F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Sam Bird wraca do serii GP2 z zespołem Russian Time

Brytyjczyk wraca do przedsionka Formuły 1 po rocznej przygodzie z WSbR.
Mateusz Szymkiewicz, 19 marca 2013, wyświetlenia: 2973<< | lista | T- | T+ | >>
Sam Bird powraca do serii GP2 z zespołem Russian Time.

Brytyjczyk ścigał się już w serii GP2 w latach 2010-2011, wygrywając w tym czasie jeden wyścig, a także zdobywając dwa pole position. Bird sezon 2012 spędził w World Series by Renault, gdzie był pretendentem do zdobycia mistrzowskiego tytułu, lecz ostatecznie zmagania ukończył na trzeciej lokacie z dorobkiem 179 punktów. Dzisiaj zespół Russian Time potwierdził 26-latka jako swojego kierowcę w sezonie 2013.

„Cieszę się, że dołączyłem do zespołu Russian Time na sezon 2013 serii GP2 i jestem bardzo wdzięczny wszystkim osobom za udział w tym projekcie, a w szczególności Igorowi Mazepie, który postawił na mnie” – oznajmił Sam Bird. „Nie mogę doczekać się rozpoczęcia ścisłej współpracy z zespołem i chcę pomóc mu w zrealizowaniu celu, jakim jest walka o mistrzowski tytuł wśród zespołów”.

Zespołowym partnerem Birda, będzie wcześniej potwierdzony Francuz Tom Dillmann.

GP2 Series > 2013 > Lista startowa
L.p.NrKierowcaNarodowośćZespółSamochód
1.1Marcus EricssonSzwecjaDAMSDallara GP2/11 Renault
2.2Stephane RichelmiMonakoDAMSDallara GP2/11 Renault
3.3James CaladoWielka BrytaniaART Grand PrixDallara GP2/11 Renault
4.4Daniel Abt (D)NiemcyART Grand PrixDallara GP2/11 Renault
5.5Johnny Cecotto JrWenezuelaArden InternationalDallara GP2/11 Renault
6.6Mitch Evans (D)Nowa ZelandiaArden InternationalDallara GP2/11 Renault
7.7Julian LealKolumbiaRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault
8.8Fabio LeimerSzwajcariaRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault
9.9Felipe NasrBrazyliaCarlinDallara GP2/11 Renault
10.10Jolyon PalmerWielka BrytaniaCarlinDallara GP2/11 Renault
11.11Sam BirdWielka BrytaniaRussian TimeDallara GP2/11 Renault
12.12Tom DillmannFrancjaRussian TimeDallara GP2/11 Renault
13.14Sergio CanamasasHiszpaniaCaterham RacingDallara GP2/11 Renault
14.15Alexander Rossi (D)USACaterham RacingDallara GP2/11 Renault
15.16Jake Rosenzweig (D)USABarwa AddaxDallara GP2/11 Renault
16.17Rio HaryantoIndonezjaBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault
17.18Stefano ColettiMonakoRapaxDallara GP2/11 Renault
18.19Simon TrummerSzwajcariaRapaxDallara GP2/11 Renault
19.20Nathanael BerthonFrancjaTrident RacingDallara GP2/11 Renault
20.21Gianmarco Raimondo (D)KanadaTrident RacingDallara GP2/11 Renault
21.22Adrian Quaife-Hobbs (D)Wielka BrytaniaHilmer MotorsportDallara GP2/11 Renault
22.23Jon Lancaster (D)Wielka BrytaniaHilmer MotorsportDallara GP2/11 Renault
23.24Rene Binder (D)AustriaVenezuela GP LazarusDallara GP2/11 Renault
24.25Vittorio Ghirelli (D)WłochyVenezuela GP LazarusDallara GP2/11 Renault
25.26Dani ClosHiszpaniaMP MotorsportDallara GP2/11 Renault
26.27Daniel de JongHolandiaMP MotorsportDallara GP2/11 Renault
Objaśnienie skrótów: D - debiutant


Źródło: gp2series.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.03.2017  Formuła 2 zastąpi GP2 od sezonu 2017
02.02.2017  Seria GP2 zostanie przekształcona w mistrzostwa Formuły 2?
27.01.2017  Mistrzostwa GP2 oraz GP3 potwierdziły kalendarze na sezon 2017
27.11.2016  Lynn wygrywa wyścig, Gasly zostaje mistrzem GP2
26.11.2016  Gasly wygrywa i wychodzi na prowadzenie w GP2
Tagi:
GP2

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mbg, 19.03.2013 11:16[!]
Następny niepoważny. Tytuł w GP2 w wieku 25+ nie gwarantuje miejsca w F1 (patrz Valsecchi, Pantano). Zajął by się w końcu czymś poważnym jak na seniora przystało np. DTM. Już jak tak bardzo chce jeździć w open wheelach, niech zbiera kasę na ICS a jeżeli chce zarobić niech idzie do AutoGP. Nie lubie jak kierowca jeździ po 4,5 sezonów w serii i wypacza wyniki ze względu na swoje doświadczenie, a później weryfikuje swoje umiejętności w innej serii. Cuż niektórzy uważają że są wiecznie młodzi. ;p

Coś czuję że "kierowca dwudziesty zespołów" go pokona. Nazywam tak Toma Dillmanna ze względu na to że chłopak zmienia zespołu średnio 2-3 razy w ciągu sezonu
Tomos, 19.03.2013 11:27[!]
Mi się wydaję,że czasy kiedy tytuły w F3000/GP2 dawały przepustkę do F1 już się skończyły.Kiedyś utalentowany kierowca zdobywał posadę dzięki wynikom, a nie musiał posiadać sponsora. Niestety winni są płacący za starty kierowcy. Co z tego jak np. w tym sezonie mistrzostwo GP2 zdobędzie zawodnik X, a w stawce w F1 na sezon 2014 jego miejsce zajmie zawodnik Y, który w generalce GP2 był 5 czy 6, albo jeszcze gorszy. Słabi, ale z "plecami" dostają się do F1, a utalentowani muszą kolejny rok marnować w niższych seriach.
Sar trek, 19.03.2013 12:19[!]
Problem jest dużo bardziej złożony. To nie wina kierowców, że płacą za starty, skoro sytuacja ich do tego zmusza. Jednak to nie jest także wina zespołów, że szukają zawodników z pieniędzmi, bo każdy zespół chce zakończyć sezon jak najwyżej. Czasem te kilka milionów $ na rozwój może być ważniejsze od posiadania dobrego zawodnika. I dochodzimy, no właśnie dokąd? Czy to wina kryzysu powstałego w USA? A może zbyt dużych wydatków ponoszonych przez zespoły? Podejrzewam, że po części jedno i drugie. Kryzys trzeba przeczekać, ale wątpię, by zmieniło to znacząco sytuację takich zespołów jak Marussia i Caterham. Co do kosztów w F1 przydałoby się je ograniczyć, ale jak? Limit budżetu? Nie możliwe, żeby dało się to kontrolować. Inne ograniczenia, typu testy, silniki, tunele aerodynamiczne? To już jest, a nie eliminuje całkowicie tej sytuacji, to jeszcze spowalnia postęp techniczny w F1.

Poza tym uważam że lepiej mieć w stawce 12 zespołów (w czterech pay driverów), niż 8, i żadnego pay drivera.
mbg, 19.03.2013 12:29[!]
winą takiej stawki a nie innej w GP2 od 2 sezonów jest połączenie azjatyckiej serii z europejską główną. Sezon jest za długi, podróże dalekie i stąd stawka obstawiona prawie wyłącznie kierowcami z milionowym wsparciem. W F1 zawsze były finansowe plecy tylko że coraz więcej trzeba ich mieć. Obecność zespołów fabrycznych w latach 2000+ wygórowała budżety zbyt wysoko i ich redukcja będzie kluczem do rozwiązania problemu.
adnowseb, 19.03.2013 13:55[!]
@mbg
Mam podobne przemyślenia,więc pozwól ,że tylko podpiszę się pod Twoimi postami nie powielając ich :)

Przykro,że Sam nie znalazł się w F1,jest lepszy od kilku,(a na pewno jednego) debiutanta. A tak ''stary chłop'' się uwstecznia.
Kamikadze2000, 19.03.2013 16:38[!]
Samuel kluczy wokół serii. Angaż w GP2 to mimo wszystko niespodzianka - sądziłem, że przedłuży kontrakt z ISR. Russian Time ma dobry skład - cieszy mnie fakt, iż nie wzięli byle pay-driverów, którzy poza sponsorami nie mają nic do zaoferowania w kwestii umiejętności. :)

P.S. Ja także widziałbym go w DTM. I po sezonie w FR3.5 byłem pewien, że tam trafi. Dalsze starty w juniorkach jemu akurat niezbyt służą... ;)
Zajkos, 20.03.2013 19:15[!]
Na liście brakuję mi tylko Kevina Miroche :)
renegade, 21.03.2013 09:39[!]
A mi "testera F1" Giermaziaka.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca