F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Huff odejdzie z WTCC?

Mistrz świata rozważa powrót do BTCC.
Karol Piątek, 30 grudnia 2012, wyświetlenia: 7412<< | lista | T- | T+ | >>
Aktualny mistrz WTCC, Robert Huff, przyznał, że pozostaje otwarty na możliwość powrotu do Brytyjskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych (BTCC), jeśli nie uda mu się znaleźć angażu w Mistrzostwach Świata.

W następstwie wycofania się fabrycznego zespołu Chevroleta, zawodnicy amerykańskiego producenta pozostali bez pracy. Na chwilę obecną, żaden z trójki Huff, Menu i Muller nie ogłosił swoich planów na przyszły sezon.

„Chciałbym bronić tytułu, ale WTCC jest prawdopodobnie najtrudniejsze do osiągnięcia. Mam trudności ze znalezieniem jakiegokolwiek sposobu na pozostanie tam” – powiedział Huff w rozmowie z magazynem Autosport. „Chciałbym się ścigać w DTM lub w australijskim V8. BTCC również jest czymś, do czego chciałbym wrócić. Niektórzy ludzie mówią, że BTCC to krok do tyłu i zgoda, na papierze tak to wygląda, ale jestem kierowcą wyścigowym. Jeśli ktoś chce mi zapłacić za ściganie się w aucie mogącym wygrywać, to już tam jestem”.

Anglik przyznał, że ciężko jest wytłumaczyć mediom, że pomimo zdobycia tytułu, wciąż nie ma sprecyzowanych planów na sezon 2013. „To trudne, przecież powinienem cały czas świętować, a jednak tego nie robię. Pracuję nad znalezieniem czegoś na przyszły rok. W Sky Sport News, chcieli poznać moje wielkie plany na następny sezon. Powiedziałem im, że nie mam żadnych. Ich prezenter, Alex Hammond, odpowiedział: Czy będąc mistrzem świata takie problemy nie powinny rozwiązywać się same? Otóż, powinny. Niestety, taki jest stan sportów motorowych w tym momencie”.

Pomimo determinacji do znalezienia wolnego miejsca, Huff nie jest skory do przyjęcia jakiejkolwiek oferty. Jak przyznał Brytyjczyk, sprawy mocno komplikuje brak znajomości w innych zespołach. Przez ostatnie dziewięć sezonów Anglik był związany z zespołem RML, gdzie najpierw jeździł za kierownicą Seata w BTCC, a później Chevroleta w WTCC. „Nie zamierzam prowadzić żadnego złomu. Musimy być ostrożni w naszych poczynaniach. Największym problemem jest to, że przez ostatnie dziesięć lat żyłem w swego rodzaju bańce. Droga była dla mnie bardzo prosta. Wygrałem mistrzostwa Seat Cupra i następnie dostałem angaż w RML. Tak naprawdę nie znam nikogo poza RML. Ostatnio rozmawiałem z wieloma osobami, które dały mi sporo nowych kontaktów, jednak to wciąż jest bardzo trudne. Jeśli chodzi o kontakty z innymi zespołami, to przez ostatnie dziewięć lat prowadziłem bardzo zamknięte życie”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.05.2017  Mehdi Benani wygrał drugi wyścig WTCC na Węgrzech
14.05.2017  Monteiro wygrał pierwszy wyścig WTCC na Hungaroringu
30.04.2017  WTCC: Thed Bjork najlepszy w głównym wyścigu we Włoszech
30.04.2017  WTCC: Tom Chilton wygrał pierwszy wyścig na Monzy
09.04.2017  WTCC: Monteiro triumfatorem głównego wyścigu w Marrakeszu
Tagi:
WTCC

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 30.12.2012 12:03[!]
W sumie to może być dobra decyzja. Odejdzie na szczycie. Przyszłoroczny sezon jest najbardziej tajemniczym ze wszystkich serii. Nie wiadomo, kto będzie walczył o tytuł. Może wreszcie ktoś przed 30-stką? ;)
matinson, 30.12.2012 14:16[!]
Ja tam bym chciał, aby Alain Menu i Rob Huff zostali w serii. Yvan po tym co wyrabiał w tym sezonie nie zyskał sobie mojej sympatii.

Przyszly sezon? Wszystko zależy od tego która marka będzie najszybsza, jeśli najszybsza będzie Honda, to zdecydowanie sezon będzie zdominowany przez najlepszego kierowce w stawce czyli Gabriele Tarquiniego. Jeśli BMW - Tom Coronel i Norbert Michelisz . Może Seat? Pepe Oriola ? .
Nawet jeśli Chevrolet będzie po staremu najlepszy, to Bamboo nie wykorzysta jego potencjału, tak jak w tym sezonie, Di Sabatino to jakaś pomyłka, a i MacDowall najlepszym kierowcą nie jest. Nash w Fordzie był lepszy od Chiltona, kto wie, może on? :D
Na Forda i Ładę nie liczę ,chociaż Thompson może sprawić niespodziankę.
Szkoda, że nie ma Dahlgrena w Volvo, było komu kibicować w 2011... Żeby tak Nykjaer ,Rydell ,Turkington, na cały sezon wrócili :)
Mam jedynie nadzieję, że nie zobaczę już w 2013 Charlesa Ng, to jakaś porażka, musiał mieć jakiś niewyobrażalny budżet, że go cały sezon trzymał Engstler w zespole. Według mnie , na pełny rok startów zasłużył swoimi występami Joseph Rosa Merszei,w Macau bardzo przyzwoite 13 miejsce , nie rozbija się, w 2011 też był wysoko. W bolidzie z nowym silnikiem, który nie jest skazany na porażkę z góry, zdobywałby z pewnością punkty.
renegade, 30.12.2012 17:18[!]
Gdyby Chevy mial wolne miejsca mogłby Huffa zostawić u siebie, w ALMS. Tam jednak z tego co idzę miejsca obsadzone. Zostało jeszcze kilka miejsc w V8 Supercars i tam myślę, że Huffy by się sprawdził.
krzysiek_aleks, 31.12.2012 15:01[!]
Ale należy pamiętać, że RML chce wystawić chociaż dwa Cruze'y. Oby im się powiodło.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca