F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.12.2018

Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy

Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla

Renault będzie pracować nad nowym bolidem podczas przerwy świątecznej

Komentarze Vettela na temat powrotu nie robią wrażenia na Kubicy

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

GP Indii: Vettel przed Buttonem i Webberem

Niemiec ciągle nie do pobicia, ale McLaren odrobił nieco strat.
Dawid Hojczyk, 27 października 2012, wyświetlenia: 4795<< | lista | T- | T+ | >>
Sobotni trening rozpoczął się w ciepłych warunkach, cieplejszych niż te panujące w piątek – na pewno ucieszyło to kierowców, którzy oczekują jak najlepszej pogody w ostatnim sprawdzianie przed kwalifikacjami.

Od razu, na torze pojawili się wszyscy kierowcy, ale tak szybko jak wyjechali z boksów, tak szybko pojawili się w nich ponownie. Około 10 minut trwała cisza na torze – przerwali ją reprezentanci Lotusa – Kimi Raikkonen i Romain Grosjean, który jako pierwssi zdecydowali się na przejechanie okrążenia pomiarowego. Lepszy rezultat wykręcił Fin – 1:30.183 – czas słaby w porównaniu z piątkowymi rekordami.

Kolejne kółka w wykonaniu Lotusów były znacznie szybsze, a na torze pojawili się też inni zawodnicy, co zwiastowało ciekawszy fragment sobotniego treningu. Po 20 minutach trwania sesji, czasu jednego okrążenia nie odnotowali reprezentanci Ferrari, a najlepszymi czasami legitymował się duet Red Bulla – Webber przed Vettelem, za nimi Raikkonen ze znaczną startą, 0.8s. Rezultat Marka Webbera – 1:26.887, uzyskany na twardej mieszance.

1:25.892 – to czas Sebastiana Vettela uzyskany na twardszym ogumieniu, Niemiec pobił własne piątkowe rekordy, osiągnięte na opcjonalnym ogumieniu. Bardzo solidną postawę w sobotnim treningu prezentował Bruno Senna, który w połowie sesji znajdował się na trzecim miejscu, jedynie za bezkonkurencyjnymi Red Bullami. Jednakże, Brazylijczyk tracił do Vettela przeszło sekundę.

Pół godziny kazali na siebie czekać kierowcy Ferrari, którzy jako jedyni postanowili odpuścić pierwsze przejazdy na twardej oponie. Ekipa z Maranello rozpoczęła jazdy od bardzo mozolnego tempa – prawdopodobnie realizowali znany tylko sobie program, bez zamiaru atakowania wyśrubowanego rezultatu Vettela. Po kilku wolnych kółkach, Alonso i Massa wskoczyli do pierwszej dziesątki – odpowiednio na 7 i 10 pozycję.

Jako pierwsi, miękkie ogumienie założyli mechanicy Force India, ale nawet szybsza mieszanka nie pozwoliła Hulkenbergowi pobić czasu Vettela – Nico po swoim szybkim kółku zajmował 6 miejsce. Opcjonalne gumy założono także w Williamsie Senny – Brazylijczyk wskoczył na 7 lokatę, zaraz za Hulkenberga. W dolnej części tabeli, wszystko wróciło do normy – Caterham przed Marussią i HRT, oczywiście bez szans na walkę z resztą stawki.

Przed ostatnimi przejazdami, na 15 minut przed zakończeniem sesji czołówka wyglądała następująco: Vettel, Hamilton, Button, Hulkenberg, Raikkonen – z tej piątki, jedynie reprezentant Force India używał miękkich opon. Jedynie strata McLarenów wydawała się możliwa do zredukowania – pozostałe bolidy traciły ponad 0.5s.

Na 10 minut przed końcem, zaczęło się atakowanie rekordów na opcjonalnych oponach – jako pierwszy rozpoczął Hamilton, ale Anglik upewnił wszystkich, że miękka opona nie sprawuje się perfekcyjnie na pierwszym okrążeniu pomiarowym. 5 minut przed wywieszeniem flagi w biało-czarną szachownicę garaże świeciły pustkami, ale mimo wszystkich bolidów na torze i założonych miękkich opon, nie dochodziło do radykalnych popraw czasów.

W czołówce doszło do kilku przetasowań, ale nikt nie był w stanie poprawić wyniku Vettela, uzyskanego na twardej mieszance opon. Za dwukrotnym mistrzem świata uplasowali się: Button, Webber, Hamilton, Raikkonen i Senna. Słabo Ferrari, co dawało sporo do myślenia – Alonso dopiero 7, a Massa 11.

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.1Sebastian VettelRed Bull RB81:25,842--20
2.3Jenson ButtonMcLaren MP4-271:26,0340,1920,19217
3.2Mark WebberRed Bull RB81:26,1080,2660,07418
4.4Lewis HamiltonMcLaren MP4-271:26,1510,3090,04321
5.9Kimi RaikkonenLotus E201:26,2090,3670,05822
6.19Bruno SennaWilliams FW341:26,2140,3720,00524
7.5Fernando AlonsoFerrari F20121:26,5210,6790,30715
8.12Nico HulkenbergForce India VJM051:26,5310,6890,01021
9.7Michael SchumacherMercedes F1 W031:26,6520,8100,12121
10.10Romain GrosjeanLotus E201:26,6640,8220,01221
11.6Felipe MassaFerrari F20121:26,6910,8490,02713
12.18Pastor MaldonadoWilliams FW341:27,1401,2980,44918
13.15Sergio PerezSauber C311:27,1621,3200,02221
14.11Paul di RestaForce India VJM051:27,1931,3510,03122
15.8Nico RosbergMercedes F1 W031:27,2291,3870,03621
16.16Daniel RicciardoToro Rosso STR71:27,3741,5320,14521
17.17Jean-Eric VergneToro Rosso STR71:27,7111,8690,33720
18.14Kamui KobayashiSauber C311:27,9832,1410,27219
19.20Heikki KovalainenCaterham CT011:29,0353,1931,05220
20.21Witalij PietrowCaterham CT011:29,2373,3950,20220
21.24Timo GlockMarussia MR011:29,6173,7750,38020
22.25Charles PicMarussia MR011:30,2984,4560,68120
23.23Narain KarthikeyanHRT F1121:30,8244,9820,52622
24.22Pedro de la RosaHRT F1121:30,8735,0310,04922
107% najlepszego czasu: 1:31,851


Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 36°C
Temperatura powietrza: 29°C
Prędkość wiatru: 1,2 m/s
Wilgotność powietrza: 26%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.11.2018  GP Abu Zabi: opony użyte w wyścigu
25.11.2018  Lewis Hamilton zwycięzcą Grand Prix Abu Zabi
25.11.2018  GP Abu Zabi: najszybsze okrążenia wyścigu
25.11.2018  GP Abu Zabi: wyniki wyścigu
24.11.2018  GP Abu Zabi: wyniki kwalifikacji
Tagi:
Buddh
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
francorchamps, 27.10.2012 08:48[!]
RedBull Sratos!
Będe sie tak emocjonował dzisiejszymi kwalifikacjami jak przeglądem prasy w Dzien dobry TVN..
znafcaf1, 27.10.2012 09:05[!]
mega obiektywizm pogratulowac szczescia umyslu w zwyklym zyciu:)
JordanF1, 27.10.2012 09:13[!]
Elegancko, niech Red Bull bierze PP do końca sezonu a Vettel wygra wszystkie wyścigi i będę happy.
akkim, 27.10.2012 09:18[!]
Ból dla Wielu, Innym szczęście, bo "Palec" powraca,
ale przecież tak naprawdę to właśnie ich praca,
póki ktoś im nie dowiedzie, że jest wbrew przepisom,
stawkę zgarną po raz trzeci czym "Innych" zachwycą.

Trzeba oddać, że znaleźli sposób na końcówkę,
Newey geniusz, odpracował każdą, jedną stówkę,
pozostaje w alternator jeszcze jakaś wiara,
ale chyba rzekł dziś Vettel - "Od tytułu wara"
francorchamps, 27.10.2012 09:32[!]
Ja osobiscie nie mam nic przeciwko RedBullowi i Vettelowi.. Robią kariere w trudnym biznesie jakin jest F1. Ale po tak fajnym poczatku tego sezonu, gdy po 7 wyscigach wiedzielismy ze nic nie wiedzielismy (i o to codzi) teraz znowu przed Q, wiemy komu PP i komu P1 w GP..
Takiej F1 ja mowie glosne, stanowcze i zdecydowane: Raczej NIE !
iceneon, 27.10.2012 09:42[!]
skreśl to "Raczej" i będzie git
JordanF1, 27.10.2012 09:56[!]
A ja właśnie wolę, gdy wszystko jest wiadome, tak samo powinno być w naszej kochanej TME - Legia zgarnia wszystko i do widzenia.
marios76, 27.10.2012 10:01[!]
@JordanF1 A gdzie miejsce na sport??
francorchamps, 27.10.2012 10:09[!]
@JordanF1

Hehe ja jestem z Wrocławia i calym sercem za Śląskiem..
Ale nie ukrywam że szanuje Twoją Legie..

Jako Kibica pilkarskiego Cie rozumiem ze chcialbys samych zwyciestw swojej Druzyny, ale w F1 to bez sensu wiedziec z gory kto wygra.. Szkoda prądu na transmisje...

Pozdrawiam
JordanF1, 27.10.2012 10:20[!]
No wiesz tak samo było przez pewien czas z skokami narciarskimi, 90% pewności, że wygra Małysz i jakoś nikt nie narzekał xD
akkim, 27.10.2012 10:20[!]
@francorchamps
P.S.
Cytat :
RedBull Sratos!

Swoją drogą polecam czapkę zimową. Dzisiaj się sprawdziła bez pudła. Wprost grzeje w czachę ;))
Zomo, 27.10.2012 11:08[!]
Pewnie powiecie ze bluznie, ale moim zdaniem w tym sezonie o wszystkim decyduje polityka, ktos w RBR-rze dostal na wstrzymanie przez 2/3 sezonu, a teraz juz moga jechac na 100% swoich mozliwosci i mamy to co mamy. Po co? Zeby nie stracic setel milionow $ z powodu spadku ogladalnosci ktora mielismy pare lat temu kiedy na torze krolowal Schumacher. RBRy maja przewage 0.5 sekundy na okrazeniu - Vettel od Wloch/Singapuru mogl miec mistrza w kieszeni - tylko kto ogladal by reklamy Red Bulla przez drogie pol sezonu??
francorchamps, 27.10.2012 11:17[!]
@Zomo

Też o tym myślałem..
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca