F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Manor oficjalnie wraca do stawki Formuły 1

Potwierdzono również, iż tajemniczym inwestorem jest Stephen Fitzpatrick.
Mateusz Szymkiewicz, 4 marca 2015, wyświetlenia: 5681<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Manor oficjalnie potwierdził, że wraca do stawki Formuły 1 już od Grand Prix Australii.

Ekipa w poprzednich latach startowała pod nazwą Marussia, aczkolwiek jej właściciel – Andriej Czeglakow, postanowił wstrzymać swoje wsparcie i wycofać zespół ze startów po Grand Prix Rosji. Od tamtej pory stajnia znalazła się pod kontrolą administratorów, którzy gorączkowo poszukiwali nowego inwestora.

W ostatnich tygodniach pojawiło się wiele sygnałów, jakoby ekipa miała powrócić do stawki Formuły 1 pod nazwą Manor. Pierwszym z nich było uregulowanie opłaty licencyjnej, natomiast kolejnym zatrudnienie Willa Stevensa w roli kierowcy wyścigowego. Jak dziś oficjalnie potwierdzono, zespół powróci do startów już od Grand Prix Australii z ubiegłorocznym samochodem przystosowanym do obecnych regulacji. Zdaniem Autosportu, podczas dalszej części zmagań planowane jest wprowadzenie całkowicie nowego modelu.

„W ostatnich sześciu miesiącach nie było jasne, czy w ogóle znajdziemy się w takim położeniu” – powiedział Graeme Lowdon, dyrektor sportowy. „Jestem bardzo podekscytowany mogąc potwierdzić, że dzięki ciężkiej pracy wielu ludzi możemy powrócić do ścigania. Ostatnie miesiące były jak jazda na rollercoasterze i z tego miejsca chciałbym podziękować zwłaszcza kibicom”.

W wystosowanym oświadczeniu poinformowano, że tajemniczym inwestorem stojącym za powrotem ekipy jest Stephen Fitzpatrick, zajmujący się prowadzeniem działalności w branży dostarczania energii elektrycznej. Jak również potwierdzono, tymczasowym dyrektorem Manora został mianowany Justin King.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.11.2017  FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017
20.06.2017  Chińczycy zainteresowani utworzeniem zespołu Formuły 1?
06.04.2017  Tombazis: Manor miał potencjał, by powalczyć o mocne wyniki
10.03.2017  Ocon zasmucony upadkiem Manor Racing
01.03.2017  Manor wycofał zgłoszenie do startu w mistrzostwach F1
Tagi:
Manor

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
m.j.m, 04.03.2015 18:06[!]
Świetna wiadomość. Gratuluję MANOROWI !!!
Szkot, 04.03.2015 18:11[!]
like it :)
TheStig, 04.03.2015 18:13[!]
Gratulować, ale z tym 'powrotem do ścigania' to mnie rozbawił. Z kim się będą ścigać skoro Carethama nie ma? :) Co najwyżej między sobą :)
bartoszcze, 04.03.2015 18:18[!]
Pożyjemy zobaczymy. Jak wprowadzą model 2015 i dostaną w końcu od Ferrari silniki model 2015 to kto wie.
Yurek, 04.03.2015 18:58[!]
Niemożliwe stało się możliwe. Gratulacje! Na marginesie do Redakcji - Manor ze statystycznego punktu widzenia to nadal Marussia (casus identyczny jak BMW Sauber w 2010). Statystyki w tym roku pójdą na konto Marussi (nazwą konstruktora jest Marussia). Strona http://f1wm.pl/zespoly/?id=man póki co powinna więc być włączona do http://f1wm.pl/zespoly/?id=mau natomiast samochód o nazwie Manor MNR1 na pewno nie zostanie wystawiony w sezonie 2015, tym bardziej że projekt o tej nazwie kupił Gene Haas. Tak czy tak, wielkie brawa. Nieważne, czy będą się mieli z kim ścigać. Ważne, że liczba 10 zespołów w stawce nie kompromituje aż tak Formuły 1.
cobra, 04.03.2015 20:41[!]
Nie spodziewałem się takiego obrotu wydarzeń. Czyli w tym roku silniczki Ferrari a w przyszłym Honda?
SirKamil, 04.03.2015 21:07[!]
Powodzenia
Na początek kwalifikowania się do wyścigów. Na dłużej... przetrwania a jak się uda, to rozwoju.
Sar trek, 04.03.2015 21:39[!]
@Basshuntersw
o ile dobrze się orientują, to jeśli w przyszłym roku zmienią nazwę, to pieniądze i tak dostaną, gdyż bedzie to ten sam zespół, tylko zmieni się nazwa. Natomiast w tym roku jedynym łącznikiem ze starą ekipą, który pozwala otrzymać pieniądze, jest nazwa.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca