F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.12.2018

Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy

Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla

Renault będzie pracować nad nowym bolidem podczas przerwy świątecznej

Komentarze Vettela na temat powrotu nie robią wrażenia na Kubicy

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes jednak rozpocznie sezon z nową wersją jednostki napędowej?

Zdaniem Omnicorse, F1 W06 Hybrid będzie wyposażony w nowy silnik już podczas testów w Jerez.
Mateusz Szymkiewicz, 19 stycznia 2015, wyświetlenia: 1907<< | lista | T- | T+ | >>
Według ostatnich raportów, Mercedes jednak rozpocznie sezon z aktualną wersją swojej jednostki napędowej.

FIA niedawno przyznała rację producentom co do braku sprecyzowanego terminu homologacji jednostek napędowych, co najprawdopodobniej wykorzystają Renault oraz Ferrari. Skorzystanie z luki w przepisach zapowiadał również Toto Wolff z Mercedesa, aczkolwiek teraz okazuje się, iż może być całkowicie inaczej.

Jak donosi włoskie Omnicorse, stajnia z Brackley już podczas testów w Jerez będzie korzystała z najnowszej specyfikacji swojego silnika. „Plotka jakoby Mercedes miał podczas czterech pierwszych wyścigów sezonu korzystać z ubiegłorocznej jednostki napędowej została zdementowana” – podał serwis.

W dalszej części raportu możemy przeczytać, iż tegoroczny silnik Mercedesa będzie bardzo różnił się od swojego poprzednika, zwłaszcza dzięki zamontowaniu wtrysku od firmy Bosch, który pozwoli podawać paliwo pod ciśnieniem 500 barów. Zdaniem Omnicorse, w sezonie 2014 zespół wykorzystywał niewiele ponad połowę tej wartości.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.12.2018  Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa
10.12.2018  Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1
07.12.2018  Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika
25.11.2018  Bottas straci inżyniera wyścigowego przed sezonem 2019
24.11.2018  Wolff dementuje plotki o kontrakcie Ocona na starty w Mercedesie w 2020 roku
Tagi:
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 19.01.2015 11:10[!]
Proszę nie! ;)
rno2, 19.01.2015 11:39[!]
Zabiją rywalizację na torze...
Gie, 19.01.2015 12:20[!]
Mercedes może i będzie korzystał z najnowszego silnika. Pytania czy także Williams, FI i Lotus :) Może te 4 pierwsze wyścigi dotyczyły klientów? :)
rno2, 19.01.2015 12:26[!]
A czy przypadkiem dostawca silników nie jest zobowiązany dostarczać wszystkim swoim klientom jednakowej specyfikacji produktu?
Wiem, że w tamtym roku były jaja z Lotusem i Caterhamem jeśli chodzi o silniki Renault, ale tam chodziło raczej o oprogramowanie.
Carolius, 19.01.2015 12:37[!]
Merc nie ma obowiązku oddawania nowej specyfikacji innym chyba, że tak jest skonstruowany kontrakt, że dostaną najnowsze silniki inne zespoły. Ciekawa sprawa z tym silnikiem, bo podobno koników przybyło, a u konkurencji lipa!
rno2, 19.01.2015 12:44[!]
Wydawało mi się, że to jest narzucone przez FIA, a nie umówione indywidualnie z każdym klientem.
Co do konkurencji - spokojnie, też dodadzą koni mechanicznych do swoich jednostek :-)
gnodeb, 19.01.2015 15:59[!]
500 barów doładowania? Czy to nie jest błąd? Do obecnej mocy wystarczy pewnie 4...
mich909090, 19.01.2015 17:12[!]
Merc na nowym silniku,a Renault i Ferrari na starych? Przecież to będzie meksykańska masakra piłą mechaniczną ;) Nie wiadomo tylko co z Hondą. Tylko że w tym roku ujrzymy Merca 2.0, a Hondzia będzie się dopiero ogarniać.
ICEman, 19.01.2015 18:18[!]
Bul*** Detected
McLuke, 19.01.2015 18:54[!]
Cytat gnodeb :
500 barów doładowania? Czy to nie jest błąd? Do obecnej mocy wystarczy pewnie 4...


No właśnie, też mi się wydaję, że autorowi chyba się cyfry pomyliły... w życiu nie słyszałem o takim ciśnieniu doładowania... W osobówkach 2 bary to już jest bardzo dużo, a gdzie 500??!! Masakra co się dzieje z tym F1WM ostatnio... :(
SilverX, 19.01.2015 19:01[!]
@mich909090
Przecież nie chodzi o doładowanie turbiny...
SirKamil, 19.01.2015 19:01[!]
Nieaktualne.

W F1 "Whiting Edition since Friday 16.01.15" wybrane punkty Regulaminów przestają obowiązywać just like that, więc nie trzeba już wybierać startu do sezonu 2015 z homologacją zespołu napędowego na 2014 lub 2015. Wprawdzie Regulamin Techniczny FIA Mistrzostw Świata Formuły Jeden na to nie pozwala, ale kogo by tam interesowały regulaminy, gdy jest Whiting.

Mercedes prawdopodobnie zastosuje większość kluczowych zmian przed sezonem, przedłożonych w niby-homologacji a brakujące kilka, może kilkanaście procent zmian z puli 48% zostawi sobie na drugą partie silników.

Co do tych 500 bar ciśnienia doładowania, to oczywiście głupoty. Chodzi o ciśnienie wtrysku paliwa. Przytaczanie omnicorse jako źródła generalnie szkodzi portalowi, ale nie mój cyrk. Już to pisałem.
Dorel, 20.01.2015 00:36[!]
Hoho jeśli to prawda, to szykuję się jeszcze większa dominacja. To co 2s na okrążeniu? :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca