F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Garść wiadomości z innych serii

Coletti zostaje w Rapaxie, Wolff odchodzi z DTM i Formula AV dołącza do WSbR.
Mateusz Szymkiewicz, 19 października 2012, wyświetlenia: 3788<< | lista | T- | T+ | >>
Stefano Coletti w przyszłym roku pozostanie w zespole Rapax.

23-latek z Monako zaliczył z włoską ekipą dwie ostatnie rundy sezonu 2012, zdobywając jedenaście punktów. Szef ekipy Rapax powiedział, iż Coletti negocjował z zespołem odnośnie przyszłorocznej posady jeszcze w trakcie tegorocznej kampanii. Dla Monakijczyka będzie to już trzeci pełny rok startów w GP2.

„Rapax pokazał, iż jest dobrym zespołem dla młodego kierowcy i mam zamiar wykorzystać tą okazję” – powiedział Stefano Coletti.

Susie Wolff kończy karierę w serii DTM

Susie Wolff po finałowym wyścigu na Hockenheim zakończy swoją karierę w serii DTM.

Zawodniczka ekipy Persson-Mercedes startuje w mistrzostwach DTM nieprzerwanie od 2006 roku. Najlepszym wynikiem 29-latki było trzynaste miejsce w sezonie 2010, z czterema punktami na koncie. Wolff uzasadniając swoją decyzję powiedziała, iż chce się skupić na roli kierowcy rozwojowego zespołu Williams.

„Jazda dla Mercedesa w DTM była niesamowita i jestem dumna, iż byłam częścią tak dużego zespołu” – powiedziała Susie Wolff. „Zaliczyłam kilka bardzo ekscytujących wyścigów, pojedynków, a także poznałam wielu wspaniałych ludzi. Jestem bardzo wdzięczna za to wszystko, a także szczęśliwa, ze względu na otrzymaną szansę”.

Formula AV zastąpi RFR w WSbR od przyszłego roku

Do stawki World Series by Renault dołączy od przyszłego roku zespół Formula AV, który zastąpi ekipę RFR.

AV Formula póki co zajmie miejsce ekipy RFR podczas posezonowych testów, jednakże zespół złożył już wniosek o dołączenie do mistrzostw od przyszłego roku. Stajnia RFR ścigała się z rosyjską licencją, a w latach 2009-2011 występowała w mistrzostwach pod nazwą KMP.

Założycielem AV Formula jest były hiszpański kierowca wyścigowy – Adrian Valles. Ekipa zadebiutowała na torach wyścigowych w tym roku i obecnie startuje w Formule Renault ALPS 2.0.

„AV ma zamiar objąć wszystkie aspekty wyścigowe i zachęcić kierowców do dołączenia do profesjonalnego zespołu” – czytamy w oświadczeniu ekipy na jej oficjalnej stronie internetowej. „Nie mamy zamiaru poszukiwać zwycięzców za wszelką cenę. Naszą misją jest dać kierowcom dobry zespół do rozwoju”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.11.2018  Dan Ticktum wygrał wyścig o Grand Prix Makau (akt.)
10.10.2018  W 2019 roku wystartują mistrzostwa W Series
06.09.2017  II Ogólnopolskie Warsztaty Formuła Student 2017
01.11.2016  Silesia Automotive u progu wielkiego wydarzenia
22.11.2015  Felix Rosenqvist wygrywa po raz drugi Grand Prix Makau
Tagi:
Inne wyścigi
GP2
DTM
FR3.5/V8

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Adakar, 19.10.2012 18:44[!]
6 lat w DTM .... wszystko dzięki nazwisku i byciu kobietą, przy zerowych wynikach.
DTM nareszcie poszła po rozum do głowy i pozbywa się "gwiazd". Poleciał DC, teraz Wolf. Czekam z wytęsknieniem na RSC !!

Cytat :
„AV ma zamiar objąć wszystkie aspekty wyścigowe i zachęcić kierowców do dołączenia do profesjonalnego zespołu” – czytamy w oświadczeniu ekipy na jej oficjalnej stronie internetowej. „Nie mamy zamiaru poszukiwać zwycięzców za wszelką cenę. Naszą misją jest dać kierowcom dobry zespół do rozwoju”.


Na polskie:
"Kto ma kasę, ten pojedzie".
renegade, 19.10.2012 18:58[!]
Jak wszedzie.
Kamikadze2000, 19.10.2012 19:18[!]
Byleby nie zatrudnili "kelnerów"... ;]

A Coletti być może wreszcie będzie miał szanse powalczyć o majstra. :)
Voo, 19.10.2012 19:19[!]
W czasach ogólnej bidy z nędzom, płacenia za fotele nawet w F1 i nawet w czołowych zespołach, wycofywaniu sie producentów z różnych kategorii wyścigowych, niekiedy spadku zainteresowania kibiców DTM sprawia wrażenie ostoi zamożności, popularności i ogólnie mówiąc wyścigowej "powagi". Wielu utalentowanych, szybkich kierowców dałoby wiele za fotel w jednym z Audi/Mercedesów/BMW. Tak więc powolnym kobietom i emerytom nie mającym do zaoferowania kibicom nic poza wyblakłą magią nazwiska mówimy gromkie PA-PA! :)
Mr President, 19.10.2012 19:24[!]
Jak widzę, Valles nie jeździ już od dość dawna. Cóż takiego się stało, iż były mistrz Formuły Superleague, który kierowcą wyścigowym był przez wiele lat począwszy od kartingu, porzucił wyścigowe rzemiosło na rzecz prowadzenia zespołu? Z faktu tego wynika, że pieniędzy mu nie brakuje, zwłaszcza że przenosi się do mocnej kategorii, może zatem mógłby poprowadzić jeden z bolidów?
renegade, 19.10.2012 19:41[!]
Co ma wspolnego zalozenie zespolu i zarabianie na tym z wydawaniem po przynajmniej 500k Euro na zachcianke, vel wyscigi?! Zabraklo Mu pieniedzy na starty, w Hiszpanii ogolna bida z nedza... Dobra decyzja. Poza tym, zobacz zdjecia z Jego "bazy", nie wyglada to bardzo bogato.
Mr President, 19.10.2012 23:38[!]
@renegade
No cóż, byłem przekonany, iż aby założyć zespół i zatrudnić ludzi na starcie, trzeba dysponować jakimś kapitałem początkowym, a tymbardziej angażując się w tak znaczne przedsięwzięcie jak FR3.5. Sądziłem, iż takie fundusze byłyby wystarczające na starty gdziekolwiek. Wielka szkoda, iż tak młody człowiek, który od wczesnych lat postawił na motosport, musiał zrezygnować z niego przedwcześnie z powodu braku pieniędzy. Oczywiście, Valles nie był szczególnym talentem, ale wielu słabszym kierowcom powiodło się lepiej.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca