F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Boullier: Kontaktowaliśmy się z Raikkonenem

Priorytetem zespołu nie jest jednak ściągnięcie znanego kierowcy, ale zbudowanie szybkiego bolidu.
Nataniel Piórkowski, 19 listopada 2011, wyświetlenia: 3559<< | lista | T- | T+ | >>
Choć większość plotek łączy Kimiego Raikkonena z zespołem Williamsa, media sugerują, że Fin może w przyszłym roku powrócić do Formuły 1, reprezentując barwy Lotus Renault GP.

Zapytany o osobę mistrza świata z sezonu 2007, szef teamu z Enstone – Eric Boullier odparł: „Właściwie, to co mam wam o nim powiedzieć? Wyjaśniłem już, jak chcemy skompletować skład kierowców na przyszły sezon”.

W wywiadzie dla oficjalnej strony internetowej Formuły 1, Francuz powiedział, że jeśli Robert Kubica nie będzie w stanie powrócić do Formuły 1 w 2012 roku, Romain Grosjean jest na szczycie listy kierowców, którzy potencjalnie mają szanse na zostanie partnerem Bruno Senny lub Witalija Pietrowa. Boullier powiedział, że „rynek kierowców na sezon 2012 jest już i tak zamknięty, ale priorytetem nie jest posadzenie w samochodzie kierowcy o znaczącym nazwisku, ale skonstruowanie szybkiego samochodu”.

Francuz przyznał jednak, że „kierowca ze znaczącym nazwiskiem” może pomóc w „uczynieniu samochodu lepszym”, z czego ostatecznie wynikło pytanie o rozmowy z Raikkonenem. „Tak, doszło do takiego kontaktu. Spójrz na to połączenie. To numer jego menedżera” – powiedział Boullier, trzymając w ręku swój telefon komórkowy.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.12.2018  Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid
27.11.2018  Raikkonen podekscytowany powrotem do Saubera
24.11.2018  Raikkonen otrzymał reprymendę po trzecim treningu
23.11.2018  Raikkonen weźmie udział w testach opon wspólnie z Sauberem
15.11.2018  Raikkonen: Nie obawiam się przejścia do Saubera
Tagi:
Raikkonen K.
Renault
Boullier E.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Adakar, 19.11.2011 11:16[!]
Ostatnia rzeczą w jaką uwierze, to zgoda Grosjean'a na kontrakt "bezterminowy" możliwy do zerwania przed dowolnym GP w sezonie 2012. To nie jest już jakiś tam kierowca, którego można od tak przepychać.

Co więcej, Lotus Renault z niecierpliwością już czeka na koniec roku, aby nareszcie pozbyć się bagażu "psychicznego" jakim jest Kubica i jego kontrakt. Zobaczycie co będzie się w styczniu działo. Eric jak i Lopez będą udawali że RK i Morellki wogole nie znali.
grzdacz, 19.11.2011 11:23[!]
mhm, taaaak...
maciejas512, 19.11.2011 11:30[!]
Składy marzenia:D
McLaren: Button-Hamilton
Renault: Raikkonen-Kubica
Moim zdaniem te składy był by najlepsze w całej stawce ze wskazaniem na Renault :)
Loxley, 19.11.2011 11:47[!]
Kubica już nie wróci do tego zespołu, nie ma szans.
Simi, 19.11.2011 12:23[!]
Kubica pewnie wróci do F1, ale coś mi się zdaje, że już nie w Renault. Szczerze powiedziawszy, dobrą opcją dla Roba byłaby posada piątkowego w Ferrari na 2012. Wróciłby do formy, a od 2013 mógłby ewentualnie jeździć obok Alonso.
W Renault byłbym za składem Grosjean-Senna.
Wolek, 19.11.2011 13:04[!]
Cytat Simi :
Szczerze powiedziawszy, dobrą opcją dla Roba byłaby posada piątkowego w Ferrari na 2012.


Kubica jako piątkowy kierowca? Nawet jeśli chodzi o starty w Ferrari? Przestań...Ty chyba nazwiska pomyliłeś.
Il Capitano, 19.11.2011 13:32[!]
im dalej w las to bardziej widać, że Robert jest coraz dalej od Renault. Boullier gada ze niby mają moralny obowiązek mu pomoc, ale to jest tylko moralne, nie poprate zadnymi umowami. Robertowi konczy sie kontrakt w Renault w grudniu, i byc może Morelli czeka, aby on wygasł, wsadzą Roberta zaraz po tym do bolidu, pokaże co jest wart, będzie wolnym strzelcem i zainteresują sie nim mocniej inne ekipy.

Nie wierze w to że Grosjean zgodzi sie na kontrakt bezterminowy, mało prawdopodobne jest też to żeby Reanult/Proton miało kase na pokrycie dwóch kontraktów o wysokiej gaży. Raikkonen paydriverem nie jest, Kubica też za 2 zł jeździł nie będzie
jpslotus72, 19.11.2011 14:01[!]
Na fotce Kimi patrzy w jedną stronę, a dłonie tymczasem wyciąga w inną - symboliczna "zmyłka"?... :)
kaka82, 19.11.2011 14:19[!]
Mi się wydaje, że Robert i Morelli czekają do końca grudnia kiedy to kończy się kontrakt Roberta z Renault i w styczniu Morelli wyskoczy z niespodzianką, że załatwił Robertowi fotel w Ferrari obok Alonso w 2013. Chciałabym aby tak było...
Adakar, 19.11.2011 16:22[!]
@kaka82
Ferrari nie jest bandą szaleńców i nie dadzą swojego kokpitu człowiekowi z jedną ręką. Plotki o kontaktach na linii Ferrari - Kubica były PRZED wypadkiem i mogły mieć swoje uzasadnienie. Teraz ... to coraz bardziej odległa przeszłość i jak zawsze pytanie "co by było gdyby..."
marios76, 19.11.2011 16:42[!]
@Adakar - póki co Kubica ma dwie ręce, więc nie przesadzaj. Życie pokaże na ile wróci do zdrowia i czy przebyte obrażenia będą miały wpływ na jego jazdę bolidem F1... choćby miał być to dopiero 2013! Jestem nieco bardziej optymistycznie na to nastawiony, ale to zupełnie inny temat.
IMO Boullier teraz może słodko gada z powodu PR. Daliśmy mu szansę, ale nie wrócił- bo nie chciał... Myślę, że raczej za bardzo Go naciskali, wkurzył się i szuka gdzie indziej. A czy znajdzie, czy nie niedługo się przekonamy. Mam tylko nadzieję, że jeżeli będzie to inny team, to niech kierowcy Renault będą sie bacznie przyglądać czym jedzie Kubica. Ale tylko z tyłu!
Adakar, 19.11.2011 17:58[!]
@marios76
a niby czemu mają go NIE naciskać ... w teorii ciągle jest ich kierowcą zakontraktowanym. ROZWALIŁ im sezon, zmarnował MILIONY dolarów/euro (whateava). Teraz każdy myśli o kolejnym sezonie, i Lotus Renault będzie ostatnią ekipą, która pozwoli sobie rozwalić rok 2012 znowu za sprawą Kubicy i oczeikiwaniem w nieskończoność aż arcy rajdowiec będzie "gotów".

I jeszcze z pocałowaniem ręki mają mu oddać kokpit w trakcie sezonu ... KTO W TAKI BULSZIT WIERZY ?
Simi, 19.11.2011 21:44[!]
Wolek - nie, nie pomyliłem, tylko uważam, że nie byłoby sensu wstawiać go do bolidu wyścigowego po to, by przegrywał z takim Pietrowem. Cóż, to jest moja opinia i wcale nie musisz się z nią zgadzać, ale pisanie, że pomyliłem nazwiska jest co najmniej dziwne.
marios76, 19.11.2011 21:56[!]
@Adakar Co ty piszesz?? Bzdury- bo jak to się ma do tego: Zawarty kontrakt obejmował możliwość uczestniczenie RK w rajdach... w większości przypadków wykorzystując do tego samochody... RENAULT! To była i dla nich forma reklamy koncernu! Nie zrobił niczego, co nie było zawarte w umowie, więc przestań marudzić bardziej niż szefostwo Reni... Przyszedł do niepewnego teamu i na pewno pomógł, by nie skończyli sezonu jak np Williams w tym roku (sportowo), czy teamy których już nie ma (pod względem finansowym). A jak pisałem... to może już być tylko PR, bo On z taką łaską, tego miejsca może już zwyczajnie nie chcieć. Mogę się mylić- ale nie sądzę, że nic sie nie szykuje, bo gdyby Jego powrót do F1 był niemożliwy- to świat by o tym wiedział.
Kamikadze2000, 20.11.2011 10:22[!]
@Adakar - zespół sam się załatwił. Pozwolili na starty w rajdach Robertowi! To ich wina! Co do samego wypadku, widziałeś chyba zdjęcia, jak to wyglądało. Toż to normalnie paranoja! Takie wypadki mają miejsce raz na kilkanaście lat! Robert po prostu miał pecha! A organizatorzy tej amatorszczyzny powinni byc posądzeni o nie wywiązanie się z zasad bezpieczeństwa! I Lotus Renault miałoby zrezygnowac z Roberta!? Po fatalnym sezonie 2009 mieliby chyba jeszcze gorszy, gdyby nie Robert. 2011 jest po prostu katastrofą, ale tak na prawdę sezon 2010 wyglądałby podobnie, gdyby nie Polak. Nie ma się więc co dziwic, iż chcą Roberta. Zawdzięczają mu na prawdę wiele!
schuey, 20.11.2011 11:41[!]
@Kamikadze2000 Kubica mial tam taka pozycji ze oni nie mogli mu zabronic startow w rajdach
Kamikadze2000, 20.11.2011 20:16[!]
@schuey - ok, ale mogli pozwalac mu na starty w renomowanych rajdach, a nie byle syfiastym Ronde di Andora... ;) Obie strony są winne, ale tego się nie cofnie...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca