F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

GP Malezji: trening 3 - Hamilton najszybszy

Wyniki i opis sobotniej sesji treningowej na torze Sepang.
Konrad Házi, 9 kwietnia 2011, wyświetlenia: 7066<< | lista | T- | T+ | >>
Podczas ostatniej sesji treningowej przed kwalifikacjami do GP Malezji, najszybszym kierowcą był Lewis Hamilton (1:36,340) za kierownicą McLarena. Tuż za Brytyjczykiem uplasowali się Mark Webber z Red Bull Racing oraz drugi z kierowców McLarena – Jenson Button. Niebo nad torem podczas pierwszej z sobotniej sesji było cały czas zachmurzone, jednak nie padało.

Tuż po zapaleniu się zielonego światła rozpoczęły się okrążenia instalacyjne. Wykonali je wszyscy oprócz kierowców HRT, których bolidy nie były jeszcze przygotowane do wyjazdu na tor i nie zanosiło się na to, że rychło opuszczą garaże.

Kierowcy powrócili na tor na 45 minut przed końcem, a notowane czasy były na poziomie 1:41, lecz szybko zaczęły się poprawiać. Przez kolejnych piętnaście minut na torze panował spory ruch, tempo dyktował Lewis Hamilton (1:38,940) mając nieznaczną przewagę nad Heidfeldem i Buttonem.

Wielu kierowców miało duże problemy z przyczepnością – kierowcy Ferrari mimo, iż cały czas plasowali się w okolicach czołówki cały czas walczyli z własnymi bolidami by pozostać na torze, natomiast Renault i Force India narzekało na problemy ze stabilnością przy hamowaniu, czego najlepszym dowodem był Paul di Resta, który na dwóch kolejnych okrążeniach obracał się dwukrotnie kolejno w 15 i 14 zakręcie.

Na początku w użyciu była jedynie twarda mieszanka, drugi typ ogumienia wszedł do użytku na 20 minut przed końcem sesji za sprawą Michaela Schumachera i Naraina Karthikeyana. Niemiec po wykonaniu krótkiego przejazdu awansował na drugą pozycję, ze stratą 0,284s do prowadzącego Vettel (1:38,016). Jeśli zaś chodzi o Hindusa, to po długim oczekiwaniu w boksach wreszcie udało mu się wyjechać na tor i przejechać kilka okrążeń, pomimo kłębów białego dymu, które początkowo pozostawiał za sobą jego bolid.

Wkrótce reszta stawki rozpoczęła przejazdy na miękkim ogumieniu. Na 5 minut przed końcem sesji na torze znajdowali się wszyscy kierowcy, nawet Tonio Liuzzi z HRT, który długo czekał na wyjazd na tor. Co ciekawe w tym momencie na ostatniej pozycji był Mark Webber (1:44,355), który miał na swoim koncie już 14 okrążeń. Australijczyk awansował wkrótce na drugie miejsce, za Lewisa Hamiltona (1:36,340) i taka kolejność pozostała już do końca.

W znacznie lepszej formie niż dwa tygodnie temu zdaje się być w ten weekend Nick Heidfeld, który cały czas plasował się w okolicach czołówki i zakończył sesję na czwartej pozycji. Jego kolega z Lotus Renault – Witalij Pietrow nieznacznie odstawał od niego i uplasował się na siódmym miejscu, za Vettelem i Alonso. Jeśli chodzi zaś o środek stawki, to różnice czasów są naprawdę niewielkie i możemy spodziewać się widowiskowej walki o Q2 i Q3. Po raz kolejny poza granicą 107% znaleźli się kierowcy HRT.

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.3Lewis HamiltonMcLaren MP4-261:36,340--11
2.2Mark WebberRed Bull RB71:36,6300,2900,29016
3.4Jenson ButtonMcLaren MP4-261:36,7620,4220,13214
4.9Nick HeidfeldRenault R311:37,1160,7760,35417
5.1Sebastian VettelRed Bull RB71:37,1750,8350,05914
6.5Fernando AlonsoFerrari 150° Italia1:37,2840,9440,10911
7.10Witalij PietrowRenault R311:37,2970,9570,01317
8.6Felipe MassaFerrari 150° Italia1:37,7621,4220,46512
9.16Kamui KobayashiSauber C301:38,0591,7190,29718
10.7Michael SchumacherMercedes GP W021:38,3001,9600,24120
11.8Nico RosbergMercedes GP W021:38,3071,9670,00720
12.17Sergio PerezSauber C301:38,4482,1080,14117
13.14Adrian SutilForce India VJM041:38,4642,1240,01616
14.12Pastor MaldonadoWilliams FW331:38,5972,2570,13315
15.18Sebastien BuemiToro Rosso STR61:38,6652,3250,06814
16.11Rubens BarrichelloWilliams FW331:38,6812,3410,01616
17.19Jaime AlguersuariToro Rosso STR61:38,7162,3760,03514
18.15Paul di RestaForce India VJM041:38,8642,5240,14813
19.20Heikki KovalainenLotus T1281:39,2602,9200,39619
20.21Jarno TrulliLotus T1281:39,6993,3590,43915
21.25Jerome d'AmbrosioVirgin MVR-021:41,2154,8751,51617
22.24Timo GlockVirgin MVR-021:41,4145,0740,19918
23.23Vitantonio LiuzziHRT F1111:43,1476,8071,7336
24.22Narain KarthikeyanHRT F1111:43,3837,0430,23611
107% najlepszego czasu: 1:43,084

Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 40°C
Temperatura powietrza: 29°C
Prędkość wiatru: 3,4m/s
Wilgotność powietrza: 74%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.01.2019  F1 2019: podstawowe informacje na temat nowego sezonu
25.11.2018  GP Abu Zabi: opony użyte w wyścigu
25.11.2018  Lewis Hamilton zwycięzcą Grand Prix Abu Zabi
25.11.2018  GP Abu Zabi: najszybsze okrążenia wyścigu
25.11.2018  GP Abu Zabi: wyniki wyścigu
Tagi:
Sepang
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 09.04.2011 08:27[!]
Myślę, że czasy powinny się jeszcze poprawić o ok. 2 sekundy, tak więc na razie jest to wróżenie z fusów. Powodzenia "Puszki"!!! :))
tommyline, 09.04.2011 08:28[!]
Powoli zaczyna wyglądać na to, że Ferrari jest na poziomie LRGP.
mbg, 09.04.2011 08:30[!]
a ja myślę że RBR i tak nie pokazuje pełnych osiągów, i HRT nie wejdzie w 107%. Nie wiem czemu ale w qualu najbardziej mnie to interesuje.
krzysiek_aleks, 09.04.2011 08:31[!]
Oby Vettel był w kwalifikacjach na takiej pozycji a wygrał je Webber
ari2k5, 09.04.2011 08:31[!]
Pragnę zauważyć, że na zdjęciach po sesji wyglądało, jakby Vettel jechał ostatnie kółko na twardych gumach.
pablonzo, 09.04.2011 08:31[!]
RBR na pewno specjalnie nie wykręcił dobrych czasów.. podejrzewam, że sekundę z czasu Hamiltona to urwą na pewno. Co do Ferrari - na prawdę słabo jak na Ferrari, oni powinni walczyć o pierwsze czasy, zauważcie, że swoje czasy wykręcili na miękkiej mieszance a Vettel na twardej. Co do HRT - nie wiem czemu, ale im kibicuję i chciałbym żeby weszli do wyścigu.
witek2403, 09.04.2011 08:36[!]
HRT przejechało w tym sezonie dotychczas 105 kółek :)
Ale lubię ten zespół!
ExiooPL, 09.04.2011 08:45[!]
Oglądałem ten trening i kierowcy się za bardzo nie wysilali... Na Kwalifikacjach będą lepsze czasy o 2/3 sekundy. :D
damian27, 09.04.2011 08:59[!]
Bolidy HRT przypominają mi stare parowozy :D
ale tak na serio, to może im się uda zakfalifikować, ale ciężko będzie, jeśli nawet o tą sekundę będą lepsze czasy to HRT by o 1,5 musiało się poprawić. Jedyna dla nich nadzieja że deszcz spadnie w połowie Q1 i będą się mogli wykręcać tym że im deszcz przeszkodził
Pozytywnie zaskoczyło mnie Renault po wcorajszych problemach. Oby takie tempo utrzymali w wyścigu
christoff.w, 09.04.2011 09:17[!]
Ja uwazam ze RBR zdominuje sesje i teraz tylko pytanie czy bedzie to niemiec czy australijczyk? Na dalszych miejscach powinni byc kierowcy Mclarena przetasowani z kierowcami Ferrari oraz byc moze wcisnie sie gdzies na piate miejsce ktos z Lotus-Renault.Tak tez obstawilem w GPM. :-)
IJTKPZZ7, 09.04.2011 09:18[!]
JA raczej wolałbym, żeby Virgin i HRT się nie zakwalifikowały. to co oni robią, to chyba żarty z kibiców. co z tego, że się starają, co z tego, że nie mają kasy. live is brutal i niech się nie ścigają ^.^
MJpoland, 09.04.2011 09:43[!]
@TJTKPZZ7

Gdzie niby jest powiedziane, że Virgin nie mają kasy?
Kojag, 09.04.2011 09:51[!]
Virgin ma kupę kasy i właśnie dlatego powinni odlecieć... Nawet z taką kasą budują bolid, który ledwo pokonuje HRT - to jest dopiero żenujące!
IJTKPZZ7, 09.04.2011 10:35[!]
#MJpoland
kasy nie ma HRT. źle złożyłem zdanie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca