F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Bianchi dominuje na Nurburgringu

Francuz prowadził od startu do mety.
Paweł Zając, 30 czerwca 2012, wyświetlenia: 5694<< | lista | T- | T+ | >>
Jules Bianchi wygrał pierwszy wyścig Formuły Renault 3.5 na Nurburgringu, co jest jego pierwszym zwycięstwem w serii.

Kierowca testowy Force India prowadził od startu do mety wyprzedzając o ponad 10 sekund drugiego na mecie Nico Mullera.

Szwajcar przeskoczył z czwartego miejsca na drugie podczas startu. Muller trzymał się blisko Francuza w początkowej fazie wyścigu, jednak kiedy tylko Bianchi złapał tempo, nikt nie mógł mu dorównać. niedługo później Muller musiał martwić się obroną swojej pozycji, gdyż Robin Frijns odrobił straty z początku wyścigu i zaczął naciskać na Szwajcara.

W Walkę o drugie miejsce wmieszał się także Arthur Pic, który w końcówce wyścigu był szybszy od kierowców jadących przed nim, jednak Francuzowi zabrakło czasu na poważny atak i ostatecznie musiał zadowolić się czwartym miejscem. Czołową szóstkę uzupełnił Kevin Magnussen z Carlina i Marco Sorensen w Lotusie. Sam Bird w końcówce wyścigu pokonał Waltera Grubmullera i wskoczył na siódmą pozycję. Debiutujący w serii Antonio Felix da Costa był dziewiąty i zdobył dwa punkty. Czołową dziesiątkę zamknął Will Stevens, który wykorzystał kolizję pomiędzy Carlosem Huertasem i Cesarem Ramosem na przedostatnim okrążeniu.

FR3.5/V8 > 2012 > Niemcy 1, Nurburgring - 5,148 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 8Jules Bianchi (D)Tech 1 RacingDallara T12 Renault2746:55,01625
2. 21Nico Muller (D)International Draco RacingDallara T12 Renault27+0:09,72518
3. 4Robin Frijns (D)Fortec MotorsportsDallara T12 Renault27+0:10,46815
4. 28Arthur PicDAMSDallara T12 Renault27+0:11,51312
5. 1Kevin Magnussen (D)Carlin MotorsportDallara T12 Renault27+0:25,05710
6. 12Marco Sorensen (D)LotusDallara T12 Renault27+0:28,1878
7. 9Walter GrubmüllerP1 MotorsportDallara T12 Renault27+0:34,0836
8. 5Sam Bird (D)ISR RacingDallara T12 Renault27+0:35,3564
9. 26Antonio Felix da Costa (D)Arden CaterhamDallara T12 Renault27+0:36,2572
10. 2Will Stevens (D)Carlin MotorsportDallara T12 Renault27+0:42,1001
11. 6Jake RosenzweigISR RacingDallara T12 Renault27+0:44,640
12. 11Cesar RamosLotusDallara T12 Renault27+0:50,390
13. 17Michaił AloszynTeam RFRDallara T12 Renault27+0:53,947
14. 7Kevin KorjusTech 1 RacingDallara T12 Renault27+0:54,519
15. 10Danił MoweP1 MotorsportDallara T12 Renault27+0:55,727
16. 20Zoel Amberg (D)Pons RacingDallara T12 Renault27+1:05,767
17. 19Yann Cunha (D)Pons RacingDallara T12 Renault27+1:06,320
18. 25Alexander RossiArden CaterhamDallara T12 Renault27+1:06,766
19. 22Andre NegraoInternational Draco RacingDallara T12 Renault27+1:07,585
20. 18Anton NiebylickijTeam RFRDallara T12 Renault27+1:09,516
21. 16Nikołaj Marcenko (D)BVM TargetDallara T12 Renault27+1:26,866
22. 15Giovanni Venturini (D)BVM TargetDallara T12 Renault27+1:43,548
23. 3Carlos Huertas (D)Fortec MotorsportsDallara T12 Renault261 okr.
Niesklasyfikowani
24Nick YellolyComtec RacingDallara T12 Renault19
27Lucas Foresti (D)DAMSDallara T12 Renault11
23Vittorio Ghirelli (D)Comtec RacingDallara T12 Renault1
Pole position: Jules Bianchi (Tech 1 Racing) - 1:40,537
Najszybsze okrążenie: Jules Bianchi (Tech 1 Racing) - 1:43,515 na 24 okrążeniu
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.11.2016  Tom Dillmann zdobywa mistrzostwo Formuły V8 3.5
31.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5 w Jerez
02.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5
11.09.2016  Aurelien Panis triumfuje w niedzielnym wyścigu Formuły V8 3.5
10.09.2016  Vaxiviere dowiózł do mety zwycięstwo na Red Bull Ringu
Tagi:
FR3.5/V8

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 30.06.2012 16:03[!]
Tak jest!!! Oby Jules szybko odrobił straty, bo mistrzem może byc tylko jeden driver - Jules Bianchi! :))
adnowseb, 30.06.2012 16:38[!]
@Kamikadze2000
Bianchi jest dobry,ale nie na tyle, aby odebrac mistrzostwo Robinowi:))
Rossi słabiutko,a o moim ''typie na mistrza''-(przedsezonowym),czyli Koriusie nie ma co pisac:((
DAMS to potęga,dobrze przygotowuje bolid młodemu Pic'owi,dzięki czemu ten zdobywa sporo punktów.
Nie wiem dlaczego potencjału samochodu nie wykorzystuje Foresti? W Brazylijskiej serii nie miał sobie równych.
BARBP, 30.06.2012 17:17[!]
adnowseb
Z pewnościa Bianchi jest na tyle dobry żeby odebrać mistrzostwo Robinowi.
Chłopak miał dużo pecha w GP2 i łącząc to ze swoimi błędami konczył dwa sezony na trzecich pozycjach.
Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę Bottasa i Bianchiego w F1 :) Oby dwóch w następnym sezonie.
Bottasa na początek za Senne w Williamsie a Julesa... właśnie... w Sauberze? Force India? Za kogo? Dużo zależy od losów Massy w Ferrari, Pereza z przejściem do Ferrari (choć nie wierzę w to) i formy Hulkenberga z Senną chociaż ten ostatni nie spisuje się tak dobrze jak Pastor ale jest regularniejszy w dojeżdżaniu do mety :)
Kobayashi i Di Resta z pewnością pewni są swoich miejsc ze wskazaniem na tego ostatniego.
adnowseb, 30.06.2012 17:31[!]
@BARBP
Wiem jak dobry jest Bianchi,jednak bardziej kibicuję Robinowi,stąd taka forma wcześniejszego komentarza:))
Odnośnie Bottasa ,widzę mamy podobne ''marzenia'',i to bardzo realne.
Czy Bianchi znajdzie miejsce w F1 jako podstawowy kierowca?Będzie mu bardzo cięzko ''załapac'' się na 2013r.Wszystko obstawione a i chętnych sporo na to F1:))
Kamikadze2000, 30.06.2012 17:31[!]
@BARGP - no, nie byłbym tego taki pewien. Ostatnio dużo mówiło się Kamui'm, a Hulk zaczyna objeżdżac di Restę. Schumacher zakończy karierę i któryś z nich go zastąpi. Banchi do Force India. :)
IceMan11, 30.06.2012 17:37[!]
@Kamikadze2000
Zaczął objeżdżać? Wystarczy ci jedno GP do tego stwierdzenia? Wiem, że jesteś za Niemcem, ale to na razie Hulk dostaje ostre lanie i jeden wyścig nic nie znaczy.
Co do Bianchiego. Wszystko zależy od Schumachera. Jeśli ten odejdzie to Bianchi znajdzie się w SFi za di Restę, który to pójdzie do Merca.
BARBP, 30.06.2012 17:40[!]
Kamikadze2000
Dzięki za tuning mojego pseudo xD
Ja bym powiedział że Hulkowi zdarzyło się bardziej niż mówienie już o objeżdżaniu ale zobaczymy co to będzie dalej.
Schumacher łapie wiatr w żagle :) Choć punktowo to najgorzej wygląda ten sezon po jego powrocie to jednak PP stracone w Monako, teraz podium mówią że chyba jeszcze nie chce nas opuścić w F1 i dobrze.

adnowseb
Nie znam za dobrze tego całego Robina ale zacznę mu się bardziej przyglądać.
Ciekawi mnie jeszcze jak dalej kariera Aaro Vainio i Mitcha Evansa z GP3 będzie się rozwijać bo chłopacy naprawdę postępy robią. W sumie Matthias Laine też zrobił bo punktuje i nawet podium załapał a sezon wcześniej i w F3 no... kto śledzi to wie.
W sumie to ja już o GP3 piszę zamiast o Formule Renault :)
Kim Jeong Yeop, 30.06.2012 17:44[!]
Bianchi to najmocniejsze ogniwo tegorocznej stawki FR 3.5 i będę zaskoczony, jeżeli nie wygra w tym roku mistrzostw. Jednak ja najmocniej ściskam kciuki za Frijnsa, po tym jak rozczarowałem się tegoroczną formą Rossiego. Holender to spory talent i życzę mu jak najlepiej.
BARBP, 30.06.2012 18:19[!]
Kim Jeong Yeop
Rossi jak Rossi ale zauważ co się stało z karierą Aleshina, od mistrzostwa w WSbR 2010 poprzez niepowodzenia w zeszłym sezonie aż do dzisiaj. Źle zagospodarował swoim zdobytym tytułem i ciągnie się go to aż do dzisiaj. Niepotrzebny był powrót do Formuly Renault, w GP2 także brak wyników i brak sponsorów zrobiło swoje.
Adam2iak, 30.06.2012 21:06[!]
Robin liderem, jak podtrzyma takie tempo rozwoju to niedługo znowo będzie w F1 Holender :) Bo Francuzów chyba już wystarczy...
Anderis, 30.06.2012 22:55[!]
Cytat IceMan11 :
@Kamikadze2000
Zaczął objeżdżać? Wystarczy ci jedno GP do tego stwierdzenia? Wiem, że jesteś za Niemcem, ale to na razie Hulk dostaje ostre lanie i jeden wyścig nic nie znaczy.

Nie ma żadnego ostrego lania w Force India. Obaj kierowcy prezentują zbliżony poziom. Hulk miał słaby weekend w Bahrajnie, gdzie di Resta zanotował swoją największą zdobycz punktową. Poza tym są z reguły blisko siebie i na zmianę jeden jest trochę szybszy od drugiego. Hulk był szybszy nie tylko w Walencji, ale także w Monaco (gdzie di Resta zafiniszował wyżej dzięki strategii i temu, że Hulk był spowalniany przez Kimiego, ale tempo Nico miał lepsze przez większość weekendu), podczas wyścigu w Hiszpanii, i całego weekendu w Australii (wyścig Hulk zakończył nie ze swojej winy, ale był szybszy w FP1, FP2, FP3, Q1 i Q2). W Malezji był tylko minimalnie wolniejszy. Ciężko to nazwać ostrym laniem, naprawdę.
Kamikadze2000, 30.06.2012 23:02[!]
@Anderis - ostatnio lepiej zaczął spisywac się Hulk. Prezentują zbliżony poziom i zależy to od szczęścia. Zgadzam się w tej kwestii.
@IceMan11 - fakt, jestem za Niemcem, ale jeździ coraz lepiej i wierzę, iż powoli zacznie przejmowac pałeczkę w Force India. O żadnym laniu nie ma mowy, jak słusznie zauważył @Anderis.

Pozdro dla Was. :))

@BARBP - nie ma za co, hehe... Sorry, ale jakoś tak mi wyszło. Cały czas pisze się od GP, więc tak jakoś palce same zrobiły ten zabieg. Pzdr :))
IceMan11, 30.06.2012 23:36[!]
@Anderis
Ostre lanie to może złe słowo, ale złym jest też pisanie po ostatnim wyścigu, że Niemiec zaczyna kogoś objeżdżać. Przypominam, że to HUL mał być według wielu tym lepszym, a tak nie jest.
Kim Jeong Yeop, 01.07.2012 11:50[!]
Robin dzisiaj z Pole Position, świetna sprawa. Mam nadzieję, że wygra.
Kamikadze2000, 01.07.2012 14:49[!]
@IceMan11 - zobaczymy, jak będzie wyglądac druga połowa sezonu. Ja jestem zdania, iż to Hulk przejmie pałeczkę. Zobaczymy. :)

Niestety - drugi wyścig chaotyczny i wygrana Nicka dzięki strategii. Nie lubię deszczowych rund - może ciekawsze, ale więcej w tym przypadkowości. Tak to pewnie o zwycięstwo powalczyliby najmocniejsi tego sezonu - Bianchi i Frijns - a tak to szczęśliwe podium (Sorensen akurat na suchym także był szybki). ;]
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca