F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Bolid Super Aguri zaliczył kolejne testy zderzeniowe

SA05 musi przejść jeszcze tylko jeden test zderzeniowy, aby zostać dopuszczonym do startów.
Marek Roczniak, 8 lutego 2006, wyświetlenia: 674<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Super Aguri F1 przybliżył się do swojego debiutu w wyścigu o Grand Prix Bahrajnu, po tym jak jego bolid SA05, oparty na Arrowsie A23 z 2002 roku, przeszedł pomyślnie kolejne testy zderzeniowe FIA.

W ostatnich latach Federacja zaostrzyła wymogi dotyczące energii, jaką musi pochłaniać bolid F1 podczas zderzenia i z tego powodu A23 wymagał licznych zmian konstrukcyjnych, aby mógł otrzymać homologację.

„Konstrukcja skorupowa SA05 i powiązane z nią struktury przeszły wymagane przez FIA testy homologacyjne, zarówno statyczne, jak i dynamiczne”, potwierdziła przedstawicielka stajni z Leafield.

Bolid ten musi przejść jeszcze tylko jeden test zderzeniowy, aby zostać dopuszczonym do startu w pierwszym wyścigu sezonu 2006. Jak zapewnia dyrektor zarządzający zespołem Super Aguri, Daniele Audetto, SA05 z wyglądu raczej mało przypomina swój pierwowzór, gdyż nowe przepisy wymusiły liczne zmiany w konstrukcji karoserii. Ponadto tył samochodu został dostosowany do silnika o zupełnie innej konfiguracji.

Źródło: pitpass.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.11.2013  Super Aguri wraca do ścigania w bolidach jednomiejscowych
11.05.2009  Akita zaprzecza możliwości powrotu Super Aguri do F1
06.05.2009  Super Aguri powróci do Formuły 1?
30.07.2008  Niemiecka firma zakupiła pozostałości po Super Aguri
09.07.2008  Sato twierdzi, że prowadzi rozmowy z kilkoma zespołami F1
Tagi:
Super Aguri

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
odiss, 08.02.2006 14:31[!]
To czym oni beda sie scigac jak wszystkie bolidy pójdą na testy zderzeniowe ? :) Poza tym ile ich kupili od Stoddarta ?
Pussik, 08.02.2006 14:34[!]
Od kogo?

Z tego co mi się wydaje, to zrobienie samego egzemplarza bolidu nie jest drogie (w WSBR 100k dolarów). To technologia kosztuje (jak w przypadku procesorów).
KIU, 08.02.2006 15:29[!]
Mam pomysł jaki moze byc kolejny podpunkt w wymogach FIA : OGRANICZENIE PALIWA W TRAKCIE SEZONU I TESTÓW!! :) ALE BYŁY BY JAJA GDYBY NA TESTACH ZIMOWYCH ZESPOŁY NIE TESTOWAŁY TYLKO ODRAZU CZEKAŁY BY NA GP :) ALE MAM NADZIJE ZE NIE PODSUNEŁEM CZASEM POMYSŁU!!:)
dawo, 08.02.2006 15:38[!]
KIU,wez sobie na wstrzymanie,nie slyszales ze FIA skupuje juz od kilku lat najbardziej durne pomysly dotyczace F1... :) Ja mam tez kilka fajnych pomyslow dla FIA,np. wprowadzic ograniczenie predkosci na prostych do 250km/h,ach jak wtedy bedzie bezpiecznie,a swoja droga co by bylo jakby zamontowac poddtlenek azotu do bolidu F1?? :)
Adriannn, 08.02.2006 15:50[!]
dawo,KIU----> Niech jeszcze zamontująbutelki z nitro! I na monzie jechali by 380-400km/h

A ile tych testów musi przejść bolid???
Linus, 08.02.2006 16:00[!]
Adriannn - Ale to będzie zbyt niebezpieczne! FIA się na to nie zgodzi!

Kontynuując więc ciekawe wywody na temat nowych propozycji praw ograniczających bolidy proponuję ustalić, że maksymalne przeciążenia boczne w zakrętach, będą mogły wynosić jedynie 2G, co znacznie by poprawiło bezpieczeństwo. Powyżej tej wartości, przepustnica była by automatycznie odcinana... Co Wy na to? :)
marcjan86, 08.02.2006 16:07[!]
wydaje mi sie że Aguri naprawde może zaskoczyć. Nie zdziwie sie, jeśli już w pierwszym GP doprowadzą oba bolidy do mety, a nawet wyprzedzą midland;)
odiss, 08.02.2006 18:33[!]
Pussik - bolidy Arrows zostaly zakupione od bylego Minardi, który wykupił część zespolu Arrows (głownie bolidy). To był pomysł Stoddarta, kiedy Minardi zostalo wykupione przez Toro Rosso, Stoddart sprzedał bolidy Arrows Suzukiemu. tylko nie pamietam ile ich było...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca