F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2018

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciały wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2005
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Midland i Williams blokują debiut Super Aguri F1 w 2006

Obydwa zespoły wstrzymują się z wyrażeniem zgodny na starty ekipy Suzukiego.
Marek Roczniak, 15 grudnia 2005, zmieniony 15.12.2005 20:07, wyświetlenia: 2151<< | lista | T- | T+ | >>
Z ostatnich doniesień wynika, iż oprócz MF1 Racing, z wydaniem zgody zespołowi Super Aguri F1 na starty już w przyszłym sezonie wstrzymuje się także Williams. Co ciekawe stajnia z Grove kilka lat temu sama znalazła się w podobnej sytuacji, gdyż spóźniła się o jeden dzień ze złożeniem papierów odnośnie startów w 1993 roku i dosyć długo nie mogła uzyskać zgody na starty od zespołów Benetton i Minardi.

Dyrektor zarządzający Super Aguri F1, Daniele Audetto, twierdzi, że w tym przypadku spóźnienie ze zgłoszeniem nowej stajni do startów w sezonie 2006 także było wynikiem opóźniających się czynności administracyjnych. Audetti utrzymuje, że pojawienie się nowego zespołu w Formule 1 leży w interesie całego sportu i dlatego dziwi go postępowanie niektórych ludzi, martwiących się tylko o stan swojego portfela.

Postawę Midland doskonale rozumie jednak dyrektor zarządzający zespołem McLaren, Martin Whitmarsh: „Jeśli jesteś indykiem, to nie opowiadasz się za świętami”. Nie zmienia to oczywiście faktu, że nowy zespół dopiero w 2008 roku zyskałby prawo do otrzymywania zysków z transmisji telewizyjnych i w tej sytuacji argumenty Midland o utracie dodatkowych dochodów w przyszłym roku nie wydają się do końca przekonujące.

Póki co Aguri Suzuki dysponuje już podobno wsparciem ośmiu zespołów, gdyż nawet Ferrari, McLaren (za namową Hondy), Renault i Toyota, czyli bezpośredni rywal Hondy z Japonii, wyraziły zgodę na starty nowego zespołu w sezonie 2006. Decydujący głos w całej sprawie może należeć do Bernie Ecclestone'a, któremu podobnie jak Maxowi Mosleyowi bardzo zależy na powstaniu nowych zespołów. Bądź co bądź zespoły Williams i Midland zgodziły się na przedłużenie Concorde Agreement do 2012 roku, a więc Ecclestone powinien się z nimi łatwo dogadać.

Źródło: FeedMeF1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.11.2013  Super Aguri wraca do ścigania w bolidach jednomiejscowych
11.05.2009  Akita zaprzecza możliwości powrotu Super Aguri do F1
06.05.2009  Super Aguri powróci do Formuły 1?
30.07.2008  Niemiecka firma zakupiła pozostałości po Super Aguri
09.07.2008  Sato twierdzi, że prowadzi rozmowy z kilkoma zespołami F1
Tagi:
Super Aguri
Williams
Spyker

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Adriannn, 15.12.2005 17:25[!]
Miland i Williams na pewno się boją konkurencji a nie stanu portwela!!!
KIU, 15.12.2005 17:40[!]
Adriannn -> masz racje idzie im nienajlepiej na testech a szczególnie Midlandowi
W, 15.12.2005 18:44[!]
Że jak...? Williamsowi idzie nienajlepiej...?
To trochę kłóci się z czasami uzyskiwanymi przez Karthikeyana.
SirKamil, 15.12.2005 20:50[!]
Tak, Williams z pewnością obawia się miszczowskich nadwozi Arrowsa;)
Mariusz, 15.12.2005 22:10[!]
Panowie, co wy dziś pilliście? :-)))
Mac1602, 16.12.2005 01:15[!]
Nie wiem co pili, ale ja chcę to mieć :D

Williams wbrew pozorom może być bardzo mocny w przyszłym sezonie...
impulse9, 16.12.2005 01:18[!]
Frank ty stary bucu !!!! "Co ciekawe stajnia z Grove kilka lat temu sama znalazła się w podobnej sytuacji"
sniezek, 16.12.2005 14:33[!]
Wydaje mi się, że wystąpienie nowego zespołu leży w interesie całego sportu i licze na lojalność władz FIA, która nie będzie miała nic przeciwko startom Super Aguri F1. Zastanawia mnie postawa team'ów, które są przeciwiają się nowemu zespołowi. Czyżby strach przemawiał za przyjęciem nowej ekipy?
McMarcin, 16.12.2005 17:54[!]
Dziwi mnie postawa Williamsa - czyżby Frank bał się że będzie rywalizował z Midland i Aguri? Co za żenujące obniżenie lotów Williamsa ! Midlandowi się nie dziwię - w końcu pojawia się konkurent do podziału kasy
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca