F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Sędziowie dopuścili wszystkich kierowców do wyścigu

Reguła 107% po raz kolejny nie została zachowana.
Paweł Zając, 27 sierpnia 2011, wyświetlenia: 3166<< | lista | T- | T+ | >>
Sędziowie dopuścili do wyścigu wszystkich czterech kierowców, którym nie udało się sprostać regule 107% podczas kwalifikacji.

W czasie pierwszej sesji kwalifikacyjnej Jenson Button przejechał okrążenie z czasem 2:01.813, co oznaczało iż kierowcy chcący zakwalifikować się do wyścigu powinni pojechać szybciej niż 2:10.340. Ta sztuka nie udała się Jerome d'Ambrosio, Vitantonio Liuzziemu oraz Danielowi Ricciardo. Ponadto Michael Schumacher nie ustanowił czasu z powodu wypadku na okrążeniu wyjazdowym.

Sędziowie uznali jednak, że cała czwórka zaprezentowała wystarczająco dobre tempo podczas treningów. Dzięki temu jutro o czternastej zobaczymy wszystkich dwudziestu czterech kierowców na starcie.

Źródło: thef1times.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
24.12.2018  FIA zmodyfikowała przepisy o ustalaniu kolejności startowej
Tagi:
Schumacher M.
Ricciardo D.
Liuzzi V.
D'Ambrosio J.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
akkim, 27.08.2011 20:12[!]
@SilverX
Moja piana stąd wynika, że brak tu logoki,
robić przepis, nie stosować z racji polityki,
skoro wszyscy, znieść go w diabły po co mydlić oczy,
że duch FIA konsekwenty i do zmian ochoczy ?
Masio, 27.08.2011 20:36[!]
No nie!!! Na co wprowadzili ten przepis, jak i tak nie korzystają z niego. Niech go wreszcie zdejmą i tyle.
adnowseb, 27.08.2011 20:37[!]
Przepis który nie jest egzekwowany, powinien zostać usunięty,bo inaczej FIA się ośmiesza.
jpslotus72, 27.08.2011 21:31[!]
@Mr President
W tym przypadku - tak jak to opisujesz - konsekwencją byłoby nie wprowadzanie takiego punktu do regulaminu. Wprowadzenie przepisu i obchodzenie go za każdym razem jest dosyć osobliwym przypadkiem "konsekwencji".
Kojag, 27.08.2011 21:56[!]
Przepis jest bo chciały go duże ekipy - żeby nie mieć problemów z dublowaniem, ale FIA zostawiła sobie furtkę i wyrolowała duże teamy...
Gdyby tor nie był tak długi, to mogliby narzekać, ale tu akurat nie ma takich częstych dublowań, a poza tym wśród niezakwalifikowanych był Belg...
mbwrobel, 27.08.2011 23:03[!]
To może niech będą konsekwentni i "warunkowo" dopuszczą auta z podwójnym dyfuzorem i dzieloną podłogą? W przypadku HRT lub Dziewicy Marusi przyniosłoby to pożądany skutek - zmniejszyłoby te przepastne różnice czasowe i pozwoliłoby zmieścić się w tych 107%. Nie wiem, czy jaja sobie robią z widzów, czy z kierowców. Najlepiej żeby ścigali się jednocześnie z Porsche Super Cup. Wyścigi będą bardziej pasjonujące i ciekawe, a zarazem organizacja będzie tańsza i porządkowi nie będą się nudzić.
(to był wyraz gorzkiej ironii, jakby ktoś nie zrozumiał).
marrcus, 27.08.2011 23:12[!]
wszystkich dopuścili bo w P2 HRT miały lepszy czas niż dziś najlepszy w Q1
SirKamil, 28.08.2011 04:01[!]
Bełkoczecie o martwym przepisie a nawet nie znacie jego treści.
jpslotus72, 28.08.2011 12:31[!]
@SirKamil
Reguła 107% dopuszcza wyjątki - np. ze względu na szczególne warunki (pod co można podciągnąć wczorajszy deszcz) - ale mają to być wyjątki. Tymczasem w tym sezonie wyjątkiem stało się zastosowanie tego artykułu zgodnie z jego sensem, natomiast we wszystkich pozostałych przypadkach to wyjątek stał się regułą. W tym sensie pozwoliłem sobie mówić o "martwym przepisie" (kiedy reguła staje się wyjątkiem a wyjątek regułą, przepis przestaje faktycznie obowiązywać).
SirKamil, 28.08.2011 13:21[!]
Zastosowanie tego artykułu "zgodnie z jego sensem" jest takie aby eliminować w weekendzie jednostki które drastycznie odstają tempem od stawki i znalazł on zastosowanie w Australii. Była to jedyna w tym sezonie sytuacja w której był sens zastosować banicje. We wszystkich innych wypadkach tempo samochodów prezentowane na przestrzeni weekendu (przepis jasno wskazuje, że jest to kryterium oceny, nie zawsze kółka w Q1 muszą wyjść malinowo..) wskazywał, że nie jest to samochód godny ścigania bo wykazał, że może pojechać poniżej 107% lidera.

Nie bełkoczcie o "martwym przepisie" bo nie mówi jedynie o niedopuszczeniu tych który przekroczyli 107% w Q1, ale zawiera też wiele innych równie istotnych treści, które cały czas znajdują w praktyce zastosowanie.
jpslotus72, 28.08.2011 14:41[!]
@SirKamil
OK - ale, bez urazy, czy musisz używać sformułowań w rodzaju "nie bełkoczcie" - nie masz bogatszego słownictwa? Taki styl jakoś nie pasuje do poziomu Twojej wiedzy i inteligencji (bez ironii!). Sprawy merytoryczne to jedno - ale niezbyt przyjemnie rozmawia się w "knajpianej gwarze".
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca