F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Magnussen wygrywa w Barcelonie i zgarnia tytuł

Duńczyk został mistrzem na jeden wyścig przed końcem.
Paweł Zając, 19 października 2013, wyświetlenia: 3344<< | lista | T- | T+ | >>
Kevin Magnussen został mistrzem Formuły Renault 3.5 po swoim zwycięstwie w pierwszym wyścigu serii na torze Catalunya.

Junior McLarena prowadził od startu do mety, jednak musiał się bronić przez Willem Stevensem, aby utrzymać wygraną.

W połowie wyścigu Magnussen miał trzy sekundy przewagi, ale błąd na hamowaniu do 10 zakrętu sprawił że Stevens zredukował stratę do 0,8s sekundy. Ostatecznie jednak nie udało mu się zbliżyć na tyle, by spróbować ataku i kolejność na mecie się nie zmieniła. Podium uzupełnił Stoffel Vandoorne, który przez większość dystansu jechał samotnie.

Zanosiło się na to, że czwarty będzie Buller, jednak po awarii tylnego skrzydła w bolidzie Sirotkina, Antonio Felix da Costa przystąpił do ataku. Brytyjczyk wyjechał za szeroko w dziesiątym zakręcie, co Portugalczyk bez większych problemów wykorzystał do zyskania pozycji. Szósty był Zoel Amperg, przed Matiasem Laine i Daniiłem Mowe. Dziesiątkę uzupełnili Pietro Fantin i Oliver Webb.

Zaledwie trzynaście samochodów zostało sklasyfikowanych, a większość z tych, którzy nie zobaczyli flagi w szachownicę, odpadła już na pierwszym okrążeniu w kolizji, spowodowanej przez Melkera i Sorensena. W wyniku kolizji kierowca Lotusa rolował, a reszta była raczej niewinnymi ofiarami, którym nie udało się uniknąć bolidów z przodu.

FR3.5/V8 > 2013 > Hiszpania 2/1, Catalunya - 4,655 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 20Kevin MagnussenDAMSDallara T12 Renault2746:32,36625
2. 21Will StevensP1 by Strakka RacingDallara T12 Renault27+0:00,84918
3. 5Stoffel Vandoorne (D)Fortec MotorsportsDallara T12 Renault27+0:11,58215
4. 3Antonio Felix da CostaArden CaterhamDallara T12 Renault27+0:23,89912
5. 23William Buller (D)Zeta CorseDallara T12 Renault27+0:29,43110
6. 25Zoel AmbergPons RacingDallara T12 Renault27+0:30,1968
7. 22Matias Laine (D)P1 by Strakka RacingDallara T12 Renault27+0:33,3636
8. 15Danił MoweComtec RacingDallara T12 Renault27+0:37,2094
9. 4Pietro Fantin (D)Arden CaterhamDallara T12 Renault27+0:42,4912
10. 6Oliver WebbFortec MotorsportsDallara T12 Renault27+0:43,5431
11. 16Lucas ForestiComtec RacingDallara T12 Renault27+0:46,306
12. 18Nico MullerInternational Draco RacingDallara T12 Renault27+1:14,850
13. 26Nikołaj MarcenkoPons RacingDallara T12 Renault252 okr.
Niesklasyfikowani
1Michaił AloszynTech 1 RacingDallara T12 Renault23
8Christopher Zanella (D)ISR RacingDallara T12 Renault23
7Siergiej Sirotkin (D)ISR RacingDallara T12 Renault14
27Arthur PicAV FormulaDallara T12 Renault12
17Andre NegraoInternational Draco RacingDallara T12 Renault9
24Carlos Sainz Jr (D)Zeta CorseDallara T12 Renault2
9Marco SorensenLotusDallara T12 Renault0
2Nigel MelkerTech 1 RacingDallara T12 Renault0
19Norman Nato (D)DAMSDallara T12 Renault0
10Marlon Stockinger (D)LotusDallara T12 Renault0
28Yann CunhaAV FormulaDallara T12 Renault0
11Carlos HuertasCarlinDallara T12 Renault0
Pole position: Kevin Magnussen (DAMS) - 1:29,618
Najszybsze okrążenie: Kevin Magnussen (DAMS) - 1:32,973
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.11.2016  Tom Dillmann zdobywa mistrzostwo Formuły V8 3.5
31.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5 w Jerez
02.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5
11.09.2016  Aurelien Panis triumfuje w niedzielnym wyścigu Formuły V8 3.5
10.09.2016  Vaxiviere dowiózł do mety zwycięstwo na Red Bull Ringu
Tagi:
Magnussen K.
FR3.5/V8

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Zajkos, 19.10.2013 16:29[!]
ŚWIETNIE ŚWIETNIE ŚWIETNIE! ;)
iceneon, 19.10.2013 16:45[!]
Tak się zastanawiam jak Sorensen mógł dachować.
adnowseb, 19.10.2013 16:50[!]
Połowa stawki out.... dawno nie było takiej sytuacji:))
Powodzenia w Marussi,chętnie Magnussena tam zobaczę.

@iceneon
Popularny zamiennik słowa''kołami do góry'' ,nie ma tu nic zastawiającego,nawet jeśli bolid dachu nie posiada
Pozdr
Zajkos, 19.10.2013 18:09[!]
Ale co się stało na 1 okrążenie że aż tylu kierowców odpadło na 1 okr. ??
adnowseb, 19.10.2013 18:19[!]
@Zajkos
Cytat :
odpadła już na pierwszym okrążeniu w kolizji, spowodowanej przez Melkera i Sorensena. W wyniku kolizji kierowca Lotusa dachował, a reszta była raczej niewinnymi ofiarami, którym nie udało się uniknąć bolidów z przodu.

:))
Kamikadze2000, 19.10.2013 18:25[!]
Za to właśnie nie lubię tych bolidów - są po prostu porażką. Pojazdy GP2 biją je na głowę, a wyścigi w GP2 są dużo ciekawsze - więcej manewrów wyprzedzania i ogólnie więcej pozytywnej rywalizacji. Tu mamy procesję i po prostu ciężko tu wyprzedzać, pomijając już ten fatalny obiekt. ;) Kilka osób krytykowało pozostawienie do 2016r. GP2/11... to była najlepsza decyzja, bo lepszych bolidów zrobić się nie da (nie chodzi o osiągi, a o rywalizację). :))
mbg, 19.10.2013 18:47[!]
Will Stevens to największa pozytywna niespodzianka sezonu. Byłby wyżej gdyby nie bardzo pechowy pierwszy weekend gdzie mogła być masa punktów (podejrzewam że koło 35) i kilka podium odleciało przez złe zarządzanie oponami ale i tak świetny sezon. Jak zostanie w serii to widzę go wśród faworytów za rok.
iceneon, 19.10.2013 19:47[!]
Cytat adnowseb :
Popularny zamiennik ''kołami do góry''

Dzięki za informację, bo nie wiedziałem.
Stwierdzenie, że bolid dachował brzmi nieco idiotycznie. Jak motor stanie do góry kołami też powiesz, że dachuje?
Adam2iak, 19.10.2013 19:54[!]
Fanie, że to Magnussen zdobył tytuł. Przyda mu się bardziej niż debiutantowi Vandoorne :)
adnowseb, 19.10.2013 20:36[!]
@iceneon
Wiesz? na pewno? To po co te ''głupkowate'' pytanie?
Zresztą pytasz więc odpowiadam.Może oduczysz się zadawać bezsensownych pytań i wnosić durnych komentarzy,oraz robić z siebie głupca.
Co za ludzie? Masz zastrzeżenia,to zgłoś błąd w newsie
Kamikadze2000, 19.10.2013 20:38[!]
@mbg - nie ma co gdybać - nie on jeden potracił punkty, a zarządzanie oponami to element niezbędny do dobrej jazdy. Zobaczymy, co ugra w przyszłym roku. Sądzę, że będzie w GP2 w zespole juniorskim Caterhama. :)
iceneon, 19.10.2013 21:47[!]
@adnowseb
Ubliżając mi próbujesz się dowartościować panie ekspert? Za chwilę mnie nazwiesz trollem? Mam prawo do własnej opini, a Ty nie masz prawa mnie wyzywać. Może lepiej poczytaj regulamin.
Nie zniżę się do Twojego poziomu, więc uważam tą dyskusję za zamkniętą.
Zajkos, 19.10.2013 23:10[!]
Chłopaki nie kłócić się! @adnowseb i @iceneon!
Indy, 19.10.2013 23:27[!]
@iceneon Określenie "kapotować" byłoby oczywiście bardziej dosłowne, przy czym gdyby redaktor napisał że bolid uległ kapotażowi to pewnie połowa czytelników nie wiedziałaby o co chodzi a używając określenie "dachować" tego problemu nie ma i to pomimo tego że bolid nie ma dachu. Moim zdaniem czepianie się tego słowa jest o wiele bardziej idiotyczne niż jego użycie w tym artykule. Pamiętaj że język istnieje po to, by się porozumiewać i tutaj redaktorowi udało się porozumieć z czytelnikami. Brak dachu w tym nie przeszkodził ;]
Darth ZajceV, 20.10.2013 00:44[!]
Dachowanie do skrót myślowy, i jak wspomniał Indy dosyć prosty "w obsłudze", jednak jest inne proste słowo, którym można by je zastąpić - rolować. Tak czy inaczej postaramy się, aby następnym razem bolidy rolowały, a dachowanie zostawimy na przykład rajdowcom :P
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca