F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

GP Korei: Hamilton najszybszy także w drugim treningu

Opis przebiegu drugiej sesji treningowej na torze Yeongam.
Paweł Zając, 4 października 2013, wyświetlenia: 5467<< | lista | T- | T+ | >>
Druga sesja treningowa rozpoczęła się przy prawie idealnej pogodzie, więc zawodnicy od razu zabrali się do roboty i już po pierwszych pięciu minutach zobaczyliśmy pomiarowe okrążenie.

Pierwszym, który dokonał tej sztuki był Jules Bianchi, który pauzował podczas pierwszej sesji na rzecz Rodolfo Gonzaleza. Francuz wykręcił 1:45,027, które jednak bardzo szybko zostało pobite.

15 minut po rozpoczęciu sesji na czele znajdował się Lewis Hamilton z czasem 1:39,510s, a oprócz niego barierę minuty i 40 sekund złamali jeszcze zawodnicy Red Bulla, którzy uplasowali się na kolejnych miejscach – Webber przed Vettelem. Na torze mieliśmy już wszystkich kierowców, także Kimiego Raikkonena, którego bolid był odbudowany po sporej kraksie z pierwszego treningu, jednak zarówno Fin, jak i Jenson Button, nie przejechali jeszcze pomiarowego okrążenia.

Kierowca Lotusa zaczął od czasu na poziomie 1:43,3, ale szybko go poprawił i już na drugim okrążeniu wskoczył na jedenaste miejsce. W międzyczasie doszło do drobnego incydentu pomiędzy Grosjeanem i Hulkenbergiem. Francuz na wyjściu z jednego zakrętów jechał dość wolno, czym mocno przyblokował Niemca. Kierowcy Saubera się to nie spodobało i w kolejnym zakręcie postanowił się zrewanżować – zupełnie jak znane z naszych dróg "wymierzanie sprawiedliwości", gdy ktoś wymusza. Oprócz tego niektórzy zawodnicy zwiedzali pobocza, w tym Nico Rosberg a zjeździe do alei serwisowej, jednak obeszło się bez żadnych kraks.

Gdy zegar wskazał godzinę do końca na czele nic się nie zmieniło, a jednak dosłownie kilka chwil później pierwsi kierowcy założyli supermiękkie opony – m.in. Hulkenberg i Webber. Niemiec swojego czasu nie poprawił po błędzie w trzecim sektorze, jednak kierowca Red Bulla poprawił swój czas o ponad 0,7 sekundy i wskoczył na pierwsze miejsce. Długo jednak na nim nie zabawił, gdyż szybkie kółko na miękkich oponach zdecydowali się przejechać także kierowcy Mercedesa i Hamilton znów wskoczył na pierwsze miejsce, a Rosberg również dał radę pojechać szybciej niż Mark Webber. Co ciekawe, żaden z nich nie poprawił rekordu pierwszego sektora, który Vettel wykręcił na twardszej gumie.

Pół godziny przed końcem Lewis Hamilton nadal utrzymywał się na czele, jednak Sebastian Vettel przejechał już okrążenie na supermiękkich oponach i wskoczył na drugie miejsce przedzielając zawodników Mercedesa. Jego strata do Brytyjczyka wyniosła nieco ponad jedną dziesiątą sekundy. Na tym etapie zaczęły się też długie wyjazdy, więc czasy praktycznie można było uznać za ostateczne.

Na dystansie kilku okrążeń najszybszy ponownie wydaje się Vettel, który sprawdzał teraz miękką mieszankę, jednak także Kimi Raikkonen był w stanie notować stałe czasy na dobrym poziomie. Na taki ruch zdecydował się także Nico Rosberg, jednak opony w jego bolidzie szybko się kończyły. Na twardej mieszance Hamilton i Webber mieli podobne tempo, jednak z lekkim wskazaniem na kierowcę Red Bulla. Wyniki oczywiście się już nie zmieniły, więc za Hamiltonem, Vettelem i Rosbergiem znaleźli się Webber przed Massą, Grosjeanem, Alonso i Raikkonenem, a czołową dziesiątkę uzupełnili Jenson Button i Adrian Sutil.

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.10Lewis HamiltonMercedes F1 W041:38,673--31
2.1Sebastian VettelRed Bull RB91:38,7810,1080,10830
3.9Nico RosbergMercedes F1 W041:38,7970,1240,01632
4.2Mark WebberRed Bull RB91:38,8440,1710,04735
5.4Felipe MassaFerrari F1381:39,1140,4410,27030
6.8Romain GrosjeanLotus E211:39,2260,5530,11234
7.3Fernando AlonsoFerrari F1381:39,4440,7710,21831
8.7Kimi RaikkonenLotus E211:39,7571,0840,31333
9.5Jenson ButtonMcLaren MP4-281:39,7741,1010,01729
10.15Adrian SutilForce India VJM061:40,0061,3330,23234
11.14Paul di RestaForce India VJM061:40,0071,3340,00134
12.6Sergio PerezMcLaren MP4-281:40,1521,4790,14531
13.12Esteban GutierrezSauber C321:40,1861,5130,03433
14.11Nico HulkenbergSauber C321:40,2101,5370,02434
15.18Jean-Eric VergneToro Rosso STR81:40,4461,7730,23630
16.19Daniel RicciardoToro Rosso STR81:40,5521,8790,10626
17.16Pastor MaldonadoWilliams FW351:41,1172,4440,56535
18.17Valtteri BottasWilliams FW351:41,2892,6160,17234
19.21Giedo van der GardeCaterham CT031:42,4613,7881,17236
20.20Charles PicCaterham CT031:42,7984,1250,33735
21.22Jules BianchiMarussia MR021:43,1084,4350,31031
22.23Max ChiltonMarussia MR021:43,4414,7680,33329
107% najlepszego czasu: 1:45,580


Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 33°C
Temperatura powietrza: 24°C
Prędkość wiatru: 1,7 m/s
Wilgotność powietrza: 35%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.01.2019  F1 2019: podstawowe informacje na temat nowego sezonu
25.11.2018  GP Abu Zabi: opony użyte w wyścigu
25.11.2018  Lewis Hamilton zwycięzcą Grand Prix Abu Zabi
25.11.2018  GP Abu Zabi: najszybsze okrążenia wyścigu
25.11.2018  GP Abu Zabi: wyniki wyścigu
Tagi:
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 04.10.2013 10:36[!]
W porównaniu do najlepszego okrążenia to Raikkonen wyróżniał się mocnym tempem a'la wyścigowym, poza Vettelem oczywiście.
IceMan11, 04.10.2013 11:42[!]
Szykuje się zacięta walka o PP.
pawel92setter, 04.10.2013 13:14[!]
Fajnie się wyklarował układ sił w drugiej połowie stawki ;)
Simi, 04.10.2013 13:36[!]
@IceMan11
O PP pewnie tak - Hamilton vs Vettel. Ale w wyścigu będzie już tylko Vettel vs gwizdy kibiców ;)
ROOK, 04.10.2013 14:10[!]
Cytat Aeromis :
W porównaniu do najlepszego okrążenia to Raikkonen wyróżniał się mocnym tempem a'la wyścigowym
.     No i fajnie oraz konkretnie dawał zespołowi informację zwrotną: — „Uderzyłem w ścianę.” :))
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca