F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ricciardo zdobył pole position w FR3.5 w Monako

Australijczyk był najszybszy w pierwszej grupie kwalifikacyjnej.
Ł. Godula/M. Roczniak, 28 maja 2011, wyświetlenia: 3431<< | lista | T- | T+ | >>
Daniel Ricciardo, tak jak przed rokiem, uzyskał najlepszy czas w kwalifikacjach Formuły Renault 3.5 na ulicach Monte Carlo i wystartuje do jedynego wyścigu w ten weekend z pole position.

Aby zmniejszyć ruch na torze, zwłaszcza patrząc na problemy, jakie mieli w czwartek kierowcy GP2, organizatorzy FR 3.5 podzielili stawkę na dwie grupy po 13 aut w każdej, dając im po 25 minut na jazdę. Spodziewano się, że jadąca najpierw grupa będzie wolniejsza, ponieważ zostawi drugi bardziej nagumowany tor.

Tymczasem wynik Ricciardo z grupy A (1:26,427) okazał się nieznacznie lepszy od najlepszego czasu Brendona Hartleya z grupy B – dokładnie o 0,037 sekundy i gwiazda zeszłorocznego wyścigu w Monako ruszy jutro z drugiego pola. Nowozelandczyk stwierdził, że gdyby nie ruch na torze, jego czas byłby lepszy.

„Jako kierowca wyścigowy zawsze chcesz więcej i gdy jesteś najszybszy to chcesz być jeszcze o trochę szybszy” – powiedział Hartley, który wciąż czeka na pierwsze zwycięstwo w tej serii. „Miałem korek na moich trzech najszybszych okrążeniach i nawet na moim ostatnim okrążeniu byłem zmuszony do zjechania do boksów z powodu korku. Wiem, że nie powinienem być zły ze startu w pierwszym rzędzie, ale wewnątrz kokpitu trochę wychodziłem z siebie”.

Robert Wickens wystartuje z trzeciej pozycji. Kanadyjczyk był najszybszy przez większość pierwszej sesji w grupie A, plasując się przed Ricciardo, Jean-Erikiem Vergne oraz Jake'iem Rosenzweigiem, którego dobry przejazd zakończył się, gdy uderzył w bariery w zakręcie Tabac. Jedyny w tym sezonie dwukrotny zwycięzca – Kevin Korjus przeskoczył na trzecią pozycję pod sam koniec, przed Nelsona Panciaticiego. Partner Korjusa – Arthur Pic zepchnął obecnego lidera mistrzostw Vergne do szóstego rzędu na starcie, co z pewnością nie rozweseliło Francuza.

Zwycięzca z Aragonii – Alexander Rossi miał początkowo najlepszy czas w grupie B, plasując się przed Antonem Niebylickijem oraz Hartleyem. Albert Costa szczęśliwie uniknął dużej kraksy, gdy wykręcił bączka przy wjeździe do Massanet. Hiszpan dotknął bariery tyłem bolidu, doznając jedynie lekkich uszkodzeń. Ostatecznie ukończył kwalifikacje na trzecim miejscu w grupie (P6 na starcie).

Hartley przejechał dość czyste okrążenie i zabezpieczył sobie miejsce w pierwszym rzędzie do jutrzejszego wyścigu. Rossi, drugi w klasyfikacji generalnej, dołączy do Wickensa w drugim rzędzie. Na torze miały miejsce jeszcze inne incydenty. Olivier Webb uszkodził tylne lewe koło po kontakcie z barierami w Portier, a Sergio Canamasas uszkodził bolid BMV Target na wyjściu z Sainte Devote.

Kolejność startowa do wyścigu
P.Kierowca Nar. Zespół Czas okr. Strata Okr.
1.Daniel Ricciardo ISR 1:26,427   13
2.Brendon Hartley GRAVITY – CHAROUZ 1:26,464 +0,037 15
3.Robert Wickens CARLIN 1:27,075 +0,648 17
4.Alexander Rossi FORTEC MOTORSPORTS 1:26,469 +0,042 17
5.Kevin Korjus TECH 1 RACING 1:27,098 +0,671 15
6.Albert Costa EPIC RACING 1:26,743 +0,316 14
7.Nelson Panciatici KMP RACING 1:27,288 +0,861 15
8.Jan Charouz GRAVITY – CHAROUZ 1:26,816 +0,389 16
9.Arthur Pic TECH 1 RACING 1:27,487 +1,060 15
10.Anton Niebylickij KMP RACING 1:27,176 +0,749 15
11.Jean Eric Vegrne CARLIN 1:27,537 +1,110 16
12.Adrien Tambay PONS RACING 1:27,458 +1,031 13
13.Jake Rosenzweig MOFAZ RACING 1:27,658 +1,231 14
14.Walter Grubmuller P1 MOTORSPORT 1:27,611 +1,184 16
15.Andre Negrao INT. DRACO RACING 1:27,930 +1,503 16
16.Chris van der Drift MOFAZ RACING 1:27,757 +1,330 17
17.Daniel Zampieri BMV TARGET 1:28,430 +2,003 15
18.Sten Pentus EPIC RACING 1:27,783 +1,356 13
19.Nathanael Berthon  ISR 1:28,447 +2,020 15
20.Danił Mowe P1 MOTORSPORT 1:27,871 +1,444 15
21.Sergio Canamasas BMV TARGET 1:28,536 +2,109 10
22.Stephane Richelmi INT. DRACO RACING 1:28,017 +1,590 16
23.Cesar Ramos FORTEC MOTORSPORTS 1:28,697 +2,270 13
24.Oliver Webb PONS RACING 1:28,824 +2,397 7
25.Daniel de Jong COMTEC RACING 1:30,144 +3,717 16
26.Daniel McKenzie COMTEC RACING 1:29,152 +2,725 16
Kolejność na podst. połączonych na przemian wyników grup A i B
Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.11.2016  Tom Dillmann zdobywa mistrzostwo Formuły V8 3.5
31.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5 w Jerez
02.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5
11.09.2016  Aurelien Panis triumfuje w niedzielnym wyścigu Formuły V8 3.5
10.09.2016  Vaxiviere dowiózł do mety zwycięstwo na Red Bull Ringu
Tagi:
FR3.5/V8

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Metalpablo, 28.05.2011 13:53[!]
bigos=> No pewnie, że doskonale, bo to dobry zawodnik i dlatego Red Bull go wyrzucił ze swojego programu juniorskiego:).
Kamikadze2000, 28.05.2011 15:54[!]
@Metiapaldo - na własne życzenie stracił wsparcie. Jeździł w kratkę, popełniał błędy przegrywał wewnętrzną rywalizację z Ricciardo! Może jest dobry, ale musi to jeszcze pokazywac! I to regularnie, gdyż jeden wyskok sukcesu nie czyni. ;] Co do układu, fajnie, że Ricciardo i Wickens są wysoko. Kurcze chciałbym Kanadyjczyka w F1!!! :))
Darth ZajceV, 28.05.2011 16:30[!]
Problem w tym, że ekipa chciała zatrzymać Hartleya, decyzje o wyrzuceniu Brendona podjęto w Salzburgu...
yaper, 28.05.2011 19:50[!]
Hartley mimo wszystko pozytywne zaskoczenie. Tak samo 'in minus' zaskakuje postawa Vergne.

Poza tym bez rewelacji, faworyci w osobach Ricciardo, Wickensa, Korjusa i Rossiego (w końcu się obudził po jednym niemrawym weekendzie) zrobili swoje i okupili pierwsze rzędy.
jednooki_cyklop, 28.05.2011 21:29[!]
Jestem całkiem zadowolony z postawy Tambaya :) Środek stawki to dobry wynik jak na debiut w tej serii. Będę trzymał kciuki!
yaper, 28.05.2011 22:18[!]
A Tambay już na stałe w Pons? Bo coś mi świta jedynie o jednostkowym występie...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca