F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.07.2018

Pierre Gasly wystartuje z końca stawki do Grand Prix Niemiec

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Ocon może przejść do Renault na sezon 2019?

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Alonso: McLaren musi się uporać z samochodem Stoffela

Rosberg zaskoczony nietypowym zachowaniem Hamiltona po awarii w Q1

Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki

GP Niemiec: wyniki kwalifikacji

Vettel wygrywa kwalifikacje, Hamilton odpada po awarii

Zespoły pozytywnie nastawione do zakazu używania koców grzewczych

Vandoorne pewny utrzymania wyścigowego fotela w McLarenie

Leclerc najszybszy w deszczowym treningu na torze Hockenheim

AMuS: GP Miami może odbyć się najwcześniej w sezonie 2020

Sauber wstrzyma rozwój tegorocznego bolidu

Zarządy FCA i Ferrari wybiorą w sobotę następców Sergio Marchionne?

20.07.2018

Vandoorne: To był najgorszy piątek w mojej karierze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2001
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Zespół BAR przedstawił nowy bolid

Marek Roczniak, 18 grudnia 2001, wyświetlenia: 4351<< | lista | T- | T+ | >>
W Brackley (Wielka Brytania) zespół Lucky Strike British American Racing Honda przedstawił bolid na sezon 2002 – BAR004. Podczas tej prezentacji został również ujawniony nowy dyrektor główny zespołu, który zastąpił na tym stanowisku Craiga Pollocka – David Richards. Richards nie jest nową postacią w światku Formuły Jeden, gdyż w latach 1997-1998 był dyrektorem głównym w zespole Benetton, jednak bardziej znany jest jako założyciel firmy Prodrive, zaangażowanej w rajdowe mistrzostwa świata i odnoszącej tam znaczne sukcesy.

Poza zmianą dyrektora głównego w zespole BAR nie zaszły większe zmiany. Kierowcami w sezonie 2002 nadal będą mistrz świata z 1997 roku – Jacques Villeneuve oraz Olivier Panis. Umocniła się natomiast współpraca z dostawcą silników – Hondą, która podpisała z zespołem kontrakt na trzy kolejne lata i chce bardziej zaangażować się w konstrukcję podwozia bolidów. Zaprojektowany przez Malcolma Oastlera bolid BAR004 to zupełnie nowa konstrukcja, dzięki której zespół ma nadzieję na odniesienie większych sukcesów w porównaniu do niezbyt udanego sezonu 2001. Także przygotowany przez Hondę silnik RA002E stanowi krok naprzód w stosunku do tegorocznego modelu.

Do trzech dotychczasowych kierowców testowych: Anthony Davidsona, Darrena Mannninga i Patricka Lemarie dołączył tegoroczny mistrz francuskiej Formuły 3 – Japończyk Ryo Fukuda. Zespół BAR zyskał również nowego sponsora – firmę Brunotti, która jest producentem ubrań sportowych.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.11.2005  Bolid B.A.R przekroczył prędkość 400 km/h
03.11.2005  Fry: Pomoc nowemu zespołowi nie wpłynie negatywnie na wyniki B.A.R
11.10.2005  Davidson zastąpi Sato w ostatnim wyścigu sezonu?
06.10.2005  Dlaczego Hondzie zależy na drugim zespole F1?
04.10.2005  Honda wykupuje pozostałe udziały w B.A.R
Tagi:
BAR
Prezentacje

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca