F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.07.2018

Vettel: Red Bull dysponuje mocnym tempem na pojedynczym kółku

Sirotkin: Nowe przednie skrzydło to krok w dobrym kierunku

Vasseur: Giovinazzi znajduje się na liście życzeń Saubera

Ricciardo: Jestem przygotowany do odrabiania strat

Red Bull spodziewa się szybkiego wyjaśnienia przyszłości Ricciardo

Verstappen dyktuje tempo w drugim treningu do GP Niemiec

Ricciardo najszybszy na otwarcie weekendu w Niemczech

Ricciardo rozpocznie wyścig w Niemczech z końca stawki

Miami odkłada decyzję co do organizacji wyścigu F1

Mercedes podpisał umowę z Bottasem na sezon 2019

Formuła 1 przejdzie na 18-calowe felgi od sezonu 2021

19.07.2018

Alonso: Widzę wielu zadowolonych ludzi po ostatnich zmianach

Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec

Haas zrezygnował z udziału w testach na Węgrzech

Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy

Motorsport.com: Lance Stroll może przejść do Force India na sezon 2019

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Berger: Formuła 1 potrzebuje dyktatury

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

GT1: Galeria ze Slovakiaringu

Zdjęcia z Mistrzostw Świata to pierwszy z materiałów zgromadzonych przez naszych wysłanników.
Paweł Zając, 21 sierpnia 2012, wyświetlenia: 5705<< | lista | T- | T+ | >>
Druga runda Mistrzostw Świata GT1 na Slovakiaringu jest już przeszłością, jednak my jeszcze trochę będziemy o niej wspominać, gdyż nasi wysłannicy nie próżnowali i przywieźli trochę ciekawego materiału. Na pierwszy ogień idą zdjęcia z GT1. Później na stronie pojawi się galeria pokazująca atmosferę na torze, a także artykuł opisujący jak wyglądają wyścigi w wykonaniu naszych południowych sąsiadów. Nie można też zapominać, że na naszych dyktafonach spoczywają rozmowy z szefem serii, Stephanem Ratelem oraz Tonim Vilanderem, który poopowiadał nam trochę o legendarnym wyścigu Le Mans.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: weekend w obiektywie
02.07.2018  GP Austrii: weekend w obiektywie
25.06.2018  GP Francji: weekend w obiektywie
11.06.2018  GP Kanady: weekend w obiektywie
27.05.2018  GP Monako: weekend w obiektywie
Tagi:
GT1
Galerie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
KaeRZet, 21.08.2012 21:00[!]
Ładna galeria ;D .Opublikujcie te rozmowy ;Pp
Mr President, 21.08.2012 22:58[!]
Dobra robota ;) A podobno pod uwagę bierze się zamknięcie serii po zakończeniu tego roku...

Wyścig na Slovakiaring zbiegł się w czasie z rundą DTM, toteż pozwolę sobie na małe porównanie. Samochody - w obu seriach mamy ciekawe maszyny. Poziom stawki - DTM bez dwóch zdań. Akcja na torze - właśnie ten czynnik decyduje o "wyższości" GT1. Na suchym torze wyprzedzanie na Nurburgringu było piekielnie trudne, praktycznie tylko strategia zmieniała kolejność. W GT1 różnica kilku sekund w szybkości pitstopów poszczególnych zespołów jest normą, co skutkuje przetasowaniami. A w DTM? W początkowych rundach BMW miało kłopoty, lecz wyniki dobitnie świadczą o ich wyeliminowaniu. Nie potrafię zrozumieć, dlaczego tak jest - samochody klasy GT3 chyba nie różnią się zbytnio od tych niemieckich turystyków pod względem prędkości, a wyprzedzanie jest znacznie łatwiejsze. Problem stanowi nawyraźniej aerodynamika - mam wrażenie, iż gdyby A5, M3 i AMG ścigały się z lepszymi jednostkami napędowymi niewiele by się zmieniło poza czasami okrążeń. Organizatorzy powinni pomyśleć o redukcji pakietu generującego docisk. GT1 WC niech zostanie z kolei serią taką, jaką jest, bowiem wyścigi wciąż pozostają niezmiernie emocjonujące.
No70, 22.08.2012 11:58[!]
@Mr President
Cytat :
samochody klasy GT3 chyba nie różnią się zbytnio od tych niemieckich turystyków pod względem prędkości, a wyprzedzanie jest znacznie łatwiejsze. Problem stanowi nawyraźniej aerodynamika - mam wrażenie, iż gdyby A5, M3 i AMG ścigały się z lepszymi jednostkami napędowymi niewiele by się zmieniło poza czasami okrążeń. Organizatorzy powinni pomyśleć o redukcji pakietu generującego docisk.

Różnią się i to znacznie. Dość powiedzieć że te 'turystyki' nie dają szans autom dawnej, prawdziwej klasy GT1. Wyżej w hierarchii 'aut z dachem' stoją tylko potwory z Super GT i boildy LMP.

A co do redukcji siły dociskającej, to wychodzi na to że jesteś jednym z tych którzy zasiadają przed telewizorami od czasu powstania całkiem nośnego hasła 'I'm Back'. Właśnie ten rok rozpoczął rewolucję aerodynamiczną w niemieckiej serii. Auta maja mniejszą wagę w zakrętach ale rekompensują to sobie nowymi , szybszymi oponami. Zmiany które proponujesz osłabiły by jeszcze bardziej to co IMO stanowi o sile DTM. Szybkość w zakrętach.
cziken129, 22.08.2012 12:11[!]
za mało kobiet :)
Mr President, 22.08.2012 12:55[!]
@No70
DTM oglądam dopiero od 2007 roku, jestem zwykłym kibicem, nie interesuję się szczególnie kwestiami technicznymi, lecz po prostu odnoszę wrażenie, iż zmiany poszły w złym kierunku. Uznajesz szybkość w zakrętach za pozytyw - lecz zwyczajnie wręcz uniemożliwia to manewr wyprzedzania. Choćby w F1 strategia taka, jaką na Nurgburgringu zastosował Green, straciła rację bytu. Gdyby nie obowiązek wykonywania pitstopów, przejazd całego dystansu bez zjazdu do boksów byłby częstym obrazkiem. Samochody w tym roku są szybsze - niestety nie wynika z tego nic dobrego dla widowiska.
No70, 22.08.2012 13:19[!]
@Mr President
Czy szybsze to bym polemizował, jednak myślę że Nuerburgring trochę zatarł pozytywne wrażenie jakie zrobiły wcześniejsze eliminacje. Walka o prowadzenie duetu Mercedesa na Hockenheimringu, czy ostatnie okr. na Norisring to coś czego nie było na 'Ringu'. Jedno liche wyprzedzenie Tomczyka zdecydowanie nie było czymś równie emocjonującym jak walka o prowadzenie na Red Bull Ringu.

Hankook i organizatorzy powinni przemyśleć przed kolejnym sezonem jakie zmiany w regulaminie technicznym i sportowym powinny być wprowadzone aby >jeszcze< poprawić widowisko. Z opon zdecydowanie można wykrzesać więcej przyczepności zwiększając przy tym ich degradację a zatem i nieprzewidywalność wyścigowych strategii. Wciąż tęsknię za sedanami jednak patrząc znad panoramy ostatnich sezonów widać więcej akcji a to 'niedzielniaków' powinno cieszyć.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca