F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Maria de Villota testowała bolid Renault

Hiszpanka była pierwszą kobietą za kierownicą bolidu F1 od blisko 6 lat.
Paweł Zając, 18 sierpnia 2011, wyświetlenia: 3268<< | lista | T- | T+ | >>
Maria de Villota została pierwszą kobietą, która poprowadziła współczesny bolid Formuły Jeden podczas niedawnych testów na torze Paul Ricard. Płeć piękna była reprezentowana za kierownicą F1 ostatni raz w 2005 roku przez Katherine Legge.

Córka byłego kierowcy F1, Emillio De Villoty, korzystała z bolidu Renault R29. Hiszpanka bezproblemowo przejechała prawie 300 kilometrów. Jazdy zostały zorganizowane, aby pozwolić jej oswoić się z systemami i środowiskiem samochodu Grand Prix.

„Jestem bardzo szczęśliwa z możliwości poprowadzenia samochodu Formuły Jeden” – powiedziała 32-latka ścigająca się ostatnio w Superleague Formula. „F1 jest szczytem wyścigów samochodowych i zawsze była moim marzeniem. Test przebiegł bezproblemowo, warunki były idealne, a zespół sprawił, że od samego początku czułam się swobodnie. Przyzwyczajanie się do samochodu nie trwało zbyt długo. Po tym, jak poczułam się komfortowo, zaczęłam cisnąć, dzięki czemu naprawdę mogłam się cieszyć tym doświadczeniem”.

Szef zespołu Renault, Eric Boullier, pozytywnie wypowiadał się na temat testów Hiszpanki. „Z ochotą zaoferowaliśmy Marii test w R29. Jako zespół jesteśmy dumni z możliwości oceny nowych talentów i tym samym zaoferowania im różnego rodzaju jazd w naszej ekipie. Maria spisała się dokładnie tak, jak tego oczekiwaliśmy. Stopniowo przyzwyczajała się do samochodu, ustanowiła przyzwoity czas okrążenia i przez cały dzień nie popełniła żadnego błędu”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.11.2018  Markiełow weźmie udział w testach opon Pirelli z Renault
22.11.2018  Ricciardo: Przejście do Renault jest dla mnie przerażające
19.11.2018  Carlos Ghosn straci władzę w grupie Renault-Nissan-Mitsubishi
15.11.2018  Thierry Koskas zostanie nowym prezesem Renault Sport
14.11.2018  Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla
Tagi:
Boullier E.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lysy, 18.08.2011 17:55[!]
Ta, za Heidfelda!!!
phildoon, 18.08.2011 18:02[!]
Jak śmiesznie i komicznie by to nie brzmiało to nad całym "przedstawieniem" z panią de Villotą w roli głównej czuwał Bernie Ecclestone. Był na testach i bacznie obserwował co kobitka wyczynia za kółkiem. Nie od dziś wiadomo, że chciałby jeszcze "za swojej kadencji" wprowadzić kobietę do F1, chociaż na jakiś czas i kto wie, co może mu przyjść do głowy. Lopez jest w dołku, potrzebuje kasy a Bernie ją ma i w zamian za przysługę mógłby słono zapłacić. Nie chcę nic dalej mówić bo jeszcze wykraczę. :D
Darth ZajceV, 18.08.2011 18:11[!]
Nie zapominaj, że w stawce mamy jedną ekipę, która chciała by mieć tylko hiszpański skład, a ona już z tą ekipą była wcześniej łączona. Z resztą, cały czas jest rozjeżdżona w singel sitterach i mogła by rokować lepiej niż taki Villa :P
Tomos, 18.08.2011 18:12[!]
I co będzie jak wkroczy kobitka do F1? Będzie liderować w każdym GP!!!
Bo dżentelmenom nie wypada wychodzić przed damę;)
cravenciak, 18.08.2011 18:12[!]
Z tym rokowaniem bym nie przesadzał, ona ma 31 lat.
krzysiek_aleks, 18.08.2011 18:20[!]
Taa, a wie gdzie startuje obecnie?
Qooler, 18.08.2011 19:10[!]
Ja tam wiem swoje, dzisiaj na torach drogowych w Europie, najszybsza z kobiet, w singlach dużych, jest Natalia. Nie mam co do tego żadnych wątpliwości. Wiem , bo rozmawiałem z inżynierami i szefami teamów którzy znają Natalię i znają dziewczyny. Natalia ma jednak 10 lat mniej doświadczenia. Niestety mniej doświadczenia i zero poparcia z naszego kraju ::))
Adakar, 18.08.2011 20:24[!]
@krzysiek_aleks
swego czasu poprowadziła Chevy Lacetti w WTCC chyba w 2008 czy jakoś tak

@Qooler
a jakie Ty chcesz poparcie dla "najszybszej" , jeśli tak cieniuje ... Posłuchaj, gdyby tak potrafiła śmigać w TOP6 w F2, byśmy się tutaj brandzlowali non stop nad jej szansami na wyższe i wyższe serie wyścigowe.
Jak ktoś mi wspomina o Natalce to ja mówie: Z czym do ludzi ? Bo płeć to za mało.
Qooler, 18.08.2011 21:48[!]
@Adakar -ech, nie chce mi się sto razy pisać o tym samym,tłumaczyć, co , kto i dlaczego i co później. Co jest ważne i co rokuje, co można wyczytać ze zwykłej telemetrii, co z zachowania na torze, na starcie, w czasie dojazdu do zakrętu, wyjścia z niego. To proste, ale trzeba mieć kogoś kto ci to wytłumaczy, poopowiada, przybliży. Trzeba mieć kogoś , kto na podstawie jazdy innymi autami, porówna różnych zawodników. Jak już będziesz to wszystko wiedział,/ sorry, ale nie sądzę, że posiądziesz taka wiedzę/ zacznij rozpatrywać umiejętności różnych zawodników, Natalii również. Popytaj, oglądnij/ na żywo/, zapytaj i .............wydaj opinię . Szkoda, że nie udało ci sie oglądnąć nigdy na żywo naszych kierowców, byłbyś bardziej wiarygodny. Może nawet całkiem wiarygodny:::))
Ciągle powtarzam, dlaczego nie zaprosili Natalii na testy :)) do Vervy. Byłoby proste, łatwe i dla mnie prawie wymierne :::)))).
kusza, 18.08.2011 22:20[!]
Panowie Redaktorzy, nie ma lepszego zdjecia aby moc przyjrzec sie walorom wizualnym tej przesympatycznej Marii ? :]
Sar trek, 18.08.2011 23:23[!]
christoff.w, 19.08.2011 00:29[!]
No,no..Smialo 4czka w skali od 1-6. A my samce tylko o jednym! hahahaha... ;)
plastic, 19.08.2011 13:23[!]
marios76, 26.08.2011 22:39[!]
@christoff.w- idąc twoim tropem: Nie będzie jeździć w F1, bo by ją pukali od tyłu! Na torze, rzecz jasna- jak Heidfeld Kobayashi'ego w Kanadzie ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca