F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.10.2018

Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów

Zespoły nie sprawdzą szerszych przednich skrzydeł na testach w Abu Zabi

Horner: Ostre kary za zbyt szybką jazdę pod czerwonymi flagami są do niczego

Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor

Sergio Sette Camara zostanie trzecim kierowcą McLarena?

Force India planuje budowę nowej fabryki

Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019

19.10.2018

Ricciardo: Wyścig o GP USA może okazać się loterią

Vettel został ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie GP USA

Hamilton z najlepszym czasem w drugim treningu w Austin

Kubica: Nie mogę czekać na decyzję Williamsa dłużej niż do grudnia

Gasly i Hartley wyruszą do GP Stanów Zjednoczonych z ostatniej linii

Hamilton najszybszy na przesychającym Circuit of the Americas

Williams: Kubica byłby fantastycznym zespołowym kolegą dla Russella

Hartley: Brakuje mi pełnego wsparcia w Formule 1

Sainz: Tempo kwalifikacyjne Hondy jest zmartwieniem dla Renault

Bottas nie obawia się utraty posady w Mercedesie na rzecz Ocona w sezonie 2020

Arrivabene pozostanie szefem Scuderii Ferrari po sezonie 2018

Verstappen: Zapowiedzi postępów Renault to stara śpiewka

Ocon zainteresowany roczną współpracą z Williamsem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

GT1: Galeria ze Slovakiaringu

Zdjęcia z Mistrzostw Świata to pierwszy z materiałów zgromadzonych przez naszych wysłanników.
Paweł Zając, 21 sierpnia 2012, wyświetlenia: 5773<< | lista | T- | T+ | >>
Druga runda Mistrzostw Świata GT1 na Slovakiaringu jest już przeszłością, jednak my jeszcze trochę będziemy o niej wspominać, gdyż nasi wysłannicy nie próżnowali i przywieźli trochę ciekawego materiału. Na pierwszy ogień idą zdjęcia z GT1. Później na stronie pojawi się galeria pokazująca atmosferę na torze, a także artykuł opisujący jak wyglądają wyścigi w wykonaniu naszych południowych sąsiadów. Nie można też zapominać, że na naszych dyktafonach spoczywają rozmowy z szefem serii, Stephanem Ratelem oraz Tonim Vilanderem, który poopowiadał nam trochę o legendarnym wyścigu Le Mans.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.10.2018  GP Japonii: weekend w obiektywie
01.10.2018  GP Rosji: weekend w obiektywie
17.09.2018  GP Singapuru: weekend w obiektywie
03.09.2018  GP Włoch: weekend w obiektywie
27.08.2018  GP Belgii: weekend w obiektywie
Tagi:
GT1
Galerie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
KaeRZet, 21.08.2012 21:00[!]
Ładna galeria ;D .Opublikujcie te rozmowy ;Pp
Mr President, 21.08.2012 22:58[!]
Dobra robota ;) A podobno pod uwagę bierze się zamknięcie serii po zakończeniu tego roku...

Wyścig na Slovakiaring zbiegł się w czasie z rundą DTM, toteż pozwolę sobie na małe porównanie. Samochody - w obu seriach mamy ciekawe maszyny. Poziom stawki - DTM bez dwóch zdań. Akcja na torze - właśnie ten czynnik decyduje o "wyższości" GT1. Na suchym torze wyprzedzanie na Nurburgringu było piekielnie trudne, praktycznie tylko strategia zmieniała kolejność. W GT1 różnica kilku sekund w szybkości pitstopów poszczególnych zespołów jest normą, co skutkuje przetasowaniami. A w DTM? W początkowych rundach BMW miało kłopoty, lecz wyniki dobitnie świadczą o ich wyeliminowaniu. Nie potrafię zrozumieć, dlaczego tak jest - samochody klasy GT3 chyba nie różnią się zbytnio od tych niemieckich turystyków pod względem prędkości, a wyprzedzanie jest znacznie łatwiejsze. Problem stanowi nawyraźniej aerodynamika - mam wrażenie, iż gdyby A5, M3 i AMG ścigały się z lepszymi jednostkami napędowymi niewiele by się zmieniło poza czasami okrążeń. Organizatorzy powinni pomyśleć o redukcji pakietu generującego docisk. GT1 WC niech zostanie z kolei serią taką, jaką jest, bowiem wyścigi wciąż pozostają niezmiernie emocjonujące.
No70, 22.08.2012 11:58[!]
@Mr President
Cytat :
samochody klasy GT3 chyba nie różnią się zbytnio od tych niemieckich turystyków pod względem prędkości, a wyprzedzanie jest znacznie łatwiejsze. Problem stanowi nawyraźniej aerodynamika - mam wrażenie, iż gdyby A5, M3 i AMG ścigały się z lepszymi jednostkami napędowymi niewiele by się zmieniło poza czasami okrążeń. Organizatorzy powinni pomyśleć o redukcji pakietu generującego docisk.

Różnią się i to znacznie. Dość powiedzieć że te 'turystyki' nie dają szans autom dawnej, prawdziwej klasy GT1. Wyżej w hierarchii 'aut z dachem' stoją tylko potwory z Super GT i boildy LMP.

A co do redukcji siły dociskającej, to wychodzi na to że jesteś jednym z tych którzy zasiadają przed telewizorami od czasu powstania całkiem nośnego hasła 'I'm Back'. Właśnie ten rok rozpoczął rewolucję aerodynamiczną w niemieckiej serii. Auta maja mniejszą wagę w zakrętach ale rekompensują to sobie nowymi , szybszymi oponami. Zmiany które proponujesz osłabiły by jeszcze bardziej to co IMO stanowi o sile DTM. Szybkość w zakrętach.
cziken129, 22.08.2012 12:11[!]
za mało kobiet :)
Mr President, 22.08.2012 12:55[!]
@No70
DTM oglądam dopiero od 2007 roku, jestem zwykłym kibicem, nie interesuję się szczególnie kwestiami technicznymi, lecz po prostu odnoszę wrażenie, iż zmiany poszły w złym kierunku. Uznajesz szybkość w zakrętach za pozytyw - lecz zwyczajnie wręcz uniemożliwia to manewr wyprzedzania. Choćby w F1 strategia taka, jaką na Nurgburgringu zastosował Green, straciła rację bytu. Gdyby nie obowiązek wykonywania pitstopów, przejazd całego dystansu bez zjazdu do boksów byłby częstym obrazkiem. Samochody w tym roku są szybsze - niestety nie wynika z tego nic dobrego dla widowiska.
No70, 22.08.2012 13:19[!]
@Mr President
Czy szybsze to bym polemizował, jednak myślę że Nuerburgring trochę zatarł pozytywne wrażenie jakie zrobiły wcześniejsze eliminacje. Walka o prowadzenie duetu Mercedesa na Hockenheimringu, czy ostatnie okr. na Norisring to coś czego nie było na 'Ringu'. Jedno liche wyprzedzenie Tomczyka zdecydowanie nie było czymś równie emocjonującym jak walka o prowadzenie na Red Bull Ringu.

Hankook i organizatorzy powinni przemyśleć przed kolejnym sezonem jakie zmiany w regulaminie technicznym i sportowym powinny być wprowadzone aby >jeszcze< poprawić widowisko. Z opon zdecydowanie można wykrzesać więcej przyczepności zwiększając przy tym ich degradację a zatem i nieprzewidywalność wyścigowych strategii. Wciąż tęsknię za sedanami jednak patrząc znad panoramy ostatnich sezonów widać więcej akcji a to 'niedzielniaków' powinno cieszyć.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca