F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Formuła 1 powróci do formatu kwalifikacji z lat 2006-2015

Czasówka na zasadzie eliminacji zostanie zniesiona już od Grand Prix Chin.
Mateusz Szymkiewicz, 7 kwietnia 2016, wyświetlenia: 5085<< | lista | T- | T+ | >>

Jak dowiedział się serwis Autosport, Formuła 1 zdecydowała się na przywrócenie formatu kwalifikacji z lat 2006-2015.

Przed startem sezonu podjęto decyzję, by czasówka przybrała format eliminacji i po kilku minutach ustanawiania czasów okrążeń, podczas każdego segmentu kolejni zawodnicy byli eliminowani w 90-sekundowych odstępach. Mimo to nowe reguły okazały się być całkowitym fiaskiem, ze względu na fakt, że większość zawodników po ustanowieniu satysfakcjonujących ich rezultatów postanowiła kończyć jazdę jeszcze przed czasem.

Sytuacja ta spotkała się z ostrą reakcją środowiska podczas Grand Prix Bahrajnu, lecz osoby odpowiedzialne za kształt Formuły 1 nie chciały powrócić do poprzednich zasad, proponując sumowanie dwóch czasów okrążeń. Głosowanie w tej sprawie miało odbyć się dzisiaj, lecz zespoły postanowiły wystosować pismo do Berniego Ecclestone'a i Jeana Todta, w którym zażądały powrotu do standardowego rozgrywania Q1, Q2 i Q3.

Według Autosportu, szef Formuły 1 oraz prezydent FIA wyrazili zgodę na przywrócenie zasad obowiązujących w latach 2006-2015. Mimo to jak przyznał ten pierwszy w rozmowie z brytyjskim serwisem, niewykluczone są zmiany w następnym roku, ponieważ jego zdaniem „możliwe jest znalezienie jakiegoś rozwiązania”.

„Wygląda na to, że ludzie zapomnieli co próbujemy zrobić, czyli wymieszać stawkę, ponieważ to co widzieliśmy nie wprawiało nas w ekscytację” – powiedział Bernie Ecclestone. „Lewis Hamilton pomógł nam trochę nie najlepszymi startami i przebijaniem się przez stawkę, natomiast Ferrari wydaje się być groźne, więc może pewne rzeczy ulegną zmianie. Tak czy inaczej możemy spotkać się wszyscy, by porozmawiać o nowym formacie i uzyskać odpowiedź. To jest proste”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  F1 proponuje zakaz testów wyścigowych opon podczas piątkowych treningów
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
28.12.2018  Abiteboul: Musimy ustalić szczegóły limitów budżetowych
24.12.2018  Steiner: Czołowe zespoły mają szansę zbudować jeszcze większą przewagę
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie
FOM/FOA
FIA

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
marios76, 09.04.2016 13:55[!]
@THC-303 :) Dokładnie.
@mikonegatio Znowu nie zrozumiałeś :) Ja pisałem o działaniach zgodnych z prawem: wiesz, czujesz się obrażony, bierzesz prawnika, występujesz o zadośćuczynienie... Dlatego pisałem głupota kosztuje. Kilka prostych zdań, a dumny politolog nie potrafi nic zrozumieć. Łomot powiadasz, masz już jakieś doświadczenia w tej kwestii? Nie zdziwię się. :)
@THC-303 Zauważyłem taką prawidłowość: gieroj w necie, pi...a w świecie.
Sprawdza się, byle ciapek może nawyzywać każdego i czuje się bezkarny, do tego lepszy. Ktoś chyba na siłę chce nam pokazać, jak prawdziwa jest ta formuła:)
@mikonegatio Nikt na tobie szacunku nie będzie wymuszal. Ale nie myśl, że jak tak będziesz traktował ludzi na forum , ciebie będzie szanował ktokolwiek. Teraz zrozumiałeś tych kilka prostych zdań politologu, czy przetłumaczyć na twój poziom? Pytam zawczasu, zanim sobie dorobisz kolejna teorię:) Niestety każdywpis i oodpowiedź, obnaża twoje niedouczenie i brak wyciągania sensownych wniosków, z jakiegokolwiek przekazu.
mikonegatio, 09.04.2016 14:11[!]
@marios76 Widzę, że tobie trzeba pisać prosto z mostu bo inaczej nie zrozumiesz: Mam głęboko gdzieś co sobie pomyślicie o tym, co ja tutaj piszę i mam jeszcze głębiej to jak będziecie mnie traktowali. A z obiektywnego punktu widzenia takie coś jak "bycie obrażonym" to doprawdy żenada i roszczeniowe postępowanie takich lewaków jak wy. Dobrze, że mieszkam w kraju gdzie konstytucyjnie jest zapewniona wolność słowa. Bez odbioru.
THC-303, 09.04.2016 14:43[!]
Tu coś było, ale się zmyło. Ostatnie posty to jednak nie mój poziom dyskusji (mikonegatio może sobie wytłumaczyć, że dla mnie za wysoki, jeśli chce).
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca