F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vergne wygrywa przed własną publicznością

Francuz nieustannie zbliża się do lidera mistrzostw - Wickensa.
Łukasz Godula, 17 września 2011, wyświetlenia: 4009<< | lista | T- | T+ | >>
Jean-Eric Vergne mógł posłuchać na podium Marsylianki, po tym jak przed własną publicznością odniósł zdecydowane zwycięstwo w Formule Renault 3.5. Francuz nie oddał prowadzenia na żadnym okrążeniu i zdobył 25 punktów, przez co zbliżył się na 17 oczek do swojego partnera zespołowego, Roberta Wickensa, który jest liderem mistrzostw.

„Atmosfera w zespole jest ciągle dobra” – powiedział zadowolony Vergne. „Nie widziałem jeszcze, żeby ktoś się złościł! W chwili obecnej Robert i ja ciągle dzielimy się danymi i oczekuję, że tak będzie do końca sezonu. Poza torem jesteśmy przyjaciółmi, jednak na nim to już inna sprawa”.

Albert Costa pojechał dziś swój najlepszy wyścig w tej serii, finiszując zaledwie sekundę za Vergne. Mimo to, Katalończyk nie był w stanie zbliżyć się wystarczająco do Vergne, by spróbować go zaatakować. Ostatnie miejsca na podium przypadło Wickensowi, którego wyścig raczej przypominał procesję.

Trzeci na starcie Brendon Hartley spadł na piątą pozycję na pierwszym okrążeniu, po problemach z ruszeniem z miejsca. Nowozelandczyk stracił nieco czasu za Alexandrem Rossim, którego wyścig nie ułożył się najlepiej z powodu kawałka przedniego skrzydła, który utknął mu w bocznej sekcji bolidu. Hartley był pięć sekund za Wickensem, gdy uporał się z Rossim na siódmym okrążeniu, jednak seria najszybszych okrążeń sprawiła, że od podium dzieliło go jedynie pół sekundy, podczas gdy Jake Rosenzweig również wyprzedził Rossiego, spychając go na dalszą pozycję.

Wyścig pełen przygód zaliczył Daniel Ricciardo. Australijczyk spadł za Rosenzweiga na siódmą lokatę po dość nerwowym starcie i wmieszał się w grupę podążającą za Rossim. Na 10 kółku Ricciardo i Rossi jechali koło w koło przez ostatnią sekcję zakrętów, wychowanek Red Bulla wyprzedził kierowcę z Kalifornii w zakręcie Lac, ale już w ostatnim wirażu Rossi znalazł się przed nim. Po przetrwaniu wycieczki poza tor na wyjściu z tego zakrętu, by uniknąć kolizji, Ricciardo ostatecznie wywalczył szóstą lokatę dwa okrążenia później. Piąta pozycja została zdobyta przez niego trzy okrążenia przed metą, jednak manewr był dość ryzykowny, gdyż Rosenzweig wypchnął Ricciardo na pobocze.

Wickens ciągle prowadzi w klasyfikacji generalnej z dorobkiem 213 punktów, Vergne jest drugi z 199 oczkami na koncie, na trzeciej pozycji umocnił się Costa z dorobkiem 138 punktów.

Aktualizacja: Albert Costa stracił miejsce na podium po dyskwalifikacji. Bolid Hiszpana okazał się być o 2 kilogramy za lekki podczas obowiązkowego ważenia po zawodach.

Aktualizacja 2: Daniel Ricciardo otrzymał karę doliczenia 10 sekund do swojego wyniku, co zepchnęło go na 6 pozycję. Powodem przyznania kary było nierespektowanie przez Australijczyka limitów szerokości toru.

FR3.5/V8 > 2011 > Francja 1, Paul Ricard - 5,842 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 5Jean-Eric VergneCarlinDallara Renault 3.52547:47,37325
2. 6Robert WickensCarlinDallara Renault 3.525+0:04,45518
3. 28Brendon HartleyGravity-Charouz RacingDallara Renault 3.525+0:04,90715
4. 20Jake RosenzweigMofaz RacingDallara Renault 3.525+0:27,66512
5. 26Sergio CanamasasBVM TargetDallara Renault 3.525+0:29,60310
6. 3Daniel RicciardoISR RacingDallara Renault 3.525+0:33,1918
7. 24Danił MoweP1 MotorsportDallara Renault 3.525+0:42,3346
8. 8Cesar Ramos (D)Fortec MotorsportDallara Renault 3.525+0:46,4694
9. 1Kevin Korjus (D)Tech 1 RacingDallara Renault 3.525+0:47,5682
10. 22Nelson PanciaticiKMP RacingDallara Renault 3.525+0:48,2251
11. 17Oliver Webb (D)Pons RacingDallara Renault 3.525+0:49,636
12. 23Walter GrubmüllerP1 MotorsportDallara Renault 3.525+0:54,141
13. 25Daniel ZampieriBVM TargetDallara Renault 3.525+0:54,469
14. 4Nathanael BerthonISR RacingDallara Renault 3.525+0:54,988
15. 16Andre Negrao (D)International Draco RacingDallara Renault 3.525+0:55,048
16. 7Alexander Rossi (D)Fortec MotorsportDallara Renault 3.525+0:55,492
17. 15Stephane Richelmi (D)International Draco RacingDallara Renault 3.525+1:00,054
18. 9Daniel McKenzie (D)Comtec RacingDallara Renault 3.525+1:00,605
19. 2Arthur Pic (D)Tech 1 RacingDallara Renault 3.525+1:20,767
20. 10Daniel de Jong (D)Comtec RacingDallara Renault 3.525+1:24,559
21. 19Fairuz FauzyMofaz RacingDallara Renault 3.525+1:26,392
22. 11Sten PentusEPIC RacingDallara Renault 3.525+1:53,007
Niesklasyfikowani
27Jan CharouzGravity-Charouz RacingDallara Renault 3.513
18Nick YellolyPons RacingDallara Renault 3.50
21Anton NiebylickijKMP RacingDallara Renault 3.50
Zdyskwalifikowani lub wykluczeni
12Albert CostaEPIC RacingDallara Renault 3.5250h47m48,410
Pole position: Jean-Eric Vergne (Carlin) - 1:51,423
Najszybsze okrążenie: Brendon Hartley (Gravity-Charouz) - 1:53,959 na 17 okrążeniu
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.11.2016  Tom Dillmann zdobywa mistrzostwo Formuły V8 3.5
31.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5 w Jerez
02.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5
11.09.2016  Aurelien Panis triumfuje w niedzielnym wyścigu Formuły V8 3.5
10.09.2016  Vaxiviere dowiózł do mety zwycięstwo na Red Bull Ringu
Tagi:
FR3.5/V8

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 17.09.2011 18:43[!]
Szkoda Costy... ;/ Co do reszty, sądziłem że właściwie jest już wszystko pozamiatane. Ale po odzyskaniu zwycięstwa przez Francuza na Monzie, okazuje się, że sprawa nadal otwarta! No cóż, zobaczymy, jak będzie - niech wygra lepszy! :))
SkC, 17.09.2011 18:50[!]
17 czy 7? Przecież Vergne odzyskał swoje zwycięstwo z Monzy.
ger@, 17.09.2011 19:23[!]
;o

pierwszy raz widzę, aby etatowy kierowca F1 jeździł równolegle w jakiejś juniorskiej serii single-seaterów ;p
marwoj666, 17.09.2011 19:38[!]
tak samo robił Alguersuari w 2009.
dekadent, 18.09.2011 09:39[!]
Słowo daję, myślałem że sobie wydłubię oczy tak się wynudziłem na tym wyścigu, wolałbym iść na wykład z jakiejś socjologii, albo innej pracy socjalnej. Już trochę oglądam różne wyścigi i jednak aż takim koneserem nie jestem, żeby w czasie tego wyścigu nie podziwiać ścian, sufitu czy podłogi. Jeszcze ten tor, jeśli on ma wrócić do Formuły 1 to ja dziękuję bardzo, wyasfaltowana płyta z narysowanym torem, niemal każdy zakręt można pojechać zbyt szybko bo jak wypadniesz to nic się nie stanie. Jedyna konkluzja jaka mnie naszła jest taka, że w tej serii zupełnie nie widać kogoś kto w Formule 1 mógłby zaistnieć, każdy sobie jechał, jechał, 44 minuty minęły, jedno okrążenie przejechane i do boksów. Ricciardo potwierdził, że Red Bull bierze kierowców na ilość nie na jakość.
Lukas, 18.09.2011 09:43[!]
@dekadent może i wyścig był nudny ale nie oceniaj ich po jednym występie :)
Kamikadze2000, 18.09.2011 12:50[!]
@dekadent - nie oceniałbym tak surowo tych zawodników. Wiele zależy od zespołu, a jak widzimy najlepiej obecnie przygotowany jest zespół Carlin. Kilku z nich mogą zaistniec, jeżeli trafią we "właściwe ręce". Zobaczysz... pzdr :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca