bull RB71:26,2830,4290,26933
6.7Michael SchumacherMercedes GP W021:26,5900,7360,30731
7.6Felipe MassaFerrari 150° Italia1:26,7890,9350,19934
8.17Sergio PerezSauber C301:27,1011,2470,31239
9.11Rubens BarrichelloWilliams FW331:27,2801,4260,17934
10.8Nico RosbergMercedes GP W021:27,4481,5940,16823
11.19Jaime AlguersuariToro Rosso STR61:27,5251,6710,07731
12.10Witalij PietrowRenault R311:27,5281,6740,00329
13.9Nick HeidfeldRenault R311:27,5361,6820,00822
14.18Sebastien BuemiToro Rosso STR61:27,6971,8430,16130
15.16Kamui KobayashiSauber C301:28,0952,2410,39835
16.15Paul di RestaForce India VJM041:28,3762,5220,28133
17.14Adrian SutilForce India VJM041:28,5832,7290,20731
18.12Pastor MaldonadoWilliams FW331:29,3863,5320,80329
19.20Heikki KovalainenLotus T1281:30,8294,9751,44322
20.21Jarno TrulliLotus T1281:30,9125,0580,08323
21.25Jerome d'AmbrosioVirgin MVR-021:32,1066,2521,19436
22.24Timo GlockVirgin MVR-021:32,1356,2810,02930
23.23Vitantonio LiuzziHRT F111---1
24.22Narain KarthikeyanHRT F111----
107% najlepszego czasu: 1:31,864

Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 18 °C
Temperatura powietrza: 16 °C
Prędkość wiatru: 7,7 m/s
Wilgotność powietrza: 63%
Wilgotno

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.01.2019  F1 2019: podstawowe informacje na temat nowego sezonu
25.11.2018  GP Abu Zabi: opony użyte w wyścigu
25.11.2018  Lewis Hamilton zwycięzcą Grand Prix Abu Zabi
25.11.2018  GP Abu Zabi: najszybsze okrążenia wyścigu
25.11.2018  GP Abu Zabi: wyniki wyścigu
Tagi:
Albert Park
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
ExiooPL, 25.03.2011 18:04[!]
Wow wspaniały czas peraza. I żeby button tak trzymał
si_vy, 25.03.2011 18:22[!]
Z moich obliczeń wynika, że gdyby taka była klasyfikacja Q1, to dziewice nie zakwalifikowałyby się do wyścigu. A czasy powinny być jeszcze lepsze, więc może być zabawnie.

W takim razie HRT będzie miało jeszcze większy problem. W przypadku VR jest to 107,28213012789 procenta u d'Ambrosio, więc są na granicy i mają szansę znaleźć tych parę setnych. Raczej nie wierzę że mieli wyjątkowo dużo paliwa, bo ktoś od nich twierdził kiedyś że tracą do lotusa 1 sekundę i mniej więcej tyle mają straty teraz.

Będzie ciekawie ;)
VJM02, 25.03.2011 18:25[!]
Czuje, że w niedzielę zobaczymy 18 bolidów.
StachuLBN, 25.03.2011 18:31[!]
bez Kubicy to już nie to samo :(
adnowseb, 25.03.2011 18:34[!]
To tylko treningi ale zaczynam martwić się o Masse. Po cichu zastanawiam się kto na jego miejsce, jeżeli będzie miał słabe wyniki.
christoff.w, 25.03.2011 19:04[!]
maiesky,- kontynulujac temat czy bylo w HD czy nie to jestem na milion procent pewny ze nie bo mam nagrane wszystkie wyscigi z poprzedniego sezonu kiedy nie bylo HD i wyglada to tak samo. Trzeba bedzie napisac do nich co w koncu z tym HD? p.s: nie wiedzialem ze to nie wiadoma jest? Myslalem ze skoro F1 managment ma kamery i bedzi ekrecic wszystko w HD to i polsat nada w wysokiej rozdzielczosci a tu zonk! No ale zobaczymy co dalej bedzie i jak cos to sie napisze albo w koncu chociaz wyscig bedzie w HD a jak nie to niech sie ugryza w nos.Pewnie nie chca doplacac skoro Roberta nie ma itp.
Huckleberry, 25.03.2011 19:06[!]
@lukas - mocny początek :P

RBR pewnie testowało przycisk do podawania napoju albo na przykład komunikację radiową przy niskich prędkościach ;)
Kojag, 25.03.2011 19:09[!]
Gdyby to był qual, to do wejścia do wyścigu potrzeba byłoby przebić czas 1:31,893. Co do tego, że zwycięski czas będzie znacznie lepszy nie mam wątpliwości, ale czy Dziewica Marysia się także poprawi? - wątpię. Ten bolid wydaje mi się być... hmmm... nawet nie wiem czym...
mateuszj90, 25.03.2011 19:10[!]
Postanowilem sobie troszke po analizowac czasy z poszczególnych przejazdów i wychodzi na to że: Ham ustanowił swój czas 2 okr przejazdu skladajacego sie z 2 szybkich okrażeń.Podobnie Schumacher i Barrichello oraz Pietrow . .Natomiast ALO(3/4 ) a BUT ,ROS na 4/4 .Najdłuższe szybkie przejazdy z TOP10 wykonali Perez Vet i Web odpowiednio 7/7/; 6/6 i 5/5 .Oczywiście jest kwestia paliwa i stanu opon ale wydaje mi sie nadal na czele Red Bull ,potem Ferrari dalej Mclaren i Mercedes a dalej to tylko zgadywanka .Poza tym ciekawi mnie prawdziwe tempo Teamu Lotus bo troche pecha i awarii dzisiaj mieli .Licze również ,że MVR dadzą radę 107%(chociaz to może bardziej chciejstwo niz realne mozliwosci).
PS Mimo wszystko szykuje sie arcyciekawa sobota.
adnowseb, 25.03.2011 19:20[!]
@christoff.w
Może się mylę, ale z tego co pamiętam tylko kwalifikacje i wyścig będą transmitowane w jakości HD
Huckleberry, 25.03.2011 19:26[!]
@christoff.w - ja się boję, że w ogóle przestaną transmitować bo nie ma Roberta :( To by było w ich stylu.
adnowseb, 25.03.2011 19:40[!]
Mają podpisaną umowę na trzy lata ,więc raczej się nie wycofają.
jackbud, 25.03.2011 19:48[!]
A ja sobie walnę dzisiaj rymowankę.
Na przekór, jak by co, wkleję układankę.
Już nie mogłem doczekać się wyścigów i czasów.
I zmotywowanych bolidowych Asów.

Redbulowych niespodzianek.
Maklarenowych zachcianek.
Mercedesowej waty.
I Renowskiej nowej szaty.
Wiliamsowskie marzenia.
HRTowskie cierpienia.
Ferrarskiej nadziei
czego inni by nie mieli.
Spojlerów zmienianych.
Koników wyciąganych.
Uporczywe kół ściąganie
i kąpieli w szampanie.

Z dedykacją dla Lukasa.
akkim, 25.03.2011 20:23[!]
@lukaas97 >>>

Trzy wpisy w karierze, wszystkie na mój temat,
daj spokój i nie rób tutaj przedstawienia,
jest tyle tematów od rymów ważniejszych,
nie wiem, co Cię skłania, by komuś umniejszyć.

Co do podań, to piszę jak przyjęte, "normalnie,"
choć pewnie jak wszystkich, zawsze brzmią banalnie,
Tu swobodnie o F1 gadamy a nie urzędowo,
to nie biuro podawcze, Rusz na temat głową.
MairJ23, 25.03.2011 20:52[!]
ten sezon - wlasnei sobie uswiadomilem - oddzieli chlopcow (fanbojow Kubicy) od Mezczyzn (fanbojow F1) - nareszcie powroca rozmowy :)
maiesky, 25.03.2011 21:55[!]
Do dalszej dyskuji o HD zapraszam na forum:
http://www.f1wm.p...864&p=578453#p578453
sebas, 25.03.2011 22:25[!]
A mnie się zawsze bardzo podobała i nadal podoba forma wypowiedzi akkima. Podziwiam Cię stary:-)). Tym bardziej, że zawsze pisze na temat i rzeczowo. Bardzo przyjemnie i zabawnie (w pozytywnym sensie) się czyta. Z resztą chyba już wszyscy przywykliśmy do tego i gdyby akkim przestał pisać rymem czegoś by brakowało na forum.
A więc lukas97- przywyknij i zaakceptuj :-))
Pozdro.
Dae, 25.03.2011 23:02[!]
Odbiegając od tematu GP Australii.
Mam troszkę na głowie, a raczej nie mam bo nic mi w życiu tak nie wyszło jak włosy.

Podziwiam akkim'a za twórczość, za sposób opisania całego weekendu GP wierszem, mało tego że wierszem (lub rymem) ale najważniejsze wydarzenia są opisane dokładnie i nieraz z lekką nutka ironi lub jak kto woli humoru.

Wracając do tematu i troszkę koło niego. Czas pracy zespołów tzw nadgodziny został ograniczony do 4 razy podczas wszystkich GP, HRT już ma 3. Zastanawiam się czy Witek nie narobi bałaganu w zespole znając jego upodobanie do band i późniejszego składania na szybciora bolidu
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca