F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Williams FW36 wyjechał na tor

Ekipa z Grove nie przeprowadziła standardowej prezentacji samochodu.
Paweł Zając, 28 stycznia 2014, wyświetlenia: 6506<< | lista | T- | T+ | >>
Williams, po niedawnym pokazaniu wizualizacji swojego bolidu, nie zdecydowała się na standardową prezentacje i świat miał okazję zobaczyć FW36 od razu na torze.

Tuż przed rozpoczęciem testów zobaczyliśmy maszyny Mercedesa, Red Bulla i Force India, choć w planach był także Caterham. Ekipa z Grove wołała jednak otoczyć swój nowy bolid aurą tajemniczości.

Względem pokazanej wcześniej wersji nie doszło do zbyt wielu zmian, przez co głównymi znakami rozpoznawczymi tego modelu będzie wąski nos, niewielkie sekcje boczne oraz i dobrze upakowany tył samochodu, który w ostatnich latach stał się domeną Williamsa.

Pat Symonds, szef techniczny ekipy, przyznał, że mimo ogromnej zmiany związanej z silnikami to w Formule 1 nadal kluczowa będzie aerodynamika. „F1 wciąż będzie polegać na aerodynamice w sezonie 2014. Mamy pewne znaczące zmiany – niski nos, węższe przednie skrzydło i co za tym idzie bardziej rozchylone końcówki. Tylne skrzydło nie jest tak głębokie jak wcześniej, a lotka pod nim została zakazana. Ponadto nie ma już możliwości wspomagania się gazami wydechowymi. Jestem pewny, że pod względem aerodynamiki będziemy bliżej czołówki niż rok temu”.

Podczas tegorocznych testów Williams będzie korzystał z przejściowego malowania. Plotki mówią, iż przyczyną takiego stanu rzeczy są trwające negocjacje z Martini, które miałoby powrócić do F1 jako sponsor tytularny zespołu.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2019  Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu
18.02.2019  Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?
18.02.2019  Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42
17.02.2019  Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie
15.02.2019  Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42
Tagi:
Williams

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
murao22, 28.01.2014 16:15[!]
Martini? Przecież przez pół sezonu zamiast loga będziemy oglądać dziwne kody kreskowe!
punksnotdead, 28.01.2014 16:37[!]
Williams niemal co roku bawi się w to malowanie przejściowe i nigdy to się nie wiązało z żadną 'grubszą sprawą'. Jednak mam nadzieję, że plotki o Martini nie są wymyślone.
Aquos, 28.01.2014 17:01[!]
Chętnie ponownie zobaczyłbym ten legendarny zespół tam, gdzie jego miejsce, czyli w czołówce.
Pan Kierowca, 28.01.2014 17:49[!]
Nie sądzę, by plotka o Martini była choćby zbliżona do prawdy, bo nie przypominam sobie, by wśród sponsorów ponownie mogły znajdować się firmy związane z alkoholem i/lub tytoniem. Swoją drogą przyjąłbym to z otwartymi ramionami, gdyż Ferrari już zawsze będzie mi się kojarzyć z Marlboro, McLaren z West'em, A Williams po części z Camelem. Z kolei samo Martini w połączeniu z wyścigami od razu podsuwa przed moje oczy Le Mans lat siedemdziesiątych, zwłaszcza bolidy Porsche.
Ferrarif1, 28.01.2014 17:57[!]
@Pan Kierowca Marlboro w dalszym ciągu jest głównym sponsorem tytularnym ferrari
Pan Kierowca, 28.01.2014 18:10[!]
Owszem, ale loga alkoholowych i tytoniowych sponsorów nie mogą już pojawiać się na bolidach. Przez pewien czas Ferrari jeździło z kodami kreskowymi na tylnych skrzydłach, dopiero później pojawił się tam Santander. Ktoś kiedyś napisał, że korzystniej na tylnym skrzydle wyglądałby napis "Maranello" zapisany czcionką stosowaną przez firmę Marlboro.
punksnotdead, 28.01.2014 18:23[!]
@Pan Kierowca Logotypy marek tytoniowych z pewnością są zakazane, ale nie wydaje mi się, żeby marki alkoholowe też były. Spójrzmy chociażby na Force India i reklamowane przez nich od lat royal challenge. To nie wszystko - więcej przykładów: McLaren i Johnnie Walker, Sauber i cuervo tequila, Force India - Whyte and Mackay, Vladivar. To przecież wszystko alkohole, a reklamy są na tegorocznych/ubiegłorocznych bolidach.
Pan Kierowca, 28.01.2014 19:32[!]
Faktycznie, zakaz umieszczania logotypów alkoholowych mógł mi się pomylić z grami wyścigowymi, w których raczej unika się ich głównie ze względu na ograniczenia wiekowe dla graczy. Mój błąd.

Chciałbym zobaczyć bolid w barwach Martini. Le Mans 70s przed oczami :)
Adakar, 28.01.2014 19:38[!]
@Pan Kierowca
Od kiedy Ty ... ?
Jak ... ?
Jakie OFICJALNE MALOWANIE ?
WILLIAMS zawsze testuje w takich barwach ... jezu i nikt go nie uświadomił jeszcze?
Gimbaza przejęła tą stronę, czy jak ?

Oficjalne malowanie ... dzizes.
murao22, 28.01.2014 20:06[!]
@Pan Kierowca W grach komputerowych unikano reklamy tytoniu i alkoholu, bo np. we Francji były zakazy reklamy, więc tam raczej nie wydanoby gry. Od razu mi się przypomina BEnsON hEDGEs na Jordanie w 2002.
Pan Kierowca, 28.01.2014 20:20[!]
@murao22
Dlatego mi się miksnęło z zakazem umieszczania logotypów firm tytoniowych na bolidach i unikaniem logotypów firm alkoholowych w grach wyścigowych :)
Anderis, 28.01.2014 20:39[!]
Cytat :
trwające negocjacje z Martini

Jeśli wierzyć znajomemu jednego z użytkowników forum na f1network, te negocjacje już dawno się zakończyły (sukcesem, wiedzieliśmy od niego o Martini na kilka tygodni, zanim media podchwyciły temat), aczkolwiek nie wiadomo, czy miałby być to sponsor tytularny. Williams parę dni temu wypuścił nową wersje swojego logo, w przypadku ogłoszenia nowego sponsora tytularnego raczej nie robiliby takich rzeczy.

Claire Williams potwierdziła także dzisiaj, że "udało nam się pozyskać także kilku nowych partnerów. Nie jesteśmy w sytuacji pozwalającej nam ogłosić ich już teraz, ale niecierpliwimy się, by zrobić to w najbliższych tygodniach, zanim udamy się do Australii".
Falarek, 28.01.2014 22:04[!]
Z czym jak czym ale Martini kojarzy się najbardziej z Lancią w RMŚ
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca