F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Bacheta zamiast Steindla w RSC Mucke w GP3 w 2011

Brytyjczyk jest aktualnym wicemistrzem Formuły Renault 2.0 Eurocup.
Marek Roczniak, 3 maja 2011, wyświetlenia: 3727<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół RSC Mucke Motorsport zdecydował się na zmianę jednego z trzech swoich kierowców tuż przed rozpoczęciem sezonu 2011 i zamiast Williego Steindla w GP3 Series zadebiutuje w tym roku Luciano Bacheta. Jego kolegami w teamie będą Nigel Melker i Michael Christensen.

Zatrudnienie Steindla zostało ogłoszone przez niemiecką ekipę jeszcze przed końcem ubiegłego roku. Peter Mucke, w którego zespole kierowca ten startował w niemieckiej serii ADAC Formula Masters, powiedział wówczas: „Willi przekonał nas podczas testów GP3 w październiku, że jest na to gotowy. Zarówno w Estoril, jak i w Jerez plasował się cały czas w pierwszej dziesiątce i pokazał, że ma spory talent oraz potencjał”.

Najwyraźniej jednak pojawiły się jakieś problemy natury finansowej, bowiem dzisiaj na oficjalnej stronie GP3 Series ukazała się informacja, że RSC Mucke skompletowało skład na sezon 2011 i nie znalazł się w nim Steindl. Pojawił się za to aktualny wicemistrz Formuły Renault 2.0 Eurocup – 21-letni Luciano Bacheta, którego menedżerem jest Anthony Hamilton. Zespół nie ogłosił, co zmusiło go do zmiany planów.

„Dołączenie do ekipy, która udowodniła już swoją siłę w GP3 jest dla mnie bardzo ekscytujące” – powiedział Brytyjczyk. „Wiem, że będzie ciężko, ponieważ nie brałem udziału w przedsezonowych testach, ale jestem pewny, że będę się szybko uczył przy wsparciu tak zasobnego i efektywnego zespołu. Po moim teście w DTM z Mucke już teraz czuję się częścią stajni. Ogromne podziękowania należą się Anthony'emu Hamiltonowi i Kamalowi Prabhakarowi za uczynienie tego możliwym, a przede wszystkim mojemu tacie za jego ogromne wsparcie”.

GP3 Series > 2011 > Lista startowa
L.p.NrKierowcaNarodowośćZespółSamochód
1.1Richie Stanaway (D)Nowa ZelandiaLotus ARTDallara Renault 2.2
2.2Valtteri Bottas (D)FinlandiaLotus ARTDallara Renault 2.2
3.3James Calado (D)Wielka BrytaniaLotus ARTDallara Renault 2.2
4.4Alexander Sims (D)Wielka BrytaniaStatus Grand PrixDallara Renault 2.2
5.5Antonio Felix da CostaPortugaliaStatus Grand PrixDallara Renault 2.2
6.6Iwan ŁukaszewiczRosjaStatus Grand PrixDallara Renault 2.2
7.7Nico MullerSzwajcariaJenzer MotorsportDallara Renault 2.2
8.8Maksim Zimin (D)RosjaJenzer MotorsportDallara Renault 2.2
9.9Christophe Hurni (D)SzwajcariaJenzer MotorsportDallara Renault 2.2
10.9Alex Fontana (D)SzwajcariaJenzer MotorsportDallara Renault 2.2
11.10Adrian Quaife-HobbsWielka BrytaniaMarussia Manor RacingDallara Renault 2.2
12.11Rio HaryantoIndonezjaMarussia Manor RacingDallara Renault 2.2
13.12Matias Laine (D)FinlandiaMarussia Manor RacingDallara Renault 2.2
14.14Conor Daly (D)USACarlinDallara Renault 2.2
15.15Callum MacLeod (D)Wielka BrytaniaCarlinDallara Renault 2.2
16.16Leonardo CordeiroBrazyliaCarlinDallara Renault 2.2
17.17Aaro Vainio (D)FinlandiaTech 1 RacingDallara Renault 2.2
18.18Thomas Hylkema (D)HolandiaTech 1 RacingDallara Renault 2.2
19.19Tamas Pal Kiss (D)WęgryTech 1 RacingDallara Renault 2.2
20.20Marlon Stockinger (D)FilipinyAtech CRS GPDallara Renault 2.2
21.21Nick Yelloly (D)Wielka BrytaniaAtech CRS GPDallara Renault 2.2
22.22Zoel Amberg (D)SzwajcariaAtech CRS GPDallara Renault 2.2
23.23Tom Dillmann (D)FrancjaAddax TeamDallara Renault 2.2
24.24Gabby Chaves (D)KolumbiaAddax TeamDallara Renault 2.2
25.25Vittorio GhirelliWłochyAddax TeamDallara Renault 2.2
26.26Mitch Evans (D)Nowa ZelandiaMW ArdenDallara Renault 2.2
27.27Simon TrummerSzwajcariaMW ArdenDallara Renault 2.2
28.28Lewis Williamson (D)Wielka BrytaniaMW ArdenDallara Renault 2.2
29.29Daniel Mancinelli (D)WłochyRSC Mucke MotorsportDallara Renault 2.2
30.30Michael ChristensenDaniaRSC Mucke MotorsportDallara Renault 2.2
31.31Nigel MelkerHolandiaRSC Mucke MotorsportDallara Renault 2.2
Objaśnienie skrótów: D - debiutant

Źródło: GP3Series.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.11.2018  Mazepin wygrywa ostatni wyścig GP3 w historii
24.11.2018  Pucini wygrywa główny wyścig GP3, Hubert zostaje mistrzem
30.09.2018  David Beckmann wygrywa pełen emocji sprint GP3 w Soczi
30.09.2018  Pulcini wygrywa główny wyścig GP3 w Soczi
02.09.2018  Pedro Piquet wygrywa sprint GP3 na Monzy po świetnej walce
Tagi:
GP3

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mbg, 03.05.2011 13:59[!]
i bardzo dobrze. Luciano to dużo lepszy i bardziej utytułowany młodzian. Ogólnie skład Mucke nie jest najgorszy Melker po zeszłorocznej tragedii z dwoma PP powinien częściej punkotwać, a i Christensen pozornie nie jest najgorszym kierowcą.
Kamikadze2000, 03.05.2011 14:10[!]
Na pewno Luciano to pewniejsza marka od Stendla - w końcu wicemistrz Formuły Eurocup 2.0. Cóż zobaczymy, co z tego wyjdzie. ;]
mbg, 03.05.2011 14:24[!]
dla mnie mentalnie wicemistrzem jest Arthur Pic. Jednak i tak Kevin zmiażdżył ich obu.
THC-303, 03.05.2011 14:46[!]
Pic na pewno jeździł lepiej niż Bacheta, choć teraz idzie mu słabo w 3.5. Melker jest bardzo szybki, jeśli nie powtórzy katastrofy (bo inne słowo chyba do tych jego 2, a w zasadzie 3 PP z jednym punktem nie pasuje) z tamtego sezonu ma szanse nawet na P3 w generalce (bo Nico i Bottas są chyba poza zasięgiem).

BTW: patrząc po fotce Bacheta to ma chyba z Anglią tyle wspólnego co ziele angielskie :P
Kamikadze2000, 03.05.2011 16:33[!]
@THC-303 - podobnie jak Hamilton czy Blomqvist, czystym Brytyjczykiem nie jest. :)
@mbg - też tak uważam. Bacheta był po prostu równy, Pic nie. Kevin absolutnie zdominował stawkę, choć pierwszy weekend, który zdominował, z początku myślałem, że to wynik problemów rywali. Myliłem się i cieszę się z tego faktu! Mam nadzieje, że Kevin Korjus trafi w przyszłości do F1!!! :))

Pozdrawiam Was w dniu Świąt!!! :))
renegade, 03.05.2011 17:25[!]
ciapaty. Zobàczymy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca