F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2018

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2005
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Suzuki potwierdza otrzymanie zgody od zespołów

Japońska stajnia złożyła ponownie wniosek do FIA o dopuszczenie do udziału w mistrzostwach F1.
Marek Roczniak, 21 grudnia 2005, wyświetlenia: 2125<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Super Aguri F1 wydał dzisiaj oficjalne oświadczenie, w którym potwierdził otrzymanie zgody od wszystkich obecnych zespołów Formuły 1 na starty w sezonie 2006. Japońska stajnia złożyła ponownie wniosek do FIA o dopuszczenie do udziału w przyszłorocznych mistrzostwach, jednak jego zaakceptowanie wydaje się już być tylko czystą formalnością.

Szef zespołu Super Aguri F1, Aguri Suzuki: „Z wielką radością ogłaszam, iż wszystkie 10 zespołów F1 zaaprobowało nasze spóźnione zgłoszenie do udziału w Mistrzostwach Świata Formuły Jeden. Chciałbym podziękować wszystkim zespołom za zaakceptowanie naszego zgłoszenia i zapewnić je, że zespół Super Aguri F1 uczyni wszystko co w jego mocy, aby spełnić wasze oczekiwania. Doceniamy wasze wsparcie i nie zawiedziemy was”.

Dyrektor zarządzający mającym swoją główną siedzibę w Leafield zespołem, Daniele Audetto: „Z niecierpliwością czekamy na dołączenie do stawki F1 w 2006 roku w Bahrajnie i na zwiększania naszej konkurencyjności z biegiem sezonu. Oczywiście nie spodziewamy się, że od razu będziemy mogli konkurować z innymi – pierwsze wyścigi posłużą do wyćwiczenia zespołu, zanim na torze pojawi się nasz ostateczny bolid”.

Zgodnie z przewidywaniami zespół wystartuje ze zmodyfikowanym bolidem Arrows z 2002 roku, który będzie napędzany nowym silnikiem Hondy V8 2,4L, a podczas europejskiej części sezonu 2006 zaprezentuje najprawdopodobniej zupełnie nową konstrukcję. Tymczasem Honda zadeklarowała, iż oprócz pełnienia roli dostawcy silników, będzie także jednym ze sponsorów nowego zespołu.

Na koniec warto powiedzieć kilka słów o przedstawionym dzisiaj znaku firmowym zespołu Super Aguri F1, który symbolizuje trzy różne elementy. Pierwszy symbol – litera "S", to wyzwanie, jakiemu musi stawić czoła każdy zespół i kierowca, aby znaleźć idealny tor jazdy. Drugi symbol – "Ogień", to siła i zdolność do pokonywania trudności, a ostatni symbol – "Shuriken", to szybkość, siła i precyzja.

Źródło: ITV-F1.com, Crash.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.11.2013  Super Aguri wraca do ścigania w bolidach jednomiejscowych
11.05.2009  Akita zaprzecza możliwości powrotu Super Aguri do F1
06.05.2009  Super Aguri powróci do Formuły 1?
30.07.2008  Niemiecka firma zakupiła pozostałości po Super Aguri
09.07.2008  Sato twierdzi, że prowadzi rozmowy z kilkoma zespołami F1
Tagi:
Super Aguri
Honda
Suzuki A.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ASAD, 21.12.2005 18:58[!]
Jeśli Aguri aż tak wielką uwagę skupia na swoim logo, to chyba oznacza to, że mają spore szanse w F1 (oczywiście nie na początku sezonu). A poza tym to fajniej oglądać 22 bolidy na torze niż 20, nawet jeśli wsród nich są dwa sprzed czterech lat.

PS. Czy "Shuriken" to nie przypadkiem te "gwiazdki" którymi rzucają Ninja?
Koni.9, 21.12.2005 19:34[!]
Im więcej zespołów tym ciekawiej...
Ciekawe jakich będą mieli kierowców???
KIU, 21.12.2005 20:20[!]
A ja widze w tym znaczku znacze NIKE :)
Maraz, 21.12.2005 20:47[!]
Tak, Shuriken to właśnie te "gwiazdki", którymi rzucają Ninja. Pewnie Takuma Sato będzie dysponował tajną bronią w sezonie 2006 ;->
Mariusz, 22.12.2005 09:44[!]
A ja widzę ciemność hehe ;)

Ktoś pamięta, kiedy ostatnio na torach było 22 bolidy?
Aquos, 22.12.2005 11:34[!]
Zespół Suzuki z silnikiem Hondy? Ciut dziwna wiadomość...
McMarcin, 22.12.2005 13:58[!]
"Zgodnie z przewidywaniami zespół wystartuje ze zmodyfikowanym bolidem Arrows z 2002 roku". Czy Minardi nie miało problemów na początku 2005 r., aby uzyskać zgodę na start zodyfikowanym bolidem z 2004 r. ? A tu nic na temat "staruszka" Arrowsa? Ale to dobrze, że będzie nowy team - trzymam kciuki za Japońców. Im więcej, tym lepiej.
Aquos - Suzuki to nazwisko szefa teamu Aguri Suzuki (notabene sam jeździł w F1) - nie mylić więc z koncernem samochodowym Suzuki.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca