F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

FIA zatwierdziła zmiany w formacie kwalifikacji

Między innymi kierowcy awansujący do Q3 dostaną dodatkowy komplet opon.
Mateusz Szymkiewicz, 13 marca 2014, wyświetlenia: 2048<< | lista | T- | T+ | >>
FIA zatwierdziła zmiany dotyczące formatu kwalifikacji.

W poprzednich latach kierowcy zespołów spoza czołówki, którzy dostawali się do Q3, dosyć często nie przystępowali do tego segmentu kwalifikacji, w celu zaoszczędzenia opon. Przepisy bowiem wymuszały start w wyścigu na ogumieniu, na którym uzyskało się swój najlepszy czas w Q3. Po konsultacjach FIA z ekipami, ta postanowiła wprowadzić odpowiednie kroki, by już nie dochodziło do tego typu sytuacji.

Od tego roku każdy kierowca, który dostanie się do finałowej części kwalifikacji, otrzyma dodatkowy komplet opon, aczkolwiek po zakończeniu sesji będzie musiał go zwrócić dostawcy. Poza tym przepisy będą od teraz wymuszały na kierowcach z pierwszej dziesiątki startu na ogumieniu, na którym uzyskali swój najlepszy czas w Q2.

Ponadto podjęto decyzję o skróceniu Q1 z dwudziestu do osiemnastu minut, natomiast Q3 ma zostać przedłużone o te dwie zaoszczędzone minuty, by kierowcy mieli czas na dodatkowy przejazd pod koniec sesji.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2019  Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych
19.02.2019  Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie
15.02.2019  F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów
09.02.2019  Green: Zmiany na sezon 2021 to największa rewolucja w przepisach od dekad
08.02.2019  Magnussen liczy na ograniczenie zarządzania oponami i paliwem
Tagi:
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dancom, 13.03.2014 13:54[!]
Teoretycznie najmocniejszy czyli Mercedes będzie mógł wystartować z pierwszej linii na oponach twardych. Bo sądzę, że nie będą mieli najmniejszego problemu z awansem do Q3 na twardych oponach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca