F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Hamilton za pośrednictwem mediów przeprasza za wypowiedź po GP Monako

Swoje trzy grosze na temat całej sytuacji wtrącił również David Coulthard.
Michał Sulej, 31 maja 2011, wyświetlenia: 3164<< | lista | T- | T+ | >>
Lewis Hamilton na łamach brytyjskich gazet udzielił dalszych wyjaśnień na temat swoich wypowiedzi udzielonych po Grand Prix Monako, a ponadto przeprosił Felipe Massę oraz Pastora Maldonado na swoim kanale Twitter.

„Massa i Maldonado – z największym szacunkiem przepraszam, jeśli was uraziłem. Obaj jesteście fantastycznymi kierowcami, których wysoce sobie cenię” – napisał. Brytyjczyk odniósł się również do swych fanów i stwierdził, że szanuje zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze na temat jego osoby. „Chciałbym przeprosić za mój występ w ostatni weekend, jak również za moje komentarze po jego zakończeniu. Nie miałem zamiaru nikogo urazić”.

Na łamach brytyjskiej prasy Hamilton wyjaśnił natomiast, że ta chwilowa niepowściągliwość była odzwierciedleniem jego stylu jazdy. „Nie zrobiłem tego, by kogoś obrazić lub skrzywdzić, lecz dlatego, że kocham ściganie się. Czuję, że mogę robić to lepiej od innych”.

Lewis zdradził też, że chęć odniesienia sukcesu na ulicach Monako wywołała w nim szczególne napięcie oraz że rozdrażnienie opanowało go jeszcze przed zakończeniem wyścigu i rozmową z reporterami. „W głębi serca czuję, że to mój tor. Czuję, że mogę być na nim najszybszy. Byłem, i to nie w najszybszym samochodzie. W wyścigu zostałem uderzony i moje tylne skrzydło zwisało z bolidu. Zostałem poproszony o wycofanie się, ale odmówiłem. Podczas pierwszego postoju poprosili mnie o zjazd i nikt na mnie nie czekał. Zatem wszystko się we mnie po prostu gotowało”.

Zespołowy partner Hamiltona – Jenson Button nie był skory do udzielania jakichkolwiek komentarzy na temat weekendu swojego kolegi, natomiast obszernego komentarza na ten temat udzielił były kierowca F1 – David Coulthard. Szkot co prawda przyznaje, że Lewis przekroczył pewne granice, lecz jego zdaniem nie powinno się go oczerniać za jego szczerość.

„Lewis nie jest tam, by wygrywać konkursy popularności” – napisał w swojej rubryce w The Telegraph. „Spójrzmy prawdzie w oczy – jest błyskotliwym, walecznym i agresywnym kierowcą, a takich właśnie zawodników wszyscy potrzebujemy. Nie bądźmy więc dla niego zbyt ostrzy, kiedy popełni błąd”.

„Nie oczekujcie teraz, że w ciągu najbliższych dni, tygodni a nawet miesięcy Lewis powie coś interesującego. Spodziewajcie się raczej wielu lakonicznych wypowiedzi na temat przednich skrzydeł i systemu KERS. Ja go za to winił nie będę” – dodał.

Źródło: onestopstrategy.com, telegraph.co.uk
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.01.2019  Hamilton: Nie chcę powtórki poleceń zespołowych z Soczi
05.12.2018  Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018
04.12.2018  Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie
02.12.2018  Hamilton miał wypadek podczas prywatnego testu motocykla WSBK
26.11.2018  Hamilton i Vettel wymienili się kaskami
Tagi:
Hamilton L.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dan193t, 31.05.2011 19:54[!]
PR zrobił swoje... nawet jesli kierowcy pierniczą glupoty, to lepiej sie poklocic o ich slowa niz sluchac wypowiedzi "z kartki"...
Lukas, 31.05.2011 19:55[!]
Poprawności politycznej świat pokręcony... DC jak my się dobrze rozumiemy :)
JPM, 31.05.2011 19:56[!]
Dokładnie. Teraz będzie tak jak powiedział DC. Pier**** o Szopenie
andy, 31.05.2011 20:31[!]
„Lewis nie jest tam, by wygrywać konkursy popularności” - święte słowa.
Huckleberry, 31.05.2011 21:08[!]
Jeszcze niech sto razy to przepisze i może się od niego odczepią. ;)
BTW dobrze dobrane zdjęcie :P
jpslotus72, 31.05.2011 21:14[!]
Ale inni kierowcy nie są tam też po to, żeby sfrustrowany rywal ich obrażał... Niech sobie kupi (jeśli nie ma) worek do boksowania i powiesi gdzieś w garażu. Dla jasności - pisze to fan stylu wyścigowego (poza taranowaniem przeciwników) Lewisa.

Nie oczekuję od niego "słodkiego bla, bla, bla..." - można się nieźle odciąć, ale z lepszej jakości humorem i bez arogancji wobec rywali. Polecam Lewisowi np. lekcje w archiwum wypowiedzi Jamesa Hunta z okresu jego ścigania (jak współkomentator miał już trochę inny styl).
Ave, 31.05.2011 21:33[!]
Lewis bywa pocieszny zarowno na torze, jak i poza nim.
no coz, ma prawo do pewnej oceny umiejetnosci kierowcow, tzw. szacunku na torze. jestem pewien, ze w przypadku kilku kierowcow wykazalby wiecej rozsadku :)
dragon92, 31.05.2011 21:45[!]
Cytat :
nie powinno się go oczerniać


Hehe
kabans, 31.05.2011 21:53[!]
ja na miejscu schumachera nie puściłbym hamiltona podczas manewru na początku wyścigu. Skończyłoby się kolizją ale trudno.

g
Adakar, 31.05.2011 22:04[!]
@kabans
no ale przecież Schumacher zrewanżował się już na tym samym okrążeniu na nawrocie wyprzedzając Lewisa po wewnętrznej, więc o co Ci chodzi ?
Zomo, 31.05.2011 22:30[!]
Schumacher ma juz swoje lata. Jakby byl 10 lat mlodszy to byc moze by nie odpuscil i moze mieli bysmy Lewisa na barierze, ale za to Masse i Maldonaldo na mecie.
Co do polularnosci to niestety LEWIS JEST TAM DLA POPULARNOSCI. Niech napisza skad maja kase na sciganie? I dlaczego popularnosci jest taka wazna dla tej kasy?
kabans, 31.05.2011 22:33[!]
Cytat Adakar :
ja na miejscu schumachera nie puściłbym hamiltona podczas manewru na początku wyścigu. Skończyłoby się kolizją ale trudno.
chodzi mi o to ze ten manewr był na tyle ryzykowny ze gdyby schumi sie nie zachował dobrze to byłby crash
pepsi-opc, 31.05.2011 22:53[!]
W Monaco niema ryzyka niema wyprzedzania.
topor999, 31.05.2011 22:56[!]
Cytat Zomo :
Schumacher ma juz swoje lata. Jakby byl 10 lat mlodszy to byc moze by nie odpuscil i moze mieli bysmy Lewisa na barierze

Cytat kabans :
chodzi mi o to ze ten manewr był na tyle ryzykowny ze gdyby schumi sie nie zachował dobrze to byłby crash

Tak, tak Schumacher pokazał w 2002 na Sepang, że nie odpuszcza a kary dostają ci w których wjechał a nie on sam...
kabans, 31.05.2011 23:04[!]
pamiętam w 2007 roku jak massa wpierniczył się bourdaisa i ten dostał karę zamiast masy
benethor, 01.06.2011 10:42[!]
@topor999: wtedy byly inne czasy, Ferrari moglo sobie pozwolić na wieeele więcej(w tym jak to pan Parr powiedział przy okazji którejś z afer rownież na nielegalne bolidy)
Smola, 01.06.2011 10:51[!]
"The King Speech" - generalnie film o jąkaniu, jego przyczynach i heroizmie wychodzenia z przypadłości za pomocą niekonwencjonalnego lekarza. Gdy czytam takie brednie, skreślające prawdziwe oblicze kierowcy, zaczynam się jąkać, staję się zgryźliwy, nie mam ochoty do życia, a świat zaczyna mnie przytłaczać w całej jego równikowej rozciągłości. Nie ma przy mnie dobrego człowieka, który pomoże mi wyjść z przypadłości depresyjnej i jąkania. Świat jest zły, ludzie są źli. Oto epitafium zgorszonego człowieka.
topor999, 02.06.2011 20:04[!]
Cytat benethor :
wtedy byly inne czasy, Ferrari moglo sobie pozwolić na wieeele więcej(w tym jak to pan Parr powiedział przy okazji którejś z afer rownież na nielegalne bolidy)

To w końcu mogli sobie pozwolić czy nie bo jest tu na forum grupa osób które uparcie twierdzą że Ferrari NIGDY nie było faworyzowane...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca